I looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooovequote:
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaakquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat stomme schermpje er niet op
Hihihiquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove
Wat doet dat schermpje dan?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaak
Ik had hem al bij een maat van mij gezien en vond het dus niks, zorg wel dat ik alles wat ik nodig heb op mijn scherm ziequote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaak
Ligt er aan wat je wil dat die doet, meestal ammo weer geven en hoeveel leven je nog hebtquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
[..]
Wat doet dat schermpje dan?
hihihihihiquote:
Geen flauw ideequote:Wat doet dat schermpje dan?
Symquote:
Dag lieve Symquote:
quote:
ja zeker welquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey sym ben jij geen popstars aan het kijken
ik twijfelde alquote:
quote:
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fijn
Hier okeeVandaag wel een goede dag gehad op het werk
dat is waarquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maandag en vrijdagavond hoef je me niet te zoeken
dat zal ik morgen wel hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.
Gisteren had ik even een FOK! vrij dagje
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.
Gisteren had ik even een FOK! vrij dagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |