Ja kan je maar ergens druk over makenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, nog hevige discussie over geweest welke supert nou de goedkoopste rollen had
Jij hebt ingetje toen nog een testvelletje opgestuurd!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja kan je maar ergens druk over maken![]()
![]()
Serieusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt ingetje toen nog een testvelletje opgestuurd!Want goedkoop was prima, maar ut mot wel absorbeeeeruh.
Zo, wat een lekker bekkiequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi! Ik ben Joey,
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi! Ik ben Joey, de kater van PPP en haar vriend. Mijn baasjes vertelden mij over het adopteren van de lieve hondjes (hoewel ik daar niet zo gek op ben) en Pinkje de Poes, waar ik stiekem een beetje verliefd op ben. Daarom wil ik ook graag mee doen met de actie en heb ik mijn baasjes toestemming gegeven om ook van mij nog een euro te doneren. Ik hoop alleen dat ik nu nog steeds af en toe wat lekkers krijg.... Ja toch? Dan is het goed. Daag!
(We maken er dus ¤3 van, van ieder van ons een euro. ) En nu ga ik niet meer op die site kijken want anders adopteer ik ze allemaal
.
Het wordt tijd dat Ing de 40 passeert; het leven wordt makkelijker en je maakt je direct wat minder drukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
Ja, je kan je er maar druk over maken! ()
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Volgens mij wilde jij juist dat ze het zou controleren![]()
![]()
Ow...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Volgens mij wilde jij juist dat ze het zou controleren![]()
![]()
Al die staarten de lucht inquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Djuuls het volgende:
Mini teckel Sonja in het leucoseverblijf tussen de katten
( Pinkje staat er niet tussen)
[ afbeelding ]
Ik zou als teckel ook tussen de katten gaan wonen. Zeker wetenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Djuuls het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dat verhaal met de herkenbare foto's maar niet iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:44 schreef Djuuls het volgende:
Ik heb toen die hele discussie gevolgd over de aankoop van de artikelen, hilarisch haha. Er is nog nooit zóveel gepraat over keukenrollen als toen. Ik heb over jullie bezoek destijds nog een verhaal geschreven op de Dierenthuissite maar ik weet niet of ik dat hier nog kan plaatsen want er staan (herkenbare) foto's en namen bij. Onze dieren hebben het zeker super goed. Bieber en Shanti wonen in het hondenverblijf met de roedel waar de grote, gezonde honden met gedragsproblemen wonen ( de zware jongens zoals wij ze noemen). Ze hebben daar twee grote hondenkamers met bedden en een enorm terrein met vijver. Shanti vindt het heerlijk om op zijn achterpoten te staan en je een omhelzing te geven, vooral als hij net in de vijver is gedoken :-) We hebben ook een huiskamer waar de kleine, oude of zieke honden wonen. Hier woont bv Hummer, blinde Remi en de poedel Mohammed die op de vorige foto op tafel ligt. Jullie kat Pinkje woont in het leucoseverblijf ( met vijver) waar twee waterbedden staan om op te slapen. Hier wonen ook twee hondjes, gezellig tussen de katten; mini teckel Sonja en hoog bejaardhondje Fredje. We doen er alles aan om onze dieren een super leven te gaan na een hoop ellende die ze gehad hebben. Dat kunnen ze nu (zo goed mogelijk) vergeten.
Ik ga er niet over, maar van mij mag hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:44 schreef Djuuls het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier nog kan plaatsen want er staan (herkenbare) foto's en namen bij.
Weet jij toevallig hoe de kat heet die met zijn gezicht direct links bij de bips van de rechter rooie loopt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Djuuls het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij dat zelf?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef Djuuls het volgende:
Poep scheppen in de winter en tegelijk knuffelen met Bieber. Dit is op het terras van de honden, het ziet er een beetje saai uit met die hekken maar het leidt naar een groot terrein met struiken, vijvers en heel speelruimte.
[ afbeelding ]
Ja ik bedoel deze met het rode rondjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef Djuuls het volgende:
Greys; ik kan niet goed zien welke kat het is die je bedoelt ( die op de achtergrond links naast de rode toch?). Ik ken ze ook niet allemaal bij naam hoor, het zijn er zoveel. Maar we hebben een vrijwilliger die wel alle namen kan onthouden, ik vraag het morgen anders wel even.
Hele leuke foto en heel erg zenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef Djuuls het volgende:
En dat ben ik inderdaad op de foto met Bieber. Niet op mijn voordeligst want het was hartje winter en koud dus die muts was nodig. Maar ik ben ook al boven de 40 dus hartstikke zen haha.
Welkom. Lotgenootquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef Djuuls het volgende:
Maar ik ben ook al boven de 40 dus hartstikke zen haha.
Ja, jij bent helemáál van de buitencategoriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shanti het bijterdje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:12 schreef Djuuls het volgende:
Dit is Shanti met een vrijwilliger
[ afbeelding ]
Dit was de before-foto. We hebben de after-foto nog niet gezien natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Shanti het bijterdje?![]()
Dat valt dus ook nog wel mee zo te zien
Jij kuikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo te lezen ben ik nog maar een peuter hier met mijn 33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |