* MPG betonschaar meeneemtquote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slot op koelkast doet
je doet je patent eer aanquote:
GMTAquote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963pakt zijn betonschaar
Muckie!quote:
muckiequote:
Hoe mooi is ie dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
En ik verdien mijn veel te mooie taartvorm niet...die ligt hier al zoooo lang ongebruikt in de kast..
Doe dan eens een taart bakken voor mijquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
En ik verdien mijn veel te mooie taartvorm niet...die ligt hier al zoooo lang ongebruikt in de kast..
Laat de volgende keer maar eens een taart er uit zienquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
neem maar mee danquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
Zo mooi dat ze er een taart in kan bakkenquote:
Als je de baan krijgt wordt dat een dikke vette taart bakken natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
Maar het niet doetquote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo mooi dat ze er een taart in kan bakken.
Jaaa, verrassend goed eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckie!
He, vertel eens, bevalt de wekker?
Haiquote:
Ik heb er ook éénquote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muckie![]()
goed plan ga er voor mij er ook 1 inschenken
Ik heb 2 uur geslapen, dus iets beterquote:
Symquote:
Ga je taart bakken dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
Ze is vast bang dat ze net als Muck ontploffietaart krijgtquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaa, verrassend goed eigenlijk
Al moet ik zeggen dat ik de vogeltjesstand het fijnst vind
[..]
Hai
Pep peeeeep
[..]
Ik heb er ook één
Maar dan wel in mijn megamok
[..]
Ik heb 2 uur geslapen, dus iets beter
[..]
Sym
[..]
Ga je taart bakken dan?
Mee eensquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaa, verrassend goed eigenlijk
Al moet ik zeggen dat ik de vogeltjesstand het fijnst vind
Ik heb er wel een paar keer boterkoek in gebakkenquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is vast bang dat ze net als Muck ontploffietaart krijgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |