I looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooovequote:

Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaakquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat stomme schermpje er niet op

Hihihiquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove

Wat doet dat schermpje dan?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaak

Ik had hem al bij een maat van mij gezien en vond het dus niks, zorg wel dat ik alles wat ik nodig heb op mijn scherm ziequote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaak

Ligt er aan wat je wil dat die doet, meestal ammo weer geven en hoeveel leven je nog hebtquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
[..]
Wat doet dat schermpje dan?

hihihihihiquote:

Geen flauw ideequote:Wat doet dat schermpje dan?

Symquote:

Dag lieve Symquote:
 Alles goed?
 Alles goed?

quote:

ja zeker welquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey sym ben jij geen popstars aan het kijken

ik twijfelde alquote:

quote:
 Fijn
 Fijn 
 Vandaag wel een goede dag gehad op het werk
 Vandaag wel een goede dag gehad op het werk  

ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fijn
Hier okeeVandaag wel een goede dag gehad op het werk

dat is waarquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maandag en vrijdagavond hoef je me niet te zoeken

dat zal ik morgen wel hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.
Gisteren had ik even een FOK! vrij dagje

Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.
Gisteren had ik even een FOK! vrij dagje
 En heerlijk
 En heerlijk 

Dat is ook lekker, dan zit je er in ieder geval niet voor nietsquote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn heerlijk
Vandaag was het juist onverwacht drukkig op het werk, was wel even lekker

Ja, en een collega van me had donderdag een uitgebreide klus gewoon van me overgenomen, dus ik kwam vandaag op kantoor in de veronderstelling dat er nog een hele klus voor me lag (al had ik het meeste wel voorbereid), had zij het al gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, dan zit je er in ieder geval niet voor niets
Zeker in dit soort weken is dat wel lekker.
Komend weekend kun je met je nieuwe scherm aan de gang

En had leuke klanten wel vandaag, dus dat was tof, heb wel het idee dat ik weer een beetje op m'n plek zit en dat het werken met mensen me weer iets beter afgaat
 En had leuke klanten wel vandaag, dus dat was tof, heb wel het idee dat ik weer een beetje op m'n plek zit en dat het werken met mensen me weer iets beter afgaat 

Ik vind je zo lief
 Ik vind je zo lief  
  Als ik een keer iets voor je kan doen ofzo of als jij iets nodig hebt wat ik toevallig heb dan moet je maar roepen ja!
 Als ik een keer iets voor je kan doen ofzo of als jij iets nodig hebt wat ik toevallig heb dan moet je maar roepen ja!  

Omnomnomquote:

wat voor een taart is het geworden?quote:

GRRRRRRRRRRRR AF * LovelyLady petst Marijke op haar handjequote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omnomnom
* Marijkezwolle sluipt richting LL haar koelkast

En mag je zelf nog proeven of die goed is?quote:
Fijn dat je een plek hebt waar je fijn zitquote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een collega van me had donderdag een uitgebreide klus gewoon van me overgenomen, dus ik kwam vandaag op kantoor in de veronderstelling dat er nog een hele klus voor me lag (al had ik het meeste wel voorbereid), had zij het al gedaan
En wauw
Ik vind je zo lief

Monchou (de ene helft kers, de andere helft aardbei)quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een taart is het geworden?

maar ze is niet blondquote:

Neequote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En mag je zelf nog proeven of die goed is?

Maar maar maar oeh!quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRR AF * LovelyLady petst Marijke op haar handje

nomnomquote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Monchou (de ene helft kers, de andere helft aardbei)

Vooral kersquote:
 Ik moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb
 Ik moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb  

quote:
 Okee
 Okee  

ik welquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral kersIk moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb

ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen opquote:

Als ik goed nadenk kan ik die zo makenquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral kersIk moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb

Kee, dealquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen op

Knap hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik goed nadenk kan ik die zo maken

* LovelyLady slot op koelkast doetquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen op

quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slot op koelkast doet

* goldfinger1963pakt zijn betonschaarquote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slot op koelkast doet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |