Dus je komt?quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Collectebus op 29e-lijstje noteert
[..]
Het topic is bijna vol,. dus ik waag het er maar op: ik vind het zo bijzonder dat jij zo vaak het gevoel hebt dat je iets moét van anderen. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik moét geven aan SR. Niet in het minst. Ben jij nou zo gevoelig voor 'opgelegd moeten' of lees ik iets wat er niet is?
Je mist iets. Het ging over mensen op hyves, niet over hier.quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Collectebus op 29e-lijstje noteert
[..]
Het topic is bijna vol,. dus ik waag het er maar op: ik vind het zo bijzonder dat jij zo vaak het gevoel hebt dat je iets moét van anderen. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik moét geven aan SR. Niet in het minst. Ben jij nou zo gevoelig voor 'opgelegd moeten' of lees ik iets wat er niet is?
Ik snap werkelijk niet dat je niet iets fatsoenlijks voor Greys kooptquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik nou weggegooid geld, van die a-seksuele onderbroekjes
Maar daarmee vel je wel een oordeel over wat ik doe, terwijl ik dat niet doe over wat jij niet doet, en dat is juist wat ik dan jammer vind aan je reactiequote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het geld weggooien. Als jij dat niet vindt, prima.
Dan hebben ze The March vast helemaal nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben Ava Adore nietIk ben het met Q eens, wat een KUT-actie
Ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik nou weggegooid geld, van die a-seksuele onderbroekjes
Serieus?quote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben Ava Adore nietIk ben het met Q eens, wat een KUT-actie
3 voor 5 euroquote:
WTFquote:
Nee mops, ik had het meer over in algemene zinquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Qwea het volgende:
Je mist iets. Het ging over mensen op hyves, niet over hier.
En aldaar wordt mij opgelegd dingen te doen. In dit geval te geven aan SR.
Ik heb eentje met Love It op de bipsebaps.quote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Jij hebt dus echt alleen maar eat-me undies in je la?
Geen gezellige broekjes met stippels enzo, die je gewoon zelf leuk vindt maar die je niet aan zou trekken als je seks ging hebben?
Ho wachtquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Jij hebt dus echt alleen maar eat-me undies in je la?
Geen gezellige broekjes met stippels enzo, die je gewoon zelf leuk vindt maar die je niet aan zou trekken als je seks ging hebben?
Wat had ik dan moeten zeggen? Ik vind het geen geld weggooien? Dat zou een leugen zijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daarmee vel je wel een oordeel over wat ik doe, terwijl ik dat niet doe over wat jij niet doet, en dat is juist wat ik dan jammer vind aan je reactie
De heilige maagd maria spreekt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mops, ik had het meer over in algemene zinJe komt wel eens vaker in de gordijnen binnenhollen dat je iets van iemand moet en zulks
Nofi en vreede op aerde
Ow, die heb ik ook; in oplagequote:
Ooh. Nou dat vind ik eigenlijk wel meevallen. En nou ben ik wel benieuwdquote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mops, ik had het meer over in algemene zinJe komt wel eens vaker in de gordijnen binnenhollen dat je iets van iemand moet en zulks
Nofi en vreede op aerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |