Na vrijdag op een mislukte manier van een 10 maanden durende relatie af te zijn, had ik vandaag me keuring voor de landmacht.
jah wat heeft dat met relatie's te maken?
nou dat zal ik je ff vertellen ![]()
voor de keuring moet je naar amsterdam, en vanaf het centraal met een bootje naar het marine kazerne. Ik sta daar bij het bootje te wachten, komt er me daar ineens een schoonheid aanlopen. Ik raak met haar aan de praat, wat ga jij doen blabla je kent het wel, en ik ben eik op eerste gezicht meteen verlieft. ik heb best lang met haar in de kantine gezeten en gewacht enzo. En mijn indruk van haar is dat ze gewoon een topwijfie is.
Wat is het probleem dan?
Ik heb gewoon geen telefoon nummer etc. van d'r. de keuring (een psychologies gesprek) liepen niet allemaal tegelijk, en zei was pas na mij. Ik baaal gewoon als een flikker dat ik (bijna) niets van d'r weet. alleen dat ze bij cavelerie wil en uit gruning (provincie) komt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG waarom heb ik dit nou weer???? ![]()
ik heb me keuring uiteindelijk gehaalt, en ben op huis aangegeaan.
't zal dus wel eeuwig blijven bij de herrinering aan haar ![]()
echt kut gewoon....
en waarom schrijf je dit dan?
een beetje stille hoop dat iemand haar hier kent.... ![]()
nee gewooon, ik kan niet slapen. ik moet morgen vet vroeg op enzow, maar ik krijg d'r maar niet uit me hoofd ![]()
en nu
quote:Nou, wat maak je je dan druk
Ik baaal gewoon als een flikker dat ik (bijna) niets van d'r weet.
Maar neem gewoon contact op met die keuringsdinges en vraag om haar gegevens, zeg dat je per ongeluk spullen van d'r meegenomen hebt (of zij van jou)
quote:Is ook een goed iD.
Op dinsdag 04 juni 2002 00:30 schreef stinkie het volgende:[..]
Nou, wat maak je je dan druk
Maar neem gewoon contact op met die keuringsdinges en vraag om haar gegevens, zeg dat je per ongeluk spullen van d'r meegenomen hebt (of zij van jou)
quote:mjah....en wat moet ik zeggen dan
Op dinsdag 04 juni 2002 00:30 schreef stinkie het volgende:[..]
Nou, wat maak je je dan druk
er waren daar meer meisjes
(een stuk of 10)
en ik ben d'r naam gewoon vergeten
quote:mjah... daar heb ik nu nix meer aan
Op dinsdag 04 juni 2002 00:30 schreef dnutpops het volgende:
Als ik jou was zou ik haar gewoon opwachten. Ze was toch na jou? Gewoon opwachten die handel.....en als ze afgekeurd werd kon je haar meteen met al je charmes troosten....
als ik 10 jaar eerder geboren was had ik 10 jaar ouder geweest...
quote:Je vind 'r hartsikke leuk maar vergeet 'r naam, tja hoe leg je dat aan d'r uit.
Op dinsdag 04 juni 2002 00:33 schreef djjumbo het volgende:[..]
mjah....en wat moet ik zeggen dan
(een stuk of 10)
OKe, ze was na jou? Direct na jou? Zelfde arts enzo? Je weet hopelijk je eigen naam nog? Bel op en geef aan dat het om de dame ging die na jou gekeurd is. Kansen slinken zo wel natuurlijk maar ja, misschien hebben ze wel een lijst me alle namen in volgorde van keuring
quote:Ze hebben vast wel een foto van haar...en als je dan moet zoeken tussen de foto's vind je misschien wel een betere....gewoon een idee'tje
Op dinsdag 04 juni 2002 00:33 schreef djjumbo het volgende:[..]
mjah....en wat moet ik zeggen dan
(een stuk of 10)
[xcuse me mode]
ben een beetje droog nu
[/xcuse me mode]
quote:nee, waren een stuk of 10-20? artsen
Op dinsdag 04 juni 2002 00:35 schreef stinkie het volgende:[..]
Je vind 'r hartsikke leuk maar vergeet 'r naam, tja hoe leg je dat aan d'r uit.
OKe, ze was na jou? Direct na jou? Zelfde arts enzo? Je weet hopelijk je eigen naam nog? Bel op en geef aan dat het om de dame ging die na jou gekeurd is. Kansen slinken zo wel natuurlijk maar ja, misschien hebben ze wel een lijst me alle namen in volgorde van keuring
en dat ik d'r naam vergeten ben kan ik ook niets aan doen, ik was zenuwachtig als de pokke ![]()
*Zucht*
ik denk dat ik d'r gewoon uit me hoofd moet zetten
of op het geluk wachten dat ze ook met mij tegelijk die andere keuringen heeft ![]()
najah ik ga slapen anders kan ik me baan (bij de vader van me ex
) ook wel vergeten
quote:ben je moe? 't is ook al laat. truste!
Op dinsdag 04 juni 2002 00:36 schreef djjumbo het volgende:[..]
Ik heb vorig jaar bij de bushalte waar ik altijd op de bus van Apeldoorn naar Arnhem stap een keer een meisje ontmoet. Ze begroette me die paar keer dat ik haar zag altijd vrolijk met 'hoi' (doet normaal bijna niemand ooit) terwijl ik haar niet leek te kennen ofzo.
Één keertje heb ik het zomaar aangedurfd om een praatje met haar te beginnen (geloof me, voor mij als verlegen jongetje een hele overwinning
) maar veel verder dan "wat voor opleiding doe jij dan" en het weer kwam dat ook niet. Laat staan dat ik durfde te kennen te geven dat ik wel eens wat verder met haar zou willen praten.
Na die ene keer ben ik haar nooit meer tegen gekomen omdat dat vlak voor de zomervakantie was en zij in haar laatste jaar zat
In 1993: ooit na afloop van de Haagse Hogeschool dagen (overnachten in grote gymzaal) met zijn allen terug in de tram met koffers en al. Raakte in gesprek met een mooi meisje met de prachtigste groene ogen die ik ooit gezien had. Ze bleef zelfs nog even op 'mijn' perron staan om verder te praten terwijl ze eigenlijk naar een ander perron moest.
Toen ging ze weg en ik wist niet eens haar naam... Nooit meer gezien maar soms zie ik die groene ogen nog voor me.
Dus als dit meisje het scenario herkent en toevallig een fokster is...
maargoed, ik baal nog steeds. maar ik moet me eerst maar eens over me ex heenzetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |