abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:23:45 #1
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_4438125
Nou....,

Na vrijdag op een mislukte manier van een 10 maanden durende relatie af te zijn, had ik vandaag me keuring voor de landmacht.

jah wat heeft dat met relatie's te maken?
nou dat zal ik je ff vertellen

voor de keuring moet je naar amsterdam, en vanaf het centraal met een bootje naar het marine kazerne. Ik sta daar bij het bootje te wachten, komt er me daar ineens een schoonheid aanlopen. Ik raak met haar aan de praat, wat ga jij doen blabla je kent het wel, en ik ben eik op eerste gezicht meteen verlieft. ik heb best lang met haar in de kantine gezeten en gewacht enzo. En mijn indruk van haar is dat ze gewoon een topwijfie is.

Wat is het probleem dan?

Ik heb gewoon geen telefoon nummer etc. van d'r. de keuring (een psychologies gesprek) liepen niet allemaal tegelijk, en zei was pas na mij. Ik baaal gewoon als een flikker dat ik (bijna) niets van d'r weet. alleen dat ze bij cavelerie wil en uit gruning (provincie) komt.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG waarom heb ik dit nou weer????

ik heb me keuring uiteindelijk gehaalt, en ben op huis aangegeaan.

't zal dus wel eeuwig blijven bij de herrinering aan haar
echt kut gewoon....

en waarom schrijf je dit dan?
een beetje stille hoop dat iemand haar hier kent....
nee gewooon, ik kan niet slapen. ik moet morgen vet vroeg op enzow, maar ik krijg d'r maar niet uit me hoofd

en nu

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:30:45 #2
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_4438182
quote:
Ik baaal gewoon als een flikker dat ik (bijna) niets van d'r weet.
Nou, wat maak je je dan druk

Maar neem gewoon contact op met die keuringsdinges en vraag om haar gegevens, zeg dat je per ongeluk spullen van d'r meegenomen hebt (of zij van jou)

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:30:51 #3
19289 dnutpops
Liefiepiefie
pi_4438183
Als ik jou was zou ik haar gewoon opwachten. Ze was toch na jou? Gewoon opwachten die handel.....en als ze afgekeurd werd kon je haar meteen met al je charmes troosten....
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:31:54 #4
19289 dnutpops
Liefiepiefie
pi_4438186
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:30 schreef stinkie het volgende:

[..]

Maar neem gewoon contact op met die keuringsdinges en vraag om haar gegevens, zeg dat je per ongeluk spullen van d'r meegenomen hebt (of zij van jou)

Is ook een goed iD.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:33:02 #5
8355 djjumbo
pi_4438198
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:30 schreef stinkie het volgende:

[..]

mjah....en wat moet ik zeggen dan

er waren daar meer meisjes
(een stuk of 10)
en ik ben d'r naam gewoon vergeten

pi_4438207
-laat maar-

[Dit bericht is gewijzigd door spaceben op 04-06-2002 00:34]

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:34:44 #7
8355 djjumbo
pi_4438213
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:30 schreef dnutpops het volgende:
Als ik jou was zou ik haar gewoon opwachten. Ze was toch na jou? Gewoon opwachten die handel.....en als ze afgekeurd werd kon je haar meteen met al je charmes troosten....
mjah... daar heb ik nu nix meer aan

als ik 10 jaar eerder geboren was had ik 10 jaar ouder geweest...

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:35:53 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_4438222
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:33 schreef djjumbo het volgende:

[..]

(een stuk of 10)

Je vind 'r hartsikke leuk maar vergeet 'r naam, tja hoe leg je dat aan d'r uit.

OKe, ze was na jou? Direct na jou? Zelfde arts enzo? Je weet hopelijk je eigen naam nog? Bel op en geef aan dat het om de dame ging die na jou gekeurd is. Kansen slinken zo wel natuurlijk maar ja, misschien hebben ze wel een lijst me alle namen in volgorde van keuring

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:36:10 #9
8355 djjumbo
pi_4438224
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:34 schreef spaceben het volgende:
-laat maar-
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:37:33 #10
19289 dnutpops
Liefiepiefie
pi_4438235
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:33 schreef djjumbo het volgende:

[..]

(een stuk of 10)

Ze hebben vast wel een foto van haar...en als je dan moet zoeken tussen de foto's vind je misschien wel een betere....gewoon een idee'tje

[xcuse me mode]
ben een beetje droog nu
[/xcuse me mode]

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:39:49 #11
8355 djjumbo
pi_4438254
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:35 schreef stinkie het volgende:

[..]

Je vind 'r hartsikke leuk maar vergeet 'r naam, tja hoe leg je dat aan d'r uit.

OKe, ze was na jou? Direct na jou? Zelfde arts enzo? Je weet hopelijk je eigen naam nog? Bel op en geef aan dat het om de dame ging die na jou gekeurd is. Kansen slinken zo wel natuurlijk maar ja, misschien hebben ze wel een lijst me alle namen in volgorde van keuring

nee, waren een stuk of 10-20? artsen

en dat ik d'r naam vergeten ben kan ik ook niets aan doen, ik was zenuwachtig als de pokke

*Zucht*

ik denk dat ik d'r gewoon uit me hoofd moet zetten
of op het geluk wachten dat ze ook met mij tegelijk die andere keuringen heeft

najah ik ga slapen anders kan ik me baan (bij de vader van me ex ) ook wel vergeten

pi_4438259
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:36 schreef djjumbo het volgende:

[..]

ben je moe? 't is ook al laat. truste!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:43:35 #13
19289 dnutpops
Liefiepiefie
pi_4438298
* dnutpops gaat ff rioolbelasting betalen
pi_4438377
Ga ook bij de Cavelerie, kom je haar misschien wel tegen.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 01:41:29 #15
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_4438733
Och, ik had vandaag een vergelijkbare situatie, alleen dan in de Burger King
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 4 juni 2002 @ 02:14:53 #16
11766 eymey
koning één-oog
pi_4438905
Ik heb ook iets soortgelijks gehad alleen wel in een wat andere vorm. Ongeveer een jaar geleden heb ik het ook al eens hier op Fok gepost als reactie op een topic...

Ik heb vorig jaar bij de bushalte waar ik altijd op de bus van Apeldoorn naar Arnhem stap een keer een meisje ontmoet. Ze begroette me die paar keer dat ik haar zag altijd vrolijk met 'hoi' (doet normaal bijna niemand ooit) terwijl ik haar niet leek te kennen ofzo.

Één keertje heb ik het zomaar aangedurfd om een praatje met haar te beginnen (geloof me, voor mij als verlegen jongetje een hele overwinning ) maar veel verder dan "wat voor opleiding doe jij dan" en het weer kwam dat ook niet. Laat staan dat ik durfde te kennen te geven dat ik wel eens wat verder met haar zou willen praten.
Na die ene keer ben ik haar nooit meer tegen gekomen omdat dat vlak voor de zomervakantie was en zij in haar laatste jaar zat

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_4439537
Zoiets komt wel vaker voor, ik denk dat je gewoon verder moet gaan en niet teveel met je hoofd bij haar blijven rondlopen, misschien kom je haar nog wel een keertje tegen en dan moet je natuurlijk wel wat meer dingen uitwisselen dan alleen jullie namen! Verder zou ik echt gewoon doorgaan met je dagelijkse leven er zijn nog veel meer leuke meiden/vrouwen op dit stukje aardkloot!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:17:14 #18
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_4439657
Iedereen maakt dat wel eens mee denk ik.

In 1993: ooit na afloop van de Haagse Hogeschool dagen (overnachten in grote gymzaal) met zijn allen terug in de tram met koffers en al. Raakte in gesprek met een mooi meisje met de prachtigste groene ogen die ik ooit gezien had. Ze bleef zelfs nog even op 'mijn' perron staan om verder te praten terwijl ze eigenlijk naar een ander perron moest.

Toen ging ze weg en ik wist niet eens haar naam... Nooit meer gezien maar soms zie ik die groene ogen nog voor me.

Dus als dit meisje het scenario herkent en toevallig een fokster is...

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  dinsdag 4 juni 2002 @ 17:22:07 #19
8355 djjumbo
pi_4446346
tijd voor een 'die en die gezocht' topic

maargoed, ik baal nog steeds. maar ik moet me eerst maar eens over me ex heenzetten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')