Jij woonde in een buurt waar ook mensen woonden die een Lada hadden?quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef Dementor het volgende:
Een lada.
Man, als iemand in de buurt zo'n ding had gingen we er soms naar kijken.
Gewoon om te zien hoe dat ding er bij stond.
Dan heb ik er toch nog net even liever zo eentje in de garage Een Opelquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik een garage-plek heb, dan wil ik er zo eentje.
[ afbeelding ]
Ach ze spraken nog net Nederlands.quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij woonde in een buurt waar ook mensen woonden die een Lada hadden?
Nah, baby-Corvette.quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan heb ik er toch nog net even liever zo eentje in de garage Een Opel![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij woonde in een buurt waar ook mensen woonden die een Lada hadden?
Nog lang niet iedereen, te oordelen aan de wachtrijen bij de autobandenwinkelsquote:
Als ze nog te krijgen zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog lang niet iedereen, te oordelen aan de wachtrijen bij de autobandenwinkels
Dat staat een stuk beter op je neus dan een set winterbandenquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik zomersproetjes![]()
is OOK leuk
mijn ouwe heer had ook een opel manta en kocht toen een spiksplinternieuwe datsun gaat ie dood pppffttttt echt he moet er nu aan denken nu jullie het over auto`s en zo hebben, een nieuwe auto en mooi appartementje in spanje knijpt ie er nog tussenuit ook.quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan heb ik er toch nog net even liever zo eentje in de garage Een Opel![]()
[ link | afbeelding ]
Te lang gewacht met genieten?quote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn ouwe heer had ook een opel manta en kocht toen een spiksplinternieuwe datsun gaat ie dood pppffttttt echt he moet er nu aan denken nu jullie het over auto`s en zo hebben, een nieuwe auto en mooi appartementje in spanje knijpt ie er nog tussenuit ook.
nee te vroeg het hoekje omgegaan hij was pas 52.quote:
Dat is veuls te jong, hij had nog jaren moeten genieten van zijn appartement en Datsun.quote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee te vroeg het hoekje omgegaan hij was pas 52.
Bah... da's wel heel vroeg Heks, veel te vroeg ...quote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee te vroeg het hoekje omgegaan hij was pas 52.
Die vind ik leuk!quote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
Eéntje voor Pietje![]()
[ afbeelding ]
BMW, maar ik weet het typoe niet.quote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
nope
Goed kijken![]()
[ afbeelding ]
ja zo 1, maar soort oranje-geel.quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is veuls te jong, hij had nog jaren moeten genieten van zijn appartement en Datsun.
Was het eenb Datsunh Sunny? Die had mijn zwager, een knalgele
Mogen we een hint?quote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
JammerProbeer het nog een keer
Mercedes A ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
JammerProbeer het nog een keer
Wat een triest verhaal, Heksquote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zo 1, maar soort oranje-geel.
ja ach mijn vader werd op doktersadvies naar Davo`s gestuurd, met het 1e beste vliegtuig terug daar werd ie nog benauwder, dus dan maar Spanje proberen, daar zaten mijn ouders een lange tijd ging perfekt, mijn ouders kwamen even terug om spullen enzo op tehalen en dingen te regelen, hjadden een appartementje gekocht omdat mijn vader daar gewoon kon ademen en normaal kon leven, zijn net terug gaat die dood, ja ach gebeurd he maar was zo stom, mijn pa toen echt eens meegemaakt als een gezond iemand.
oh triest ja ach kon me vader niet anders dan altijd benauwd, en ach is alweer zolang geleden hij is aankomende jan. alweer 27 jaar er niet meer.quote:Op maandag 20 december 2010 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een triest verhaal, Heks![]()
Wat mankeerde je vader precies en is hij daar ook aan overleden?
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
Eéntje voor Pietje![]()
[ afbeelding ]
Ik ken mijn ijscoupes!quote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Fantastisch, dat heeft u goed geraden?
Jij kende je vader dus eigenlijk niet andersquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh triest ja ach kon me vader niet anders dan altijd benauwd, en ach is alweer zolang geleden hij is aankomende jan. alweer 27 jaar er niet meer.
mijn vader had COPD astma brogitus en meer van die longaandoeningen.
zo geboren en zo geleefd als kind was hij al erg benauwd enzo.
Herken altijd iemand als hij/zij bv achter me staat aan het ademen, heel apart raar geluid zit er dan tussen door.
Ha, je weet wel dat het merk niet meer bestaat?quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Toverheks het volgende:
de enigste auto van merk die ik ken is een Hummer, komt omdat ik spaar voor een Hummer een zilvergrijze dan lijkt ie nog groter
Inderdaad, wat een lilluk ding.quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens dood in gevonden willen worden !
wat een lel-luk ding
[ afbeelding ]
Toyota Corollaquote:
Ding Dong, goedemiddag mevrouwtje en wat heeft u gewonnen bij de Postcode loterij een splinternieuwe Citroen C4.quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens dood in gevonden willen worden !
wat een lel-luk ding
[ afbeelding ]
ja, ach als kind sta je er niet eens bij stil, ja ik ken iemand heel goed los kloppen, heb ik les in gehad van de longarts, moest ik me pa s`nachts los kloppen, ook gek achteraf hoor, werd ik wakker gemaakt en moest mijn vader helpen, ja ik was de fanatiekste van de kinderen, en nog he kan ik iemand goed los kloppen. Ja zo heet dat weet er ook geen ander woord voor, mijn moeder liet het mij altijd doen omdat ik het meest geduld had denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kende je vader dus eigenlijk niet anders
dan maar een opeltje toch Dees?quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een lilluk ding.
Niet zo gek dat wij het niet herkenden
wat vertel je me nouquote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, je weet wel dat het merk niet meer bestaat?
Een vriend van m'n broer had een tijdje een Lada en als we er in reden zongen we altijdquote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij hebben vroegaah een lada gehad. Beat that!
Een Duitser!quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
Verse sneeuw nieuwe kansen:
[ afbeelding ]
Nah...quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
Verse sneeuw nieuwe kansen:
[ afbeelding ]
Dat is een Chevrolet Camaro uit 1994quote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef BobdeStreamer het volgende:
En op verzoek van Fann, de laatste, welke auto is dit?![]()
[ afbeelding ]
Jij bent echt goedquote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een Chevrolet Camaro uit 1994
Whehe ik ging net de kattenbak verschonen terwijl Pixel kennelijk nodig moest, ze keek me echt hulpeloos aan en toen ik 'm weer in elkaar klikte sprong ze er meteen inquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
De katten zijn weer thuis
En ze piepen joh....
Geen foto dus ik gok een GAZ-3102!quote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef BobdeStreamer het volgende:
En op verzoek van Fann, de laatste, welke auto is dit?![]()
[ afbeelding ]
Ze kunnen beter piepen dan .... O nee, dat was weer iets andersquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
En ze piepen joh....
ze zullen wel op verkenning vannacht gaanquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
En ze piepen joh....
Dat moet wel een Kässbohrer Pistenbully zijnquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Jij bent echt goed![]()
en deze dan?![]()
[ afbeelding ]
Achterpootjes over elkaarquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe ik ging net de kattenbak verschonen terwijl Pixel kennelijk nodig moest, ze keek me echt hulpeloos aan en toen ik 'm weer in elkaar klikte sprong ze er meteen in
gek hequote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef Laysa het volgende:
Mina wil alleen bij mij eten![]()
En goedzak die ik ben heb ik nu 2 etensbakjes bij de salontafel![]()
Maar ze zijn wel weer blij...van de week toen ze bij mn mkoeder waren kreeg ik alleen maar een blaaspartij naar mn hoofd![]()
Ze waren ietwat pissig
Ik zal je vertellen als je diep graaftquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij is het een gebrek aan strooizout
Een Lada Niva, das heul geen verkeerde auto met dit weer!quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen als je diep graaftdan kom je die Lada van Pietje weer tegen
![]()
lief he, ja ze hebben jullie gemistquote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt![]()
maar wel stiekum hartverwarmend zoals ze nu doen....alleen maar hangen bij ons
quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lief he, ja ze hebben jullie gemist
Katten houden niet zo van verandering. Fox vindt er zelfs niets aan als ik boven ga zitten werkenquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef Laysa het volgende:
Mina wil alleen bij mij eten![]()
En goedzak die ik ben heb ik nu 2 etensbakjes bij de salontafel![]()
Maar ze zijn wel weer blij...van de week toen ze bij mn mkoeder waren kreeg ik alleen maar een blaaspartij naar mn hoofd![]()
Ze waren ietwat pissig
Heb je je haar geverfd FANN?quote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over voetbal, bier en tieten hebben ?
[ link | afbeelding ]
Het voordeel is wel dat DK nu ook favo isquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten houden niet zo van verandering. Fox vindt er zelfs niets aan als ik boven ga zitten werken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een Lada Niva, das heul geen verkeerde auto met dit weer!
Wat een figuren he, die hebben ook alles op voorraad liggen.quote:
Gatverdamme Fannquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker heh...quote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
OOo en fannetje...ik heb vandaag ook kaplaarzen/rubberen laarzen gekocht
Vergeet je tepelhaar niet af te scherenquote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajajaja die snor scheer ik nog af,
da's geen gezicht, heb jij ook weer gelijk in
Als Peter dood zou gaan kunnen ze gelijk niets meer terug vinden.quote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een figuren he, die hebben ook alles op voorraad liggen.
Ik wou net zeggen dat ie wel goed bij je korte pittige kapsel kleurtquote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajajaja die snor scheer ik nog af,
da's geen gezicht, heb jij ook weer gelijk in
Ja?quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ie wel goed bij je korte pittige kapsel kleurt
Ik heb dit weekend knalroze kaplaarsjes voor mijn meiske gekochtquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
OOo en fannetje...ik heb vandaag ook kaplaarzen/rubberen laarzen gekocht
Ik drink geen bier, ik vind voetbal saai, dus kom maar met de tetten!quote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tofquote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja?
laten staan dan maar?
doe ik voor je
Nah... ik heb de mijne net laten zien,quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, ik vind voetbal saai, dus kom maar met de tetten!
Ik heb ook vrolijke maar ken ze niet online vinden...en ze waren afgeprijsd want niet van dit seizoenquote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend knalroze kaplaarsjes voor mijn meiske gekocht
wat stom ...quote:
Smakelijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga een vegetarische Hamburger maken![]()
Hoe maak je een Vegetarische Hamburger hoor ik jullie denken...
Nah... gewoon als een hamburger maar dan met zo'n namaak stukkie vlees.
Is dat wel lekker, denken jullie dan.
Ja, dat is lekker, proef je niks van, gewoon met gebakken uitjes, augurk,
tomatenketchup etc...
dus,
dat ga ik nu dus doen
doei
quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga een vegetarische Hamburger maken![]()
Hoe maak je een Vegetarische Hamburger hoor ik jullie denken...
Nah... gewoon als een hamburger maar dan met zo'n namaak stukkie vlees.
Is dat wel lekker, denken jullie dan.
Ja, dat is lekker, proef je niks van, gewoon met gebakken uitjes, augurk,
tomatenketchup etc...
dus,
dat ga ik nu dus doen
doei
Eens.quote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Smakelijk of zo, hoewel 't natuurlijk nooit lekker kan zijn.
Een hamburger zonder vlees, is als een vent zonder worst!quote:
Zeepsop.quote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
Ow ja, nu FANN het toch over bier wil hebben... Ik heb zaterdag een kratje Heineken gekocht
Bij de C1000, omdat het in de aanbieding was.
Maar nu weet ik ook meteen weer waarom ik het nooit koop, mijn opperwezen, wat een laf, zoet bier is dat
Deze week gelukkig weer gewoon Grolsch in de aanbieding bij de C1000
oh wat is al ie al groot geworden Deissyquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten houden niet zo van verandering. Fox vindt er zelfs niets aan als ik boven ga zitten werken![]()
[ afbeelding ]
valt lekker op, maar zitten ze ook warm laysa, wel leuke kleur past bij mijn gordijnen bedenk ik nuquote:
Wel aardig van je dat je om on-topic te blijven effe een foto van Dementor erbij gezet hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Gert het volgende:
Dat was best aardig terugbladeren, hulde.![]()
[ afbeelding ]
En....quote:This video is not available in your country.
Sorry about that.
quote:This video has been removed because its content violated YouTube's Terms of Service.
Sorry about that.
Klopt, de copyright-terreur werkt iets te goed de laatste tijd.quote:
Heb ik net 2 TB aan diskruimte, heb ik dit weerquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, de copyright-terreur werkt iets te goed de laatste tijd.
Ja, maar ik heb nu afgelopen weekend die diskruimte en die videostreamer gekocht, 't kan er mooi allemaal op en dan afspelen via de stereo........dacht ik....quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Youtube is om te streamen Teun, dat klinkt heul 2010 maar betekent zoveel als dat je 't niet download maar meteen kijkt. Direct, van de interwebs.
't Heet dan ook een mediastreamer http://www.mede8er.eu/download/Mede8er_MED500X_Manual5.pdfquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een videosteamer? Ik stream video gewoon in de browsert.
Jep, maar dat begrijp ik allemaal nog niet Pietje. Ik weet alleen dat ik een Iomega NAS heb en van daaruit kun je volgens mij (zie ik in de setup) ook direct Torrents downloaden.quote:Op maandag 20 december 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh een mediaplayer, zeg dat dan. Die afstandbediening heb ik ook
. Je moet gewoon een usenet-abo afsluiten en alles in full-HD binnenharken. Eweka is prima, kan niet op tegen de frustratie en traagheid van torrents.
Die NAS hangt in het netwerk, die mediaplayer heb ik eraan gekoppeld (ook via de router), die haalt daar de bestanden vandaan. Nu doe ik inderdaad via mijn notebook bestanden erop pleurenquote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koop dan ook iets simpels. Torrents die je via een afstandbediening moet aanslingeren is totaal niet praktisch. Als je die NAS in je netwerk gooit kan je gewoon downloaden via je pc en dat gaat wat makkelijker.
Valt hier op zich wel mee, alles hangt aan de muur en in dat hangsysteem kun je de kabels netjes wegwerken.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu is je huis 1 grote serverkast vol met kabels? Klinkt wel bekend eigenlijk, die kabels hier moeten nog steeds weggewerkt worden. Volgens jaar waarschijnlijk nog.
Nee, wel goedkoperquote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
En komende week maar een led tv kopen. Ik zat te denken aan deze: http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/philips/46pfl9705h/908591/
Maar ik lees hier iedere keer Samsung, is Samsung beter dan Philips?
Samsung heb ik niet kunnen vinden met full-led. En dat is volgens de teksten toch mooier dan edge-ledquote:
Yep en doorgaans iets goedkoper, omdat ze een lagere winstmarge hanteren.quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
En komende week maar een led tv kopen. Ik zat te denken aan deze: http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/philips/46pfl9705h/908591/
Maar ik lees hier iedere keer Samsung, is Samsung beter dan Philips?
Philips maakt een hele goede TV, voor een niet geringe prijs.quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, 't ambilight-systeem van Philips roeleert de pan uit. Ik heb een 42 inch en die is wel heul groot. Daar moet je zeg maar bewust voor kiezen anders irriteer je je eraan. 46 inch is nog groter. Ik heb geen LED, veel te duur een jaar geleden, ik kon in de winkel niet precies aanwijzen welke tv's LED waren en welke niet.
Ga eens in de winkel kijken, het verschil is miniemquote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Samsung heb ik niet kunnen vinden met full-led. En dat is volgens de teksten toch mooier dan edge-led
Ik zie het nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Samsung heb ik niet kunnen vinden met full-led. En dat is volgens de teksten toch mooier dan edge-led
Ik heb nog niet in de winkel gekeken, dat moet nog. Maar als ik toch overga, wil ik ook gelijk maar 3d en led. Bovendien moet mijn dertiende maand opquote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, 't ambilight-systeem van Philips roeleert de pan uit. Ik heb een 42 inch en die is wel heul groot. Daar moet je zeg maar bewust voor kiezen anders irriteer je je eraan. 46 inch is nog groter. Ik heb geen LED, veel te duur een jaar geleden, ik kon in de winkel niet precies aanwijzen welke tv's LED waren en welke niet.
Weet je wat het probleem van 3d is ? er is simpelweg nog geen overeenstemming over een standaardquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in de winkel gekeken, dat moet nog. Maar als ik toch overga, wil ik ook gelijk maar 3d en led. Bovendien moet mijn dertiende maand op
quote:
Ik ga komende zaterdag kijken. Edge led is weer een stuk dunner, dat is ook wel mooiquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga eens in de winkel kijken, het verschil is miniem.
Ok, maar als ik het niet doe, dan zit ik met vier jaar weer te kijken. Ik heb in 2004? de nieuwste LCD gekocht van JVC, dat ding is nu hopeloos verouderd. Ander probleem hier, Ziggo levert hier niet, wil ik digitaal, dan moet ik aan zo'n box van UPCquote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem van 3d is ? er is simpelweg nog geen overeenstemming over een standaard
Teun ik had een Philips nu een Samsung, maar de kleuren van een Samsung vind ik persoonlijk mooier, die van een Philips zijn ze donkerder zeg maar.quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik lees hier iedere keer Samsung, is Samsung beter dasn Philip?
Als ik die nieuwe TV heb kun je mijn oude LCD wel overnemen voor weinig.quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben gewoon nog een ouderwetse breedbeeld tv!
En zelf heb ik nog slaapkamer tv en een tv/monitor.
Ik krijg mijn tv's altijd gratis of tegen inkoopsprijs + 5% of zoiets!quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik die nieuwe TV heb kun je mijn oude LCD wel overnemen voor weinig.
Een mediabox ja, dat is wel het handigste als ziggo niet levert. Je kan natuurlijk ook gewoon dat 3D lulverhaal (leuk voor games) nog even uitstellen en lekker voor sateliet gaanquote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar als ik het niet doe, dan zit ik met vier jaar weer te kijken. Ik heb in 2004? de nieuwste LCD gekocht van JVC, dat ding is nu hopeloos verouderd. Ander probleem hier, Ziggo levert hier niet, wil ik digitaal, dan moet ik aan zo'n box van UPC
Een plasma? Geen LCD?quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun ik had een Philips nu een Samsung, maar de kleuren van een Samsung vind ik persoonlijk mooier, die van een Philips zijn ze donkerder zeg maar.
Heb wel een plasma Samsung he.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Een mediabox ja, dat is wel het handigste als ziggo niet levert. Je kan natuurlijk ook gewoon dat 3D lulverhaal (leuk voor games) nog even uitstellen en lekker voor sateliet gaan
ja een plasma, 107 cm en was bijna gratis aanbieding mediamarkt 366 euro dus wilde groter dan maar plasma en dan maar iets meer stroom betalen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een plasma? Geen LCD?
Ik ga maar eens kijken zaterdag of in de vakantie. Ik wil eigenlijk wel led, gebruikt veel minder stroom, dat verdien je wel terug.
Via sateliet lach je normaal gesproken iedereen uit. Ja , je hebt je eerste aanschaf , maar daarna ben je natuurlijk goedkoper uitquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik heb hier alles voor sateliet nog op zolder liggen. In 2002 woonde ik in een stacaravan (boer vooruit nu met mijn recreatiewoning
) en had daar sateliet. Dat is dus misschien niet eens zo gek
Nee joh, een normale satelliet is nog analoog. Zit je met die spikkels in je tvquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Jian het volgende:
Via sateliet lach je normaal gesproken iedereen uit. Ja , je hebt je eerste aanschaf , maar daarna ben je natuurlijk goedkoper uit
Goh, laat onze tv nou ook eens analoog zijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, een normale satelliet is nog analoog. Zit je met die spikkels in je tv!
Als het hard regent dan heb je sneeuw op je scherm.En het is duurder hoor, want er zit geen internet en bellen bij inquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Via sateliet lach je normaal gesproken iedereen uit. Ja , je hebt je eerste aanschaf , maar daarna ben je natuurlijk goedkoper uit
Die tijden zijn voorbij Pietjequote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, een normale satelliet is nog analoog. Zit je met die spikkels in je tv!
Weet je dat zeker Piet? Ik dacht toch echt dat ik toen al digitaal was met CanalDigitaal. De naam zegt het al toch?quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n ouders hebben satelliet (want die wonen in een durp). Hebben ze een oude kop, moeten ze voor paar honder euro's een nieuwe kop kopen. Dat vertikken ze, en nu zitten ze naar een HD-ready tv te kijken van 100cm en analoog beeld.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
Die tijden zijn voorbij Pietje![]()
Het grote voordeel van digitale televisie via de satelliet is het zeer grote zenderaanbod, er worden zeer veel satellieten gebruikt voor televisieuitzendingen en zolang de schotel in de goede richting staat en u over de juiste apparatuur en abonnementen beschikt zijn de mogelijkheden oneindig.
Dan is er ook nog die variant die nog goedkoper is en waarbij je alle zenders ter wereld kunt hebben. Dat is zo'n box die je aan internet koppelt en je via andere gebruikers coderingen krijgt (klok en klepelverhaal)quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij Pietje![]()
Het grote voordeel van digitale televisie via de satelliet is het zeer grote zenderaanbod, er worden zeer veel satellieten gebruikt voor televisieuitzendingen en zolang de schotel in de goede richting staat en u over de juiste apparatuur en abonnementen beschikt zijn de mogelijkheden oneindig.
Ik wacht ook op de 3d tv ... Fuck yaquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarom moet je nu gewoon een full HD tv kopen, zonder LED en zonder 3D. Prima betaalbaar en je kan alles afspelen wat je maar wil.
Je bent veels te oud om de hipste shit te moeten hebben.
Het kan wel digitaal, maar als je nog iets van een paar jaar geleden hebt liggen moet je absoluut nieuwe shit kopen wil je digitaal kunnen kijken. Het gaat dan om de ontvangstkop.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je dat zeker Piet? Ik dacht toch echt dat ik toen al digitaal was met CanalDigitaal. De naam zegt het al toch?
Ja, dat is net zoiets als een 100 hz HD TV met een beelddiagonaal van boven de meter nemen en dan digitenne erop zettenquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n ouders hebben satelliet (want die wonen in een durp). Hebben ze een oude kop, moeten ze voor paar honder euro's een nieuwe kop kopen. Dat vertikken ze, en nu zitten ze naar een HD-ready tv te kijken van 100cm en analoog beeld.
Maar roepen dat dat echt niet kan, geloof ik niet dat 't helpt.
KPN heeft weinig zenders, had ik al eerder naar gekeken, die valt dus af. Digitaal sateliet of UPC met die mediabox. Nadeel bij beiden, aparte bedieningquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Jian het volgende:
In mijn optiek heb je 3 opties Teun. UPC met mediabox / KPN internettv ook met een soort mediabox (weet naam effe niet) of digitaal sateliet
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
Ja, dat is net zoiets als een 100 hz HD TV met een beelddiagonaal van boven de meter nemen en dan digitenne erop zetten, mijn ouders dus
't Kan nog net voordat ik dood ga Pietjequote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarom moet je nu gewoon een full HD tv kopen, zonder LED en zonder 3D. Prima betaalbaar en je kan alles afspelen wat je maar wil.
Je bent veels te oud om de hipste shit te moeten hebben.
Daarom zei ik ook je eerste aanschaf is gewoon duur, daarna zit je natuurlijk goedkoper, met geweldig beeld en een zenderaanbod dat onmenselijk groot isquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het kan wel digitaal, maar als je nog iets van een paar jaar geleden hebt liggen moet je absoluut nieuwe shit kopen wil je digitaal kunnen kijken. Het gaat dan om de ontvangstkop.
Ja ze hebben wel 1000 zenders idd, verder dan 10 komen ze niet maar 't gaat om het idee.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook je eerste aanschaf is gewoon duur, daarna zit je natuurlijk goedkoper, met geweldig beeld en een zenderaanbod dat onmenselijk groot is
En waar hang ik die schotel trouwens als dat verboden is volgens het huurcontract?quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook je eerste aanschaf is gewoon duur, daarna zit je natuurlijk goedkoper, met geweldig beeld en een zenderaanbod dat onmenselijk groot is
Wat zit jij nou uit je nek te lullenquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel 1000 zenders idd, verder dan 10 komen ze niet maar 't gaat om het idee.
quote:en nog wat, ik dus 2 schotels 1 op de astra en 1 op de sirius voor de ro kanalen, ik heb een splitter die 2 signalen (asta en sirius) door 1 kabal naar mijn dreambox verbind, en heb zo dus maar 1 receiver nodig, ik ontvang dus ook de nl kanalen gratis (volledig abbonnement) leuk voor de live veotbalwedstrijde op tele2. alles is in mapjes verdeelt het is een soort van een mini pc of een multimediabox. ik zap dus zo van nl kanalen naar ro kanalen binnen 1 seconde en met 1 afstandsbediening. ik ben dus onafhankelijk van de kabel, ik bespaar hiermee dus 15 euro kabel en 7 euro ro abbonnement per maand dat is toch zo'n 22 euro per maand.
Rot op het gaat over 3dquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
Heb sinds kort ook een full HD LCD tv van Samsung 101cm. Bevalt me prima. Prachtige kleuren en met het Digitaal Totaal Pakket voor maar 9,95 extra op de 16,45 per mnd kan ik enorm veel zenders zien.
Ze zappen van 1 naar 10 en terug, terwijl ze 1000 zenders hebben. Analoos, op een HD-ready tv, omdat ze een oude ontvangstkop op de satelliet hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit jij nou uit je nek te lullen
BIj je mediterrane buurman, die krijgt daar ontheffing voorquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar hang ik die schotel trouwens als dat verboden is volgens het huurcontract?
Een ouderwetsche 2d sneer!quote:
Slecht geslapen?quote:
Nee het gaat om kwaliteit en de 3d optie, snappie voequote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze zappen van 1 naar 10 en terug, terwijl ze 1000 zenders hebben. Analoos, op een HD-ready tv, omdat ze een oude ontvangstkop op de satelliet hebben.
Snappez-vous?
Er wonen 0 mediterrane buren hier!quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
BIj je mediterrane buurman, die krijgt daar ontheffing voor
Geef het even een paar jaar de tijdquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er wonen 0 mediterrane buren hier!
Mits ze geen handicap hebben of 65+ zijn geef ik ze weinig kans!quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef het even een paar jaar de tijd
Ik moet dus een bril kopenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
't Gaat over LED en 3D en Digitaal
maar dan moet je wel een HD ontvanger hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je dat zeker Piet? Ik dacht toch echt dat ik toen al digitaal was met CanalDigitaal. De naam zegt het al toch?
Je hebt al moeite met 2d! Laat dat 3d maar zitten!quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet dus een bril kopenNee maar ff serieus ik wacht dus op 3d tv. Dat was toch waar het om begon
Dan ga je toch baar FHFquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bovendien moet mijn dertiende maand op
Met 3D moet je dat inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet dus een bril kopenNee maar ff serieus ik wacht dus op 3d tv. Dat was toch waar het om begon
Ga ff zieken in een FB ozoquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt al moeite met 2d! Laat dat 3d maar zitten!
Was ie "om te doen?"quote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef hondjes het volgende:
oh ja. wel een gratis monteur ..van canal digital
Nou ja bottum line ik wacht op 3d TV. Ik heb een beamer voor 3d films maar met kartonne bril.quote:
Dan heb je het over een paar tientjes en LED is niet per definitie zuiniger.quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar toch nog even over die LED TV, ik lees dat die echt heul veel minder stroom gebruiken. Dan verdien je die meerprijs in vijf jaar toch wel terug? En je hebt toch echt mooier beeld
Maar 3D TV is er al Muis. Alleen is er volgens Jian nog geen standaard. Dat laatste wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja bottum line ik wacht op 3d TV. Ik heb een beamer voor 3d films maar met kartonne bril.
Dus mijn bakbeest tv moet maar even wachten want niemand heeft er verstand van
Kijk ....... en dat is het m nou juist weer hè, ze zijn dus al met nieuwe techniek bezig waarbij de bril achterwege blijft. ( ik dacht Panasonic o.a.)quote:
Goed, ik moet dus naar Pietje luisteren en in deze fase een tussenoplossing kiezen. Gaan voor een goedkopere HD. Wat kost een goede, tussen de 500 en 1000?quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk ....... en dat is het m nou juist weer hè, ze zijn dus al met nieuwe techniek bezig waarbij de bril achterwege blijft. ( ik dacht Panasonic o.a.)
De NOS heeft al tijden prachtig beeld, prachtige sites etc.quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach voor zoveel dingen zijn er al standaarden die niet doorgevoerd worden. Publieke omroep zie ik niet snel overgaan op nieuwe standaarden en zulks.
Ja dat weet ik maar iid twijfel ik nog qua aankoop. Een nieuwe TV komt er zowieso volgend jaar dus wil ik wel een platte 3d hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar 3D TV is er al Muis. Alleen is er volgens Jian nog geen standaard. Dat laatste wist ik dan weer niet.
Blurray biedt toch al redelijk veel 3D films dacht ik?quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach voor zoveel dingen zijn er al standaarden die niet doorgevoerd worden. Publieke omroep zie ik niet snel overgaan op nieuwe standaarden en zulks.
Size does matter!quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, ik moet dus naar Pietje luisteren en in deze fase een tussenoplossing kiezen. Gaan voor een goedkopere HD. Wat kost een goede, tussen de 500 en 1000?
Jep.quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, ik moet dus naar Pietje luisteren en in deze fase een tussenoplossing kiezen. Gaan voor een goedkopere HD. Wat kost een goede, tussen de 500 en 1000?
Ik heb het bij vrienden zitten kijken. Wel spectaculair maar na afloop toen die bril afging voelde het heel raar aan mijn ogen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar 3D TV is er al Muis. Alleen is er volgens Jian nog geen standaard. Dat laatste wist ik dan weer niet.
Fuck Ya !!! veel films te downloaden voor 3d !!!! en spelletjes ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Blurray biedt toch al redelijk veel 3D films dacht ik?
Dat houdt dan wel in dat ik daar toch weer vijf jaar mee verder moet hè. Als ik tegen die tijd onder de grond lig, weet dan dat jij mij led en 3D hebt onthoudenquote:
Wat heb je gevraagd??quote:
Je nabestaanden zullen me dankbaar zijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat houdt dan wel in dat ik daar toch weer vijf jaar mee verder moet hè. Als ik tegen die tijd onder de grond lig, weet dan dat jij mij led en 3D hebt onthouden
En de BBC experimenteert met de ontwikkeling van UHD:quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De NOS heeft al tijden prachtig beeld, prachtige sites etc.
Zie!!! Nu ben ik niet van spelletjes hè, heb ik totaal niets mee, maar een goede 3D porno waarbij de tepels zo ongeveer in je ogen priemen, dat lijkt mij wel watquote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck Ya !!! veel films te downloaden voor 3d !!!! en spelletjes ook
Minimaal 100 hz / HD / lcd/led zit je richting de 1000. Samsung is in dat middensegment erg goed, zelf vind ik die Sony Bravia's ook lekker. Panasonic wordt ook geroemd in dat segmentquote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooiquote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh sorry hoor , wist niet dat je boos werd![]()
Ben al weg
rond de 100, dus dat hoest jij zo opquote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef hondjes het volgende:
Wat kost trouwens zo een 3d bril.
Ga ik vast sparen
quote:
quote:Fortunatiny Pastor21 de diciembre de 2010 a las 3:45
Onderwerp: SALUDOS Y MUCHOS MILLONES
Hola Coos, siiiiiiii te deseo mucha suerte, solo por un par de millones, no mas jajajajaja. Pues de verdad te deseo mucha suerte por estas fiestas de Navidad y año nuevo, saludas a nuestra enfermera. Abrazos ciaooooo.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
rond de 100, dus dat hoest jij zo op
Ik ga wel voor de PANASONIC..quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
rond de 100, dus dat hoest jij zo op
Coos wist je al dat ik van je houquote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Coos het volgende:
Hondjes woensdag de trekking.![]()
De koorts loopt al op.
[..]
Anders neem je een cola flesquote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de PANASONIC..
Al die kut brillen
Een voor de krant , een voor autorijden, een tegen de zon.
En dan ook nog een voor de t.v.
Zit je met vier brillen op.
Dat weet ik al jáááááren.......................quote:
Ik heb geen loten.quote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Coos het volgende:
Hondjes woensdag de trekking.![]()
De koorts loopt al op.
[..]
Zo eind december heb jij een hoop vriendenquote:Op maandag 20 december 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik al jáááááren.......................
Ik heb doorgaans wel loten, maar geen prijs! Dat is erger!quote:
Thermopane, die techniek is er al vanaf eind jaren '70quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Jian het volgende:
Zonder gekheid, er wordt dus al gewerkt aan technieken met een een 2e glasplaat voor je tv die i.p.v. zo'n bril om dat 3d effect te bewerkstelligen
Morgen nog effe halen in Cambrils.quote:
eikelquote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thermopane, die techniek is er al vanaf eind jaren '70
Slettebak dat je d'r ben!quote:
Meneer ligt hier ook helemaal dubbel.quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Doe maar zonder bodem
Ik zat te denken aan een wc-bril die je niet tot je beschikking had
Na vraag zegt dat het geen techniek is, maar een merknaam voor een fabrikant van dubbelglasquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, vraag maar rond op Fok!
In de toekomst ga je ook echt niet naar zo'n plat ding zitten kijken, dan wordt het beeld gewoon op de lens van je oog geprojecteerd, volledige holografie inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een holografische tv dat is pas echt 3d!
quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meneer ligt hier ook helemaal dubbel.
Moest even uitleggen waarom ik zit te schateren.
Naar hoorquote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na vraag zegt dat het geen techniek is, maar een merknaam voor een fabrikant van dubbelglas
3D op je ogenquote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef Soury het volgende:
Ik zal maar ophouden over 3d enz... Ik zoek een bril. Oh wacht FVF
Gewoon direct aan je optische zenuw aansluiten!quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
In de toekomst ga je ook echt niet naar zo'n plat ding zitten kijken, dan wordt het beeld gewoon op de lens van je oog geprojecteerd, volledige holografie inderdaad
Klopt, die wilde rustig slapen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]En ik weet denk ik ook wel waarom je mocht roken van mijnheer. Vermoedelijk heb je zo ontzettend zitten "zeiken" dat hij dacht.......laat 'r asjeblief d'r mond houden, dan maar een sigaret erin
Waar zit die nu weer.quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon direct aan je optische zenuw aansluiten!
Gaan we zo met elkaar omquote:
Begin maar bij Star Trekquote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Waar zit die nu weer.
Gaat even googlen..
Die van D_K zweert nogal, optisch dan hèquote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Waar zit die nu weer.
Gaat even googlen..
http://www.fyeomedical.nl/oog/Anatomie_van_het_oog.htmlquote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Waar zit die nu weer.
Gaat even googlen..
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we zo met elkaar om![]()
Whehehehehe
quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van D_K zweert nogal, optisch dan hè
Gouden tijden voor de Gasuniequote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Coos het volgende:
Het vriest trouwens 9 graden hier.
[ afbeelding ]
Humor betekent van origine ook vocht of sap.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
Zie net dat je ook een HUMOR aquosus in je oog hebt
Bizar plaatjequote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Coos het volgende:
Het vriest trouwens 9 graden hier.
[ afbeelding ]
Je leert toch een hoop op FOK.quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Humor betekent van origine ook vocht of sap.
Dus als je droge ogen hebt, heb je minder HUMOR.quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Humor betekent van origine ook vocht of sap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |