abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 13:59:37 #201
163650 Greys
pi_131808926
Ik doe mee werken, tot later vanmiddag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131808937
Kun je dat echt? Gaan kijken en weer achter moeten laten, superstoer! Toen Pepper overleed hebben we al haar spulletjes naar het asiel gebracht maar no way dat ik daar naar binnen zou kunnen gaan, ik zou alle hondjes meegenomen hebben, écht. Ik ben een slapjurk in zulks :@
Waar het stinkt is het warm.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 14:03:41 #203
163650 Greys
pi_131809039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kun je dat echt? Gaan kijken en weer achter moeten laten, superstoer! Toen Pepper overleed hebben we al haar spulletjes naar het asiel gebracht maar no way dat ik daar naar binnen zou kunnen gaan, ik zou alle hondjes meegenomen hebben, écht. Ik ben een slapjurk in zulks :@
Nou, bij andere asiels is dat lastig, maar bij Dierenthuis krijg je sowieso geen dieren mee :)
Dus dan is het makkelijk, want je mag ze niet 'echt' adopteren en meenemen. Ze komen daar omdat er zoveel mee gesleept is van hot naar her in het verleden, dat zij ze opnemen en dat is dan hun laatste plaats. Er wordt niet meer mee gesleept, ze zijn niet meer te adopteren, ze wonen daar in alle prachtigheid, zitten niet opgesloten in hokjes, dus geloof me, je laat ze daar met een heel gerust hart achter als je er bent geweest.

Shit, ik moest werken, maar ik moest hier toch nog even op reageren :+ Nu echt weg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131809153
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Net antwoord gehad, ik gooi het er maar even snel in want ik weet dat jullie (en ik ook :D ) er nieuwsgierig naar zijn! Dan zal ik vanavond een nieuwe OP maken voor het volgende deel, zodat alles weer klopt.

Maar dit was het antwoord *O*

Beste Fok!forum adoptanten,

Dank voor j(ulli)e mailtje!

Helaas zijn Ozzy en Jasper inmiddels ook overleden. We vinden het heel fijn dat jullie door willen gaan met de adoptie en stellen dan graag als nieuwe adoptiedieren aan jullie voor:
Bieber en Shanti (honden), 2 enthousiaste en lieve honden en als kat Pinkje. In de bijlagen een aantal foto's.

Uiteraard zijn jullie van harte welkom om op bezoek te komen en persoonlijk kennis te maken met de Bieber, Shanti en Pinkje en alle andere bewoners. Dit kan op zaterdag om de week tussen 15.00 en 17.00 uur. Graag van te voren even een afspraak maken. Wegens de grote belangstelling zijn voor dit jaar alle bezoekdagen al vol.

Met vriendelijke groet,

Anneke van der Meij
Hondenadoptie
Stichting Dierenthuis

Dus ik stel u voor onze nieuwe F&F dieren! In de linkjes onder de foto kunnen jullie per dier het achtergrondverhaal lezen...

Bieber
[ afbeelding ]
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=2283

Shanti
[ afbeelding ]
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=2004

Pinkje
[ afbeelding ]
Ik kan van Pinkje geen info vinden op de site, deze foto kreeg ik per email van DTH, dus heb teruggemaild of ik een linkje of een achtergrondverhaaltje kan terugkrijgen :)
O+

Verhaal van Bieber is idd wel heftig, gelukkig zit ie nu op de goeie plek. En het verhaal van Pinkje ben ik ook wel benieuwd naar. Maar tof zeg dit! O+
pi_131809265
Zo, net keurig maandelijkse afschrijving geregeld van 3 euro. Eerste overschrijving per 4 oktober, is dát even een extra mooie datum O+
pi_131809316
Greys, dank voor je uitleg :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 oktober 2013 @ 14:28:04 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131809734
Wat een leukerdjes O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 14:44:07 #208
163650 Greys
pi_131810172
Ik ben ook erg blij dat ze er zijn voor hondjes als Shanti.
Want die is op haar jonge leeftijd dus echt al tig keer heen en weer gesleept en weer teruggebracht het asiel in. Die zou anders dus echt de rest van haar leven achter de tralies zitten.
Fijn dat Dierenthuis ook bestaat voor zulke gevallen O+ Vooral omdat de honden in die roedel daar zoveel van elkaar leren, zoals ze dat ook netjes verwoorden op de site haha, dat ze rustig op d'r plek gezet wordt, die druktemaker, door de grotere oudere honden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131810187
quote:
17s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef Queller het volgende:
Pinkje kijkt ook echt FOK!s. Zo van 'dafuck' :o
DaFOK! dan wel he ;)
pi_131810696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Yep, nu binnen, thanx babes
Mag ik dan namens HHH, mijzelf en lief per hond/persoon ( ;) ) elk 1 euro doneren, dus 3? Da's per maand toch?
Yups, het is per maand :)

quote:
Och, en vooral het verhaal van Bieber :'(
Hoe knap toch, dat vertrouwen wat er nog is, dat had HHH helemaal niet maar inmiddels na 8 jaar wel weet een beetje, iig in ons. Wat gaat er allemaal in zo'n koppie om ;(
Ik word er akelig van als ik die verhalen lees. Maar vreemd genoeg: als ik bij Dierenthuis was, had ik nooit last van 'ah, wat zielig'. Alles stapt daar heerlijk rond, doet zijn of haar ding en lijkt senang.
pi_131810726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ook. Onder geen voorwaarde ga ik in het asiel kijken. Ik kan toch niets meer meenemen, daar wordt niemand gelukkig van, dus ik heb er niets te zoeken :@

Van Dierenthuis mág je niets meenemen en ik heb de aandrang ook helemaal niet. Ze hebben het er prima!
pi_131810769
Dat komt denk ik omdat ze wel degelijk door hebben dat ze nu rust hebben en zullen blijven houden. Gewoon hond (of kat) kunnen zijn zonder stress en ellende. Vooral honden hebben veel liefde nodig en die kunnen absoluut niet tegen gesjouw van hot naar her en narigheid. Honden zijn zo enorm gevoellig. Dus ze zijn nu gelukkig met de juiste, positieve aandacht en liefde, dat is wat een hond ook gewoon nodig heeft.
pi_131810842
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat komt denk ik omdat ze wel degelijk door hebben dat ze nu rust hebben en zullen blijven houden. Gewoon hond (of kat) kunnen zijn zonder stress en ellende. Vooral honden hebben veel liefde nodig en die kunnen absoluut niet tegen gesjouw van hot naar her en narigheid. Honden zijn zo enorm gevoellig. Dus ze zijn nu gelukkig met de juiste, positieve aandacht en liefde, dat is wat een hond ook gewoon nodig heeft.
Katten ook, alleen merk je dat soms iets minder. Wij hebben hier onze eigen 'Dierenthuis' met voornamelijk kneusjes uit de opvang of die anders naar de opvang hadden gemoeten omdat niemand ze wilde. Er zitten rare beesten bij hoor :D
pi_131810898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Toevallig zei gisteren een buur nog tegen me dat ze HHH nog zo goed herinnerde toen we haar net hadden, mager, extreem angstig, vooral voor mannen en niet sociaal. Wie haar kent (Q dus) weet wat een transformatie ze heeft gemaakt, een zeker, stoer en absoluut sociaal hondje met een boel bravoure. Maar als hub en ik een keer kibbelen zit ze op zolder of duikt in het donkerste hoekje te trillen als een rietje.
Ik zei al: wát gaat er allemaal in zo'n kopje om.
Om een stevige verdraaiing te maken aan een beroemde uitspraak: je kunt een hond wel uit de ellende halen maar krijg je die ellende uit de hond.
Veel maar niet alles.
Dat..

(en waar "hond" staat kun je uiteraard ook "kat" invullen alleen heb ik geen ervaring met katten, ik moet ze niet en zij mij ook niet :') )
pi_131811145
Zie toevallig net het volgende voorbij komen op Facebook:

quote:
Na 10 jaar stopt Hill's met sponsoring aan Dierenthuis. Dit is vanuit het hoofdkantoor in Amerika besloten.
Waarom stopt Hill's? Ze zijn bang voor schadeclaims.
Tja, het zijn altijd weer enkele die op een verkeerde manier omgaan met hun relaties en het voor een heleboel andere organisaties kapot maken.

Tien jaar lang hebben onze dieren mogen genieten van het goede voer en hoefden we maar weinig in te kopen.
Voor Dierenthuis is dit een enorme financiële klap; we moeten op zoek naar een andere sponsor voor voer van dezelfde kwaliteit of beter. Dat zal niet meevallen in deze moeilijke tijd.

Vandaag en gisteren ontvingen wij per post anoniem 4 zakken Hill's. Niet van Hill's, misschien van één van onze vrijwilligers die op de hoogte zijn?
We weten het niet, maar we zijn er wel heel gelukkig mee.

Mocht een Dierenthuisvriend kunnen helpen met het vinden van een nieuwe sponsor voor ons kattenvoer, laat het weten!
Maar goed misschien dat we juist nu dit topic nieuw leven in hebben geblazen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 16:31:17 #216
163650 Greys
pi_131812951
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Zie toevallig net het volgende voorbij komen op Facebook:

[..]

Maar goed misschien dat we juist nu dit topic nieuw leven in hebben geblazen.
Oef nou inderdaad, dan hebben ze elk centje nodig! :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131813619
:@ Heb ook al wat mailtjes verstuurd naar bekende merken :@
Die worden overspoeld zo begrijp ik...
Het is dat ik weet dat het niet best gaat met mijn plaatselijke dierenspeciaalzaak anders had ik die even lief aangekeken, die heeft de nodige connecties. Maar hij mag al blij zijn zijn eigen hoofd boven water te houden :'(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:05:40 #218
163650 Greys
pi_131813906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
:@ Heb ook al wat mailtjes verstuurd naar bekende merken :@
Die worden overspoeld zo begrijp ik...
Het is dat ik weet dat het niet best gaat met mijn plaatselijke dierenspeciaalzaak anders had ik die even lief aangekeken, die heeft de nodige connecties. Maar hij mag al blij zijn zijn eigen hoofd boven water te houden :'(
Je hebt in die mailtjes toch niet de naam FOK! gebruikt he? :)
Want dat mag niet, spullen vragen uit naam van FOK! Wel uit naam van jezelf natuurlijk, dat mag je uiteraard helemaal zelf weten :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814057
Nee lieve schat, no way dat ik zó dom zou zijn. Gewoon een verwijzing naar de FB namens mijzelf, een vaste gebruiker van betreffend merk (ben ineens wel gebruiker van alle merken, dat dan weer wel :+ ) en geheel keurig braaf met mijn eigen naam en mailadres.
Enne, FOK!? wa's da :?
;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:16:45 #220
163650 Greys
pi_131814229
Keurig! ^O^

Ik vond deze foto zo leuk op hun Facebook van deze week :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814249
O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:20:34 #222
163650 Greys
pi_131814321
Meer info over onze adoptiekat Pinkje O+
Het is een leucosekatje, dus ze staat op hun andere website, vandaar dat ik haar niet kon vinden.

http://www.fiv-felv.nl/bewoners/bewoner_pagina.php?bewoner_id=770

Pinkje
Pinkje doet haar naam eer aan. Waar de pink toch echt de kleinste vinger aan een mensenhand is, is Pinkje een heel klein poesje. Klein maar dapper. Pinkje heeft leucose. Een wetenschap die ons extra voorzichtig maakt maar die voor Pinkje absoluut niet belangrijk is. Ze voelt zich prima, ziet er prachtig uit met haar glanzende vacht en heeft de verhuizing naar Almere met glans doorstaan. Naar mensen toe is Pinkje wat op haar hoede. Ze wil alles graag goed kunnen overzien. Dat geeft haar zekerheid. Na een turbulente start van haar jonge leventje, zwervend op straat aangetroffen, is ze nu veilig.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814490
Haha Pinkje.
Moest overigens wel lachen om sommige namen van de beestjes, sommige lijken zo goed te kloppen.
En het zal jullie niet verbazen dat mijn hart vooral smelt bij Hummer...Ik heb nooit zelf een hond gekozen want zowel Pepper (asielhondje van mijn ouders die haar laatste jaren hier heeft mogen slijten in gelukzaligheid) als Lot werden soort van in onze strot geramt maar beiden zijn dus familie (rastechnisch) van Hummer en juist vanwege onze mormels ben ik van het ras gaan houden, juist met die hele nare achtergronden van beiden. Dus Hummer is voor mij wel heel erg O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:28:34 #224
163650 Greys
pi_131814510
Hummer was destijds ook de lieveling van Patty Brard toen ze daar op tv langs ging bij Dierenthuis :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Hummer was destijds ook de lieveling van Patty Brard toen ze daar op tv langs ging bij Dierenthuis :P
Ooooooooo, dat heb ik toen gezien, dat was dus dáár en het was Hummer ? Achossie.
Ik weet het ik weet het ik weet het maar echt, áls het kon...(dan had Patty hem ook meegenomen overigens)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:36:05 #226
163650 Greys
pi_131814690
Ja maar zelfs Patty kreeg hem niet mee, zo zie je maar.
En terecht. Laatste fijne eindstation is laatste fijne eindstation O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814982
Mee eens, beter dat dan weer een mens die zo'n hond/kat met de beste bedoelingen meeneemt en het niet aan kan en weer dumpt of erger.....
(ik zeg altijd tegen man, och, al zeker 20 jaar, als ik de staatsloterij win kopen we een boerderij en dan mogen alle gedumpte honden tot aan hun dood bij ons blijven wonen. Helaas win ik maar nooit }:| dus is het enkel HHH gegund (en Peppertje RIP uiteraard) tot aan haar dood lichtelijk verwend te worden in huize Knoblauch O+ )

Mooi initiatief meiden, alle beetjes helpen ^O^
pi_131815149
Ik kan het dus niet laten: dié uitzending (stukje) mét Hummer O+
http://www.uitzendinggemi(...)as_Draaien_Door.html

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-10-2013 18:04:40 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 18:09:49 #229
163650 Greys
pi_131815497
Ik zag dat Patty Brard op haar Facebook (Dierenthuis had het gedeeld, daardoor zag ik het) afgelopen september nog aandacht aan ze heeft besteed, of mensen de kalender van DTH willen kopen. Mooi, uit het oog misschien maar niet uit het hart dus ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131815679
Hartstikke leuk dat jullie doorgaan met het adopteren van Dierenthuisdieren. Ik ben vrijwilligster in Dierenthuis en was er bij toen jullie destijds met een hele groep langs zijn geweest in Aarle Rixtel, de actie voor Piet Pootje. Dat was een happening die we ons nog goed herinneren! Jullie waren allemaal in het groen volgens mij ( zelfs groene nagellak). En kwamen met een enorme berg goederen, zelfgebakken taarten en een geld bedrag, er zijn toen tranen gevloeid, zoveel was het. Na een hele hoop gezeik en juridische toestanden met de gemeente en buurman zijn we sinds eind vorig jaar naar Almere verhuisd. Héél hard gewerkt maar het nieuwe pand is geweldig, we zijn nu echt aan het opbouwen en gaan hier nooit meer weg. We hebben een heel actieve facebook met super veel foto's en verhalen dus kom eens langs op facebook of in Almere!
pi_131815750
En nu gaan zeker heel veel bellen rinkelen van herkenbaarheid en hopelijk rinkelen ook de euro's.
(en voersponsors )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 18:23:01 #232
163650 Greys
pi_131815829
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:17 schreef Djuuls het volgende:
Hartstikke leuk dat jullie doorgaan met het adopteren van Dierenthuisdieren. Ik ben vrijwilligster in Dierenthuis en was er bij toen jullie destijds met een hele groep langs zijn geweest in Aarle Rixtel, de actie voor Piet Pootje. Dat was een happening die we ons nog goed herinneren! Jullie waren allemaal in het groen volgens mij ( zelfs groene nagellak). En kwamen met een enorme berg goederen, zelfgebakken taarten en een geld bedrag, er zijn toen tranen gevloeid, zoveel was het. Na een hele hoop gezeik en juridische toestanden met de gemeente en buurman zijn we sinds eind vorig jaar naar Almere verhuisd. Héél hard gewerkt maar het nieuwe pand is geweldig, we zijn nu echt aan het opbouwen en gaan hier nooit meer weg. We hebben een heel actieve facebook met super veel foto's en verhalen dus kom eens langs op facebook of in Almere!
Och wat leuk dat je ons gevonden hebt!
En inderdaad, dat waren wij met die hele groep en het klopt wat je zegt, de meesten in het groen haha. Met honderden keukenrollen, heel veel wasmiddel, dekens, dettol enzo geloof ik. Het was een geweldige dag.

Het was hier een beetje in het slop geraakt (de meesten van ons hebben allemaal wel gewoon nog ons prive-adoptie-dier van Dierenthuis hoor!) maar we gaan nu ook weer actief aan de slag hier. In de tussentijd hebben we wel al die tijd ook nog via FOK! de twee honden en 1 kat geadopteerd. Hopen dat er nog wat donateurs bij komen, dan kunnen we wellicht nog wel een kat extra adopteren O+

Erg leuk dat je ons gevonden hebt en misschien vind je het leuk om af en toe eens mee te kletsen voor als mensen vragen hebben over dierenthuis ofzo!

Het pand in Almere is prachtig inderdaad en we willen zeker langs komen maar de bezoekdagen dit hele jaar zitten al vol :D Dus we komen in het nieuwe jaar het nieuwe pand bewonderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 03-10-2013 18:32:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131816080
Het was niet moeilijk jullie te vinden want sinds die Dierenthuisactie ben ik het Fokforum ( flora en fauna) altijd een beetje blijven volgen :-) En ik vind het natuurlijk prima om mee te kletsen als er vragen zijn. Leuk.
pi_131816096
Hi Djuuls :W

De roze tietentaart van Muis _O-
pi_131816145
We hebben nog maar twee bezoekdag per maand en dat loopt storm. Het is voor de dieren hartstikke leuk als er bezoek komt maar het is ook heel druk dus daarom niet te vaak. De honden zijn altijd bek af als het bezoek weer weg is en liggen uitgeteld op de bedden. En wij vrijwilligers liggen er bij, ook bek af haha.
pi_131816179
Mooi, iemand van de werkvloer is altijd welkom denk ik zo.
(en op gevaar af dat ik een zeikwijf ben, Hummer mag een extra knuffel namens mijn HHH (en een beetje van mij O-) ) O+ )
Verder zoeken we naar gaatjes in budgetten en lopen te lobbyen. Maar die recessie }:|
pi_131816249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef Queller het volgende:
Hi Djuuls :W

De roze tietentaart van Muis _O-
En dáár heb je natuurlijk weer eens geen foto van :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 18:45:39 #238
163650 Greys
pi_131816473
Voor degenen die het verslag van die betreffende overhandiging nog eens willen nalezen :D
(1200 keukenrollen _O- )

Opbrengst FOK!asielactie overhandigd!

090912_148800_asiel1.jpg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131816600
*O* hoe tof!
2009 alweer, tijd voor een nieuwe aktie wellicht
Ik ben vóór en compleet óm (toen wist ik het niet of zat nog niet op FOK! :@ )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 oktober 2013 @ 18:59:14 #240
13151 crew  Rewimo
pi_131816869
Ja, dat was gaaf! O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131817472
Goffer, niet goed voor mijn emo-gradatie zulks terug te kijken. En dat verslag! Wat een toffe aktie was dat O+
Ga de mascara wegpoetsen en in potten en pannen roeren, ik ben zwárt tot aan de (onder)kin, domme emodoos.
Die beestjes..... zo lief en zo happy.

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-10-2013 19:28:03 ]
pi_131817783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat was gaaf! O+
Was jij daar toen? En ook zo groen :P
(en ja, het rijmt *O* )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 oktober 2013 @ 19:50:33 #243
13151 crew  Rewimo
pi_131818514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef knoblaucha6 het volgende:

Was jij daar toen? En ook zo groen :P
(en ja, het rijmt *O* )
Nee, ik was niet bij de overhandiging maar die actie en alles eromheen was zó tof! _O_
pi_131820169
Ik ben weer een uur van mijn leven kwijt met topics teruglezen. O+

De keukenrollen! _O- _O_ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_131820955
Ja leuk die actie, daardoor ben ik van FOK-F&F-lurker toch maar tevoorschijn gekomen en nu zitten jullie met me opgescheept :P , DTH kende ik al toen .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 20:55:29 #246
163650 Greys
pi_131821486
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer een uur van mijn leven kwijt met topics teruglezen. O+

De keukenrollen! _O- _O_ _O-
Hahaha leuk he, ik heb gister ook al e.e.a. hier in deze reeks teruggelezen vanaf het begin.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef indaha het volgende:
Ja leuk die actie, daardoor ben ik van FOK-F&F-lurker toch maar tevoorschijn gekomen en nu zitten jullie met me opgescheept :P , DTH kende ik al toen .
Jij bent er toch ook wel eens een dag wezen soppen met je man?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131821906
Ja we zijn er een keer of 3 geweest toen en ik vond het heel leuk, wij moesten toen stoppen omdat mijn man begon te sukkelen met zijn gezondheid en Aarle Rixtel zonder auto niet te doen was.
Zo komen wij ook aan onze adoptiehond Ollie want wij zijn eigenlijk meer van de katten zoals je weet O-) maar Ollie O+ bleef de hele dag achter me aan lopen toen ik daar bezig was dus toen kon ik niet anders dan hem ook adopteren , onze adoptiekat Milo O+ hadden we toen al .
Nu zitten ze helaas echt te ver weg anders zou ik best wel weer willen vrijwilligen daar.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:33:35 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131826806

Alice en de Tietentaart *O*

Djuuls :W
Leuk dat je ook ff reageert :)
Doe Janetje de eerstvolgende keer dat je haar ziet maar ff een flinke knuffel van mij O+
Hopelijk kan ik haar snel zelf weer ff knuffelen :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:37:39 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131827008

En dit was onze hal ten tijde van de Dierenthuis-actie :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_131827886
Verrek, die keukenrollen had ik bij de MCD aan de overkant gekocht :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')