Ben jij dat zelf?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef Djuuls het volgende:
Poep scheppen in de winter en tegelijk knuffelen met Bieber. Dit is op het terras van de honden, het ziet er een beetje saai uit met die hekken maar het leidt naar een groot terrein met struiken, vijvers en heel speelruimte.
[ afbeelding ]
Ja ik bedoel deze met het rode rondjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef Djuuls het volgende:
Greys; ik kan niet goed zien welke kat het is die je bedoelt ( die op de achtergrond links naast de rode toch?). Ik ken ze ook niet allemaal bij naam hoor, het zijn er zoveel. Maar we hebben een vrijwilliger die wel alle namen kan onthouden, ik vraag het morgen anders wel even.
Hele leuke foto en heel erg zenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef Djuuls het volgende:
En dat ben ik inderdaad op de foto met Bieber. Niet op mijn voordeligst want het was hartje winter en koud dus die muts was nodig. Maar ik ben ook al boven de 40 dus hartstikke zen haha.
Welkom. Lotgenootquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef Djuuls het volgende:
Maar ik ben ook al boven de 40 dus hartstikke zen haha.
Ja, jij bent helemáál van de buitencategoriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shanti het bijterdje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:12 schreef Djuuls het volgende:
Dit is Shanti met een vrijwilliger
[ afbeelding ]
Dit was de before-foto. We hebben de after-foto nog niet gezien natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Shanti het bijterdje?![]()
Dat valt dus ook nog wel mee zo te zien
Jij kuikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo te lezen ben ik nog maar een peuter hier met mijn 33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |