Sorry, wat voor toetsenbord?quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik ze aan heb of uit doe
/verkapt zie mij een g11 toetsen bord hebben
Precies, dat had niemand door voordat hij het zelf zeiquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, wat voor toetsenbord?
een Logitech G11, een gaming toetsenbordquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat idee had ik alquote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, dat had niemand door voordat hij het zelf zei
Ik denk dat meneer taart die ook heeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
een Logitech G11, een gaming toetsenbord
[..]
Dat idee had ik al
Een of ander veel te duur gevalquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, preciesquote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, dat had niemand door voordat hij het zelf zei
Ik ken iemand met een world of warcraft muis, ding kost rond de 100 euro en ze gebruikt niet eens de extra knopjesquote:
Hoi!quote:
filmpjequote:
WTFquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een world of warcraft muis, ding kost rond de 100 euro en ze gebruikt niet eens de extra knopjes![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeee? Foto?quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies
Had je m'n nieuwe toetsenbord gezien?![]()
Ik heb dezequote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer taart die ook heeft
Hey GFquote:
Dan kan je ook wel raden wat voor een muis ik hebquote:
marijkequote:
Het begint met een B en het eindigt op ianca?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een world of warcraft muis, ding kost rond de 100 euro en ze gebruikt niet eens de extra knopjes![]()
Ik wou dat stomme schermpje er niet opquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, herstel, meneer taart heeft een G15
trevquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[..]
Hey GF
[..]
Dan kan je ook wel raden wat voor een muis ik heb
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DezeIk kon me niet bedwingen
En mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n monitor, vet prehistorisch dus
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
lekker even liggen pitten op de bank![]()
en nou gevlucht voor popstars
Nee, die zou zoiets nooit kopen johquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het begint met een B en het eindigt op ianca?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DezeIk kon me niet bedwingen
En mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n monitor, vet prehistorisch dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |