Het is een gave!quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om de lapo te maken, zelfs als iedereen snel post
heb een opleiding gevolgd bij Braamquote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om de lapo te maken, zelfs als iedereen snel post
FFT heeft het Braamvirusquote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
ja. maar geen bericht (van de kranten) is goed bericht tochquote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat Braam nu aan het doen is, daar in Afghanistan. Hopelijk komt hij snel eens berichten dat alles goed met hem gaat.
Ik zal t m binnenkort es vragen, zo nu en dan verschijnt ie op msn.quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat Braam nu aan het doen is, daar in Afghanistan. Hopelijk komt hij snel eens berichten dat alles goed met hem gaat.
Ik mis Braam!quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zal t m binnenkort es vragen, zo nu en dan verschijnt ie op msn.
Doen! Dank je alvast en zeg maar dat hij gemist wordt in de slowchatquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Braam is denk meisjes aan het versieren
Vertel hem dat ik hem mis svp.......quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
zie je het verschil niet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moeilijk te beoordelen op het scherm van een iPhone, maar ik moet eerlijk zeggen dat op een groot scherm ook niet zoveel verschil is met hoe je er nu uitziet qua lichaamscompositie. Ik snap op zich wel hoe dat gepest vroeger je beeld over jezelf zo scheef geworden is, lastig om daar doorheen te prikken voor jezelf.
En @Krak: je beredeneert alles dus weer, maar ik had het over een intuïtief gevoel. Je zegt zelf vaak dat mensen naar tegen je doen als ze denken 'waarom zorgt ze niet goed voor haarzelf' als ze je zien. Het is niet dat mensen diep nagedacht hebben voordat ze zoiets denken, maar een onderbuik gevoel die komt opborrelen, blijkbaar.
Komt goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen! Dank je alvast en zeg maar dat hij gemist wordt in de slowchat
Zal ik doen!quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertel hem dat ik hem mis svp.......
quote:
Geniet van je boeken!quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik zit hier nu alweer een tijdje en ga denk ik lekker even door mijn biebboeken neuzen
Er zit geen 20 kilo verschil tussen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zie je het verschil niet?
quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
oooooh trouwens; ik ben vandaag gestoken!
hartje winter... en ik word gestoken! echt ik weer..
wel 5quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit geen 20 kilo verschil tussen.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
oooooh trouwens; ik ben vandaag gestoken!
hartje winter... en ik word gestoken! echt ik weer..
dat is wel heel wat procent bij mij hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zo!!! nou!!! 5 heeeele kilo's!!!![]()
![]()
![]()
Ik beredeneer alles? <---quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moeilijk te beoordelen op het scherm van een iPhone, maar ik moet eerlijk zeggen dat op een groot scherm ook niet zoveel verschil is met hoe je er nu uitziet qua lichaamscompositie. Ik snap op zich wel hoe dat gepest vroeger je beeld over jezelf zo scheef geworden is, lastig om daar doorheen te prikken voor jezelf.
En @Krak: je beredeneert alles dus weer, maar ik had het over een intuïtief gevoel. Je zegt zelf vaak dat mensen naar tegen je doen als ze denken 'waarom zorgt ze niet goed voor haarzelf' als ze je zien. Het is niet dat mensen diep nagedacht hebben voordat ze zoiets denken, maar een onderbuik gevoel die komt opborrelen, blijkbaar.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik beredeneer alles? <---![]()
Ik heb net het idee dat ik wel goed voor mezelf zorg, bv door kleren te kopen. En ja dan is het akelig om dit te horen van mensen die ik mag en die ook pakken boter op hun hoofd hebben.
Maar ik lig er niet meer van wakker. Ik weet beter.
Iedereen die mij bekritiseert, heeft dan minder reden om over zichzelf na te denken.quote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]dat alles en altijd is irritant he als mensen dat zeggen.. en dat van mensen die zelf ook onzeker zijn over het een en ander snap ik ook niet waarom ze dan een ander 'aanvallen'.maar idd, zolang jij je goed voelt met wat je doet.. dat telt
200% niks is niks.quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel heel wat procent bij mij hoor!
Wat is dat? Gebak of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
OK. Kouign amann maken is best moeilijk
Keertje flink poepen en je bent het weer kwijt.quote:
Een echt apart CF baksel dus weerquote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Bretons gistgebak met heel veel klontjes boter en heel veel laagjes luiker.
Volgens mij hebben we dat in Bretagne wel gegetenquote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
luiker? suiker? s en l staan niet erg dicht bij mekaarquote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spannend, ik ken alleen quatre quarts als bretons gebak.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voel wel een gistingsproces in mijn buik opkomenquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij hebben we dat in Bretagne wel gegetenEnorm lekker
Baksters begrijpen elkaar.quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
luiker? suiker? s en l staan niet erg dicht bij mekaar
als er bij mij 5 Kilo aan zou komen, zou ik ook niet blij zijn. (indien dit vet is)quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zo!!! nou!!! 5 heeeele kilo's!!!![]()
![]()
![]()
We missen haar hier.quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Ow en Freecell zit gewoon hiernaast hoor
Bij FF zit het op nuttige plaatsenquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
als er bij mij 5 Kilo aan zou komen, zou ik ook niet blij zijn. (indien dit vet is)
Ach meidquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
als er bij mij 5 Kilo aan zou komen, zou ik ook niet blij zijn. (indien dit vet is)
Die 5 kilo hier gaat het verschil niet meer makenquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
LOL, echt wel! Bij mij niet meer.quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die 5 kilo hier gaat het verschil niet meer maken.
Ach ja, /care.
Keertje je baard scheren en je bent het weer kwijt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef z80 het volgende:
Ik weeg op dit moment rond de 120 kg. Ik heb altijd tussen de 90kg en 100kg gewogen. Ach ja. Het zal wat. Nieuwe jaar begin ik weer met de sportschoolquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL, echt wel! Bij mij niet meer.
Ahh, ik zit met mijn hoofd bij de popcorntoffeequote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
luiker? suiker? s en l staan niet erg dicht bij mekaar
Zoveel? Dat had ik echt nooit gedacht! 90 , hooguit.quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weeg op dit moment rond de 120 kg. Ik heb altijd tussen de 90kg en 100kg gewogen. Ach ja. Het zal wat. Nieuwe jaar begin ik weer met de sportschool
Je kunt samen met P afvalbuddy'enquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weeg op dit moment rond de 120 kg. Ik heb altijd tussen de 90kg en 100kg gewogen. Ach ja. Het zal wat. Nieuwe jaar begin ik weer met de sportschool
Ja, zoveelquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoveel? Dat had ik echt nooit gedacht! 90 , hooguit.
Of met mij? Dichterbij.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt samen met P afvalbuddy'en
Niet met jou?quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt samen met P afvalbuddy'en
Heb ik alquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steer wil vast z'n programma wel sturen......
Ik heb door de sneeuw een kerstkaart bezorgd. Pfffff!quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik steek mijn kop in de sneeuw tot ik weer wat meer kan wandelen en fietsen, tot die tijd ga ik de relatie met mijn weegschaal niet meer aan
Wat wil je dan? Met Pee afvallen? Of met Steer?quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb ik al. Het werkt best goed moet ik zeggen, maar je moet geen wonderen verwachten in 3 maanden.
En dat wil ik sowieso al niet
Mijn studiovloer heeft een slope en ik weeg minder met een upslope.quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, zoveel. Tenzij de weegschaal liegt. En die liegt alleen maar met een bijna lege batterij en als je het ding verschuift
.
ROFL! Dan ga je echt naar een foute sportschool!quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
Met mezelf. Gewoon, geen druk, geen mensen die op je letten en vooral geen sportscholen die tegen je zeggen dat je de ergste lichamelijke toestand hebt van de hele sportschool
.
Ga?quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ROFL! Dan ga je echt naar een foute sportschool!
Cheaterquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn studiovloer heeft een slope en ik weeg minder met een upslope.
deze post helpt nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Keertje flink poepen en je bent het weer kwijt.
haha mn buik/heupen.. vind je dat nuttig?quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij FF zit het op nuttige plaatsen
ik wilde niet lachen maar moest even proestenquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Keertje je baard scheren en je bent het weer kwijt.
dan maakt 5 kg idd minder verschil uit dan bij mij. maar als je vlg jaar begint met de sportschool ben je echt wel blij met de eerste 5 kg's! het moet toch ergens beginnenquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Joh wat goed dat het niet roken goed gaat!quote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef AnneX het volgende:
De kilo's hé.
Mijn frustratie is de zeker 8 kg erbij in korte tijd, oa vanwege niet meer roken.
Roken versnelt de stofwisseling en heeft effect op de opname in de darmen.
Het is nog slechter dan je denkt, zei de nurse practitioner.
En niemand zegt iets over mijn plofkop en vierkante buik als 10 maanden zwanger !.
Ik heb verdorie géen taille meer. En maar één nette broek die ik aankan.
En shoppen vind ik ook al geen lol aan.
On the bright side: 1 maand + 4 dagen en nog wat niet meer gerookt.
681 stuks niet gerookt en 170 euro bespaard.aan sig dan.
En ik taal er niet naar, ook nog.
Over een paar maanden normaliseert het zich wel weer, sprak zij verwachtingsvol...
Dan ga ik meedoen met BlueXX en anderen.
je bent toch heel dun? of was dat kahlie?quote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef AnneX het volgende:
De kilo's hé.
Mijn frustratie is de zeker 8 kg erbij in korte tijd, oa vanwege niet meer roken.
Roken versnelt de stofwisseling en heeft effect op de opname in de darmen.
Het is nog slechter dan je denkt, zei de nurse practitioner.
En niemand zegt iets over mijn plofkop en vierkante buik als 10 maanden zwanger !.
Ik heb verdorie géen taille meer. En maar één nette broek die ik aankan.
En shoppen vind ik ook al geen lol aan.
On the bright side: 1 maand + 4 dagen en nog wat niet meer gerookt.
681 stuks niet gerookt en 170 euro bespaard.aan sig dan.
En ik taal er niet naar, ook nog.
En oh ja Pilates en weer meer buiten wandelen. Dat ligt ook even stil.
Over een paar maanden normaliseert het zich wel weer, sprak zij verwachtingsvol...
Dan ga ik meedoen met BlueXX en anderen.
leuke opmerkingquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
Met mezelf. Gewoon, geen druk, geen mensen die op je letten en vooral geen sportscholen die tegen je zeggen dat je de ergste lichamelijke toestand hebt van de hele sportschool
.
SOLquote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent toch heel dun? of was dat kahlie?
Goed zo, niks meer an doenquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh ik heb een nette spijkerbroek gepakt, een doodgewoon grijs truitje en een witte blouse. is dat goed genoeg?
Ach, als ze geen klanten willen hebben ga ik toch weg? Dat heb ik ook gedaan. Met dat als klachtquote:
ja die ook, waarom mag je dat niet zeggen? dat zegt ze zelf ook want ze vind 'dikke' mensen maar niks..quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SOL
Maar dat mag je niet zeggen
Ja. Heel, schoon en niet bloot.quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh ik heb een nette spijkerbroek gepakt, een doodgewoon grijs truitje en een witte blouse. is dat goed genoeg?
Misschien vindt ze zichzelf alsnog te dik.quote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja die ook, waarom mag je dat niet zeggen? dat zegt ze zelf ook want ze vind 'dikke' mensen maar niks..
volgens mij was het kahlie.. een dun meisje met een te zware vriend
zit dit lekker? staat het netjes?quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
goed dat je er wat van hebt gezegd!quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, als ze geen klanten willen hebben ga ik toch weg? Dat heb ik ook gedaan. Met dat als klacht
okiii joepiequote:
en best saai maar wel heel degelijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Heel, schoon en niet bloot.
ooh diee.... kijk je ook de uitslag?quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien vindt ze zichzelf alsnog te dik.
Andere titel en irritantere jury leden?quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
En dit programma is anders dan X-Factor / Idols omdat...
wie, SOL? hmm heb haar nog nooit gezien maar als ik haar zo hoor is ze zo dun als een sprietjequote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien vindt ze zichzelf alsnog te dik.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed dat je er wat van hebt gezegd!
[..]
Omdat je een spijkerbroek hebt en geen zwarte broek. Geeft niks joh!
okiii joepie
[..]
en best saai maar wel heel degelijk(behalve een spijkerbroek dan.. waarom heb ik geen zwarte broek??)
Dat doet het hemquote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Andere titel en irritantere jury leden?
Ongeveer jouw bouwquote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie, SOL? hmm heb haar nog nooit gezien maar als ik haar zo hoor is ze zo dun als een sprietje
Ik kijk het nooit, maar als ik je goed begrijp gaat het na de eerste auditie net als bij de eerdere varianten op dit thema?quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
En dit programma is anders dan X-Factor / Idols omdat...
Ik weeg het dubbele. Minstens.quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm. ik weeg 54,6. net gewogen
na de auditierondes en de battles zijn er nu de liveshows. en daar wordt weer volop gestemd (gesmst/gebeld) dus das hetzelfde jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit, maar als ik je goed begrijp gaat het na de eerste auditie net als bij de eerdere varianten op dit thema?
Ja dus? Onderkant van gezond gewicht.quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:
niet dat is 52!quote:Op maandag 20 december 2010 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dus? Onderkant van gezond gewicht.
Zoietsquote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit, maar als ik je goed begrijp gaat het na de eerste auditie net als bij de eerdere varianten op dit thema?
En een stuk dikkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]je bent ook een stuk groter dan ik
slaap lekker btw!
Rare opmerking van iemand die binnen een week 3 kilo kan fluctuerenquote:
hoop ik ook voor je. slaap wel!quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef DarkElf het volgende:
niets teruggelezen, misschien morgen. Nu eerst eens slapen, hopelijk vannacht wel goed.
Slaap lekker allemaal.
bij mij is het 12Kg meer.quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tot morgenquote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef DarkElf het volgende:
niets teruggelezen, misschien morgen. Nu eerst eens slapen, hopelijk vannacht wel goed.
Slaap lekker allemaal.
huh?quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rare opmerking van iemand die binnen een week 3 kilo kan fluctueren
Je bent kleinerquote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben zwangerder dan Annie en ik lijk dunner!
Cijfers moet je interpreteren. Alsof je met 51.9 kilo ondergewicht hebt en met 52 opeens gezond bent....quote:
ik had eerst een vraag. wat is fluctureren en waarom is mijn opmerking raar dat 52 aan de onderkant zit (volgens internet) ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hee FF, heb je wel eens zin om als danseres op te treden in programma's zoals Voice of Holland? Wat moet je daarvoor doen, behalve een andere agent nemen?
Hoerensnol spelen?quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hee FF, heb je wel eens zin om als danseres op te treden in programma's zoals Voice of Holland? Wat moet je daarvoor doen, behalve een andere agent nemen?
ooohhh.. ja maar ik bedoel, ik weeg dat dus niet meerquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cijfers moet je interpreteren. Alsof je met 51.9 kilo ondergewicht hebt en met 52 opeens gezond bent....
Fluctueren is snel veranderen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had eerst een vraag. wat is fluctureren en waarom is mijn opmerking raar dat 52 aan de onderkant zit (volgens internet) ?
ik vond Koreaans qua pittigheid wel mee vallen.quote:
Ze is pittig!quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef z80 het volgende:
[..]
ik vond Koreaans qua pittigheid wel mee vallen.
geen idee hoe jij bent.
moet je eens kimchi in korea proberen. je bek staat in brandquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef z80 het volgende:
[..]
ik vond Koreaans qua pittigheid wel mee vallen.
geen idee hoe jij bent.
aaah dankje. jemig wat leer ik veel op een avond. moet die met die anesthesist ook nog onthouden...quote:
quote:
PARDON?quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe anders 'hoerensnol' is dit vergeleken met wat FF normaal doet, wat geen 'hoerensnol' is?
Wat had je zelf gedacht? Dat had ik al lang tussen de regels gelezen......quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Weet ik veel, daarom vraag ik het ook? Op TV lijkt het me ambitieuzer dan in één of ander boerengat in Hardenberg?quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat had je zelf gedacht? Dat had ik al lang tussen de regels gelezen......
dat was geen vraag.... eerder ; "wat een kutopmerking"quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom vraag je vanavond alles 2x
Helemaal niet, lees eerst eens goed wat Steer schrijft.quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat was geen vraag.... eerder ; "wat een kutopmerking"
Wat lullig Steer!quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe anders 'hoerensnol' is dit vergeleken met wat FF normaal doet, wat geen 'hoerensnol' is?
Lees nu eens goedquote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat lullig Steer!
Volgens mij danst FFT in de hotpants die je zo leuk vind, maar verder niet.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat lullig Steer!
Volgens mij danst FFT in de hotpants die je zo leuk vind, maar verder niet.
wat is kimchi? een soort sambal?quote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je eens kimchi in korea proberen. je bek staat in brand
quote:
Denk dat ik van opleiding ga switchen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nu serieus dan voor Steer; John de Mol werkt al jaren met een vaste dansschool (Lucia Marthas). wil je in zijn programma's, dan moet je naar die school. zo simpel is dat
Oh, dat wist ik niet dat er een exclusieve school was die met hem samenwerkt.quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nu serieus dan voor Steer; John de Mol werkt al jaren met een vaste dansschool (Lucia Marthas). wil je in zijn programma's, dan moet je naar die school. zo simpel is dat
Niet alleen danseressen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
En een beetje naïef om te denken dat alle danseressen op TV zich omhoog gefuckt hebben ipv daarnaast ook heel goed te zijn en daarom boekingen te ontvangen.
Neem aan dat de Mol dat niet doet omdat dat een slechte school is. Zullen dus ook gewoon kwaliteit leveren.quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Okee, bedankt voor deze meldingquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet alleen danseressen.
Veel mensen hebben zich omhoog geneukt.
niet iedereen, tuurlijk niet maar het zal je verbazen hoeveel wel. of geslijmd bij de agent, over lijken gegaan van anderen.. een ander niks gunnen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
En een beetje naïef om te denken dat alle danseressen op TV zich omhoog gefuckt hebben ipv daarnaast ook heel goed te zijn en daarom boekingen te ontvangen.
De top in mijn bedrijf is zo lelijk dat ik vrees dat deze theorie bij ons niet op gaatquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet alleen danseressen.
Veel mensen hebben zich omhoog geneukt.
Kimchi is een soort gefermenteerde kool met een eh... bijzondere smaak.quote:
Juist, maar wat ik me dus afvroeg in hoeverre dat dus verschilt met de danseressen van jouw agent en die met jou samen dansen. Niet veel dus, als ik het zo hoor. Mijn vervolgvraag was dus of je de ambitie had om het op een hoger plan te tillen en bijvoorbeeld in zo'n show op TV te dansen, wat ik interpreteer als een stapje hoger.quote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet iedereen, tuurlijk niet maar het zal je verbazen hoeveel wel. of geslijmd bij de agent, over lijken gegaan van anderen.. een ander niks gunnen.
zo gaat het wel, tis heel hard maar iedereen doet het dus moeilijk om jezelf staande te houden terwijl je je niet als een arrogant kreng gedraagt die denkt dat zij de beste is.
competitie......
neequote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet dat er een exclusieve school was die met hem samenwerkt.Niks voor jou die school?
ik heb nergens gezegd van niet. ze heeft constante kwaliteit, anders was De Mol met haar gestopt. en vanwege de tv-shows willen veel dansers bij Lucia dansenquote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neem aan dat de Mol dat niet doet omdat dat een slechte school is. Zullen dus ook gewoon kwaliteit leveren.
onder een bureau ziet een vrouw geen gezichtquote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De top in mijn bedrijf is zo lelijk dat ik vrees dat deze theorie bij ons niet op gaat
Ik heb nieuws voor je.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De top in mijn bedrijf is zo lelijk dat ik vrees dat deze theorie bij ons niet op gaat
Alles voor geld. Ook zijquote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt, maar de discussie leek een beetje de kant op te gaan dat het alleen een kwestie van over lijken gaan en de hoer uithangen is, terwijl ik denk dat het ook gewoon simpelweg te maken heeft met kwaliteitquote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd van niet. ze heeft constante kwaliteit, anders was De Mol met haar gestopt. en vanwege de tv-shows willen veel dansers bij Lucia dansen
ten 1e; weet niet of ik het kanquote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist, maar wat ik me dus afvroeg in hoeverre dat dus verschilt met de danseressen van jouw agent en die met jou samen dansen. Niet veel dus, als ik het zo hoor. Mijn vervolgvraag was dus of je de ambitie had om het op een hoger plan te tillen en bijvoorbeeld in zo'n show op TV te dansen, wat ik interpreteer als een stapje hoger.
en smaakt het?quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Er werd hier opeens gepraat over omhoognuecksexxen, heb ik het eens een keertje niet over sex, worden de woorden in m'n mond gelegd.
Wij zijn idealisten he.quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt, maar de discussie leek een beetje de kant op te gaan dat het alleen een kwestie van over lijken gaan en de hoer uithangen is, terwijl ik denk dat het ook gewoon simpelweg te maken heeft met kwaliteit
Maar ik krijg nooit het gevoel dat het nou een goede agency is verder?quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ten 1e; weet niet of ik het kan
ten 2e; denk niet dat ik het wil
ik heb de agency waar ik nu zit uitgekozen vanwege de optredens die zij doen in de branche die ik zo ontzettend leuk vind. als ik weg zou gaan zou ik dat heel erg missen. op tv komen is geen doel voor mij
Nou, ontzettendquote:
de danseressen en dansers bij haar gaan wel over lijken en krijgen een attitude doordat ze bv bij the voice dansen. ze zijn ook ontzettend goed, maar vind de attitude niks. iedereen heeft een talent..quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt, maar de discussie leek een beetje de kant op te gaan dat het alleen een kwestie van over lijken gaan en de hoer uithangen is, terwijl ik denk dat het ook gewoon simpelweg te maken heeft met kwaliteit
Ja, ik kan enorm goed dom zwetsen, maar daar ga ik het podium niet mee halen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iedereen heeft een talent..
Ook daar kun je mee verdienenquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik kan enorm goed dom zwetsen, maar daar ga ik het podium niet mee halen.
Wat ik vooral van jouw verhalen meekrijg is dat die dames waarmee jij danst ook over lijken gaan. Als je toch al in het lijkenhuis zit, dacht ik dat je misschine gelijk ook nog een stapje hogerop kunt komen. Maar als op TV dansen niet je ambitie is, maar een skihut in Hardenberg wel, dan is dat nu duidelijk. Was gewoon een vraag he.quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de danseressen en dansers bij haar gaan wel over lijken en krijgen een attitude doordat ze bv bij the voice dansen. ze zijn ook ontzettend goed, maar vind de attitude niks. iedereen heeft een talent..
Jepquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nu nog zorgen dat iedereen dat op de juiste plek uit dan
Doe ik ook, maar niet als danserquote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook daar kun je mee verdienen.
blijven. ik ben ook heel loyaal dus kan niet weg. toen ik eens ging kijken naar een andere school voelde ik me al rot. daarbij gelukkig vond ik waar ik zat toch beter. leuk cluppie, grappige agent. heel apart maar je moet haar leren kennen. en leuke gezellige feesten waar ik zelf graag naartoe zou willen als publiekquote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, dus FFT wat zou je het liefste willen?
ze zeggen dat je op je 30e wel bent afgeschreven als danserquote:
Patrick Swayze was harstikke aardigquote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
En zouden er echt alleen maar onaardige mensen op TV dansen?
Notenfabriek of agent heb je het nu over?quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blijven. ik ben ook heel loyaal dus kan niet weg.
NOBODY PUTS BABY IN A CORNERquote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Patrick Swayze was harstikke aardig
bestaan er niet meer talenten dan dan op een podium staan? mensen managen bijvoorbeeld?quote:
Ok!quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blijven. ik ben ook heel loyaal dus kan niet weg. toen ik eens ging kijken naar een andere school voelde ik me al rot. daarbij gelukkig vond ik waar ik zat toch beter. leuk cluppie, grappige agent. heel apart maar je moet haar leren kennen. en leuke gezellige feesten waar ik zelf graag naartoe zou willen als publiek
Hilversum is het misschien niet voor jou, maar in Den Haag valt er vast wel wat te vinden.quote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik kan enorm goed dom zwetsen, maar daar ga ik het podium niet mee halen.
Haters are gonna hate.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze zeggen dat je op je 30e wel bent afgeschreven als danser
Ja, dat is het punt toch ook?quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bestaan er niet meer talenten dan dan op een podium staan? mensen managen bijvoorbeeld?
whehe go Krakquote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je.
Ik zie er niet uit als een model. En dus denken mannen dat ik nooit lol heb. Ik heb ze voor het uitkiezen.
Ja, en dus staan mensen die heel goed kunnen dansen op het podium bij de Mol en niet voor de klas.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bestaan er niet meer talenten dan dan op een podium staan? mensen managen bijvoorbeeld?
die is onder de gordelquote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Notenfabriek of agent heb je het nu over?
Oh ja. Ja! Ga managen!quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, net als Hitler.quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk cluppie, grappige agent. heel apart maar je moet haar leren kennen.
dat vind ik leuk jaquote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik vooral van jouw verhalen meekrijg is dat die dames waarmee jij danst ook over lijken gaan. Als je toch al in het lijkenhuis zit, dacht ik dat je misschine gelijk ook nog een stapje hogerop kunt komen. Maar als op TV dansen niet je ambitie is, maar een skihut in Hardenberg wel, dan is dat nu duidelijk. Was gewoon een vraag he.
alles en iedereen...quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Notenfabriek of agent heb je het nu over?
Nah, niet mijn genrequote:
Foto straks!quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe even een rondje niet mee met deze tenenkrommende discussie - het griezelige boterdeeg zit in de oven en ik luister Monteverdi onder het genot van een bakje ongezoete appelmoes
Omroep Den Haag?quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hilversum is het misschien niet voor jou, maar in Den Haag valt er vast wel wat te vinden.
Orfeo & Euridice?quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe even een rondje niet mee met deze tenenkrommende discussie - het griezelige boterdeeg zit in de oven en ik luister Monteverdi onder het genot van een bakje ongezoete appelmoes
Monteverdi!quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
wel zelf gemaakte appelmoes toch?quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, maar je komt wel op TVquote:
exactement! of wel, als ze zijn afgeschreven.. niet iedereen kan op het podium he..quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dus staan mensen die heel goed kunnen dansen op het podium bij de Mol en niet voor de klas.
Laudate Dominum, Marco Beasley. Vorig jaar in De Singel gehoord, mooi! L'Orfeo heb ik hier ook staan ja.quote:
Plat frans is: beh weh!quote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mais ouiiii!
Je ziet, ik oefen mijn Frans alvast wat
compote de pommesquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mais ouiiii!
Je ziet, ik oefen mijn Frans alvast wat
Ruil met mij. Deze week geen vakantie. Volgende week ook twee operaties. Volgens mij is het de bedoeling dat ik hier en daar wat vakantiedagen plan ofzo, volgend jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef rijsttafel het volgende:
Vakantie![]()
Als ik later groot ben word ik een workaholic.
Als jij later groot bent, ga je toffe dingen uitvinden!quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef rijsttafel het volgende:
Vakantie![]()
u.spoort.nietquote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef rijsttafel het volgende:
Vakantie![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar... ik kan helemaal niet opereren en scanners bedienenquote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ruil met mij. Deze week geen vakantie. Volgende week ook twee operaties. Volgens mij is het de bedoeling dat ik hier en daar wat vakantiedagen plan ofzo, volgend jaar.
En voor dansen ben ik al afgeschrevenquote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
u.spoort.niet
ik.wil.ruilen
Ik ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, maar... ik kan helemaal niet opereren en scanners bedienen
Ik ook - er zaten nog massa's klontjes boter in. Ik heb fijne Franse gezouten boter gebruikt, dus da's dan wel weer OKquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Lekker
Ben benieuwd naar dat boterdeeg
ik dacht dat je dat zo goed kon!quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
En voor dansen ben ik al afgeschreven
Nee, ik word kraanmachinist.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als jij later groot bent, ga je toffe dingen uitvinden!
Ik wil wel ruilen hoor. Als je maar vertelt wat voor data ik moet verzamelen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ruil met mij. Deze week geen vakantie. Volgende week ook twee operaties. Volgens mij is het de bedoeling dat ik hier en daar wat vakantiedagen plan ofzo, volgend jaar.
Wel foto maken zo hequote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook - er zaten nog massa's klontjes boter in. Ik heb fijne Franse gezouten boter gebruikt, dus da's dan wel weer OK
Tsja, vandaar dat je moet doorwerken. Je moet en zal het ooit lerenquote:
Heftruckchauffeur!quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, ik word kraanmachinist.Of banketbakker. Zit nog te twijfelen.
Of professioneel zwerver. Dat lijkt me nog het tofst.
Ik zie het je wel doen eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heftruckchauffeur!dat lijkt me machtig mooi!!
Begin een oliebollenkraamquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, ik word kraanmachinist.Of banketbakker. Zit nog te twijfelen.
Of professioneel zwerver. Dat lijkt me nog het tofst.
Blijf.met.je.vingers.van.die.capslock.afquote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
POTVERDORIE WAT IS HET AL LAAT!!! IK LIG AL EEN UUR DUS EN BEN ALLEEN AAN HET FOKKEN TERWIJL IK &$)%%$)# MOET SLAPEN!![]()
![]()
WELTERUSTEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN
* FutureFairytale doet een slaapdansje
Eerste opdracht: zoek uit welke data je moet verzamelenquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen hoor. Als je maar vertelt wat voor data ik moet verzamelen.
Vroeger toen ik jong was nog wel. Nu kraakt alles.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat zo goed kon!
quote:
* z80pakt een rubber hamerquote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
POTVERDORIE WAT IS HET AL LAAT!!! IK LIG AL EEN UUR DUS EN BEN ALLEEN AAN HET FOKKEN TERWIJL IK &$)%%$)# MOET SLAPEN!![]()
![]()
WELTERUSTEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN
* FutureFairytale doet een slaapdansje
* PdeHoog meldt zich als klant gratis testpanelquote:
Owja dat is ook heftig! Kan ik ook wel een jaartje gaan doen. Maar een hijskraan is net iets toffer.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heftruckchauffeur!dat lijkt me machtig mooi!!
Het is dit recept, maar of het er ook zo uit zal zien?quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wel foto maken zo heIk kan me er nl. niks bij voorstellen maar het klinkt goed
Begin je er een op Aruba, gat in de marktquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die mensen hebben het koud, zo lijkt het
heb hoogtevreesquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja dat is ook heftig! Kan ik ook wel een jaartje gaan doen. Maar een hijskraan is net iets toffer.
Maar dan moet je naar Zweden verhuizen. Of naar Canada, of de Hooglanden. Maar dat wil je niet in NLquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja dat is ook heftig! Kan ik ook wel een jaartje gaan doen. Maar een hijskraan is net iets toffer.
Of ik word veehouder.
Nou bedankt..nu heb ik trekquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is dit recept, maar of het er ook zo uit zal zien?
Owja, vergeten erbij te zeggen. Ik maak wel alleen maar chocoladetaart.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rijst, ik zou me maar als de bliksem om laten scholen - banketbakker is geen simpel beroep
quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat kan je wel leren!quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
En voor dansen ben ik al afgeschreven
Hehequote:
Je hebt ook van die toffe dingen die je vanaf de grond kan bedienen. Waaronder deze:quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb hoogtevreesdus dat is niets voor mij
Oeh!!quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je hebt ook van die toffe dingen die je vanaf de grond kan bedienen. Waaronder deze:
[ afbeelding ]
Wat héb je een grote, Rijst.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je hebt ook van die toffe dingen die je vanaf de grond kan bedienen. Waaronder deze:
[ afbeelding ]
Dr moeders advies aan het opvolgen met Oostenrijkse Günters.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen sleutel ophalen bij L. want ik ga op d'r huisje passen als ze een paar weken in Wenen is.
Hij kan ook nog uitschuiven.quote:
Familieorgiequote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dr moeders advies aan het opvolgen met Oostenrijkse Günters.
Ik ben een paar maanden terug in de hoogste hoogwerker ter wereld geweest, tot het uitste standje.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden terug in de hoogste hoogwerker ter wereld geweest, tot het uitste standje.
Jeejquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Tussentijdse peiling: één groot bubbelend boter-en-suikerfestijn in de oven
quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Tussentijdse peiling: één groot bubbelend boter-en-suikerfestijn in de oven
quote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Intussen besloten wat we met de runderfilet-rollade gaan doen:
http://www.smulweb.nl/109(...)jesbrood-en-parmaham
100 meter maar, hoger is eigenlijk nooit nodig. Bovenin bewoog ie maar een klein beetje door de wind.quote:
WZZquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... gelukkig poetst onze kuismadam ook het binnenwerk van de oven
Oei..da's mooi en snelquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
Ook niet al te laat naar bed vandaag, want morgenochtend kan ik al langs bij UWV-keuringsarts.
Mooi zoquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
Ook niet al te laat naar bed vandaag, want morgenochtend kan ik al langs bij UWV-keuringsarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |