Het is een gave!quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om de lapo te maken, zelfs als iedereen snel post
heb een opleiding gevolgd bij Braamquote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om de lapo te maken, zelfs als iedereen snel post
FFT heeft het Braamvirusquote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
ja. maar geen bericht (van de kranten) is goed bericht tochquote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat Braam nu aan het doen is, daar in Afghanistan. Hopelijk komt hij snel eens berichten dat alles goed met hem gaat.
Ik zal t m binnenkort es vragen, zo nu en dan verschijnt ie op msn.quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat Braam nu aan het doen is, daar in Afghanistan. Hopelijk komt hij snel eens berichten dat alles goed met hem gaat.
Ik mis Braam!quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zal t m binnenkort es vragen, zo nu en dan verschijnt ie op msn.
Doen! Dank je alvast en zeg maar dat hij gemist wordt in de slowchatquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Braam is denk meisjes aan het versieren
Vertel hem dat ik hem mis svp.......quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
zie je het verschil niet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moeilijk te beoordelen op het scherm van een iPhone, maar ik moet eerlijk zeggen dat op een groot scherm ook niet zoveel verschil is met hoe je er nu uitziet qua lichaamscompositie. Ik snap op zich wel hoe dat gepest vroeger je beeld over jezelf zo scheef geworden is, lastig om daar doorheen te prikken voor jezelf.
En @Krak: je beredeneert alles dus weer, maar ik had het over een intuïtief gevoel. Je zegt zelf vaak dat mensen naar tegen je doen als ze denken 'waarom zorgt ze niet goed voor haarzelf' als ze je zien. Het is niet dat mensen diep nagedacht hebben voordat ze zoiets denken, maar een onderbuik gevoel die komt opborrelen, blijkbaar.
Komt goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen! Dank je alvast en zeg maar dat hij gemist wordt in de slowchat
Zal ik doen!quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertel hem dat ik hem mis svp.......
quote:
Geniet van je boeken!quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik zit hier nu alweer een tijdje en ga denk ik lekker even door mijn biebboeken neuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |