Nou, bij andere asiels is dat lastig, maar bij Dierenthuis krijg je sowieso geen dieren meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kun je dat echt? Gaan kijken en weer achter moeten laten, superstoer! Toen Pepper overleed hebben we al haar spulletjes naar het asiel gebracht maar no way dat ik daar naar binnen zou kunnen gaan, ik zou alle hondjes meegenomen hebben, écht. Ik ben een slapjurk in zulks
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Net antwoord gehad, ik gooi het er maar even snel in want ik weet dat jullie (en ik ook) er nieuwsgierig naar zijn! Dan zal ik vanavond een nieuwe OP maken voor het volgende deel, zodat alles weer klopt.
Maar dit was het antwoord
Beste Fok!forum adoptanten,
Dank voor j(ulli)e mailtje!
Helaas zijn Ozzy en Jasper inmiddels ook overleden. We vinden het heel fijn dat jullie door willen gaan met de adoptie en stellen dan graag als nieuwe adoptiedieren aan jullie voor:
Bieber en Shanti (honden), 2 enthousiaste en lieve honden en als kat Pinkje. In de bijlagen een aantal foto's.
Uiteraard zijn jullie van harte welkom om op bezoek te komen en persoonlijk kennis te maken met de Bieber, Shanti en Pinkje en alle andere bewoners. Dit kan op zaterdag om de week tussen 15.00 en 17.00 uur. Graag van te voren even een afspraak maken. Wegens de grote belangstelling zijn voor dit jaar alle bezoekdagen al vol.
Met vriendelijke groet,
Anneke van der Meij
Hondenadoptie
Stichting Dierenthuis
Dus ik stel u voor onze nieuwe F&F dieren! In de linkjes onder de foto kunnen jullie per dier het achtergrondverhaal lezen...
Bieber
[ afbeelding ]
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=2283
Shanti
[ afbeelding ]
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=2004
Pinkje
[ afbeelding ]
Ik kan van Pinkje geen info vinden op de site, deze foto kreeg ik per email van DTH, dus heb teruggemaild of ik een linkje of een achtergrondverhaaltje kan terugkrijgen
DaFOK! dan wel hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef Queller het volgende:
Pinkje kijkt ook echt FOK!s. Zo van 'dafuck'
Yups, het is per maandquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Yep, nu binnen, thanx babes
Mag ik dan namens HHH, mijzelf en lief per hond/persoon () elk 1 euro doneren, dus 3? Da's per maand toch?
Ik word er akelig van als ik die verhalen lees. Maar vreemd genoeg: als ik bij Dierenthuis was, had ik nooit last van 'ah, wat zielig'. Alles stapt daar heerlijk rond, doet zijn of haar ding en lijkt senang.quote:Och, en vooral het verhaal van Bieber![]()
Hoe knap toch, dat vertrouwen wat er nog is, dat had HHH helemaal niet maar inmiddels na 8 jaar wel weet een beetje, iig in ons. Wat gaat er allemaal in zo'n koppie om![]()
Ik ook. Onder geen voorwaarde ga ik in het asiel kijken. Ik kan toch niets meer meenemen, daar wordt niemand gelukkig van, dus ik heb er niets te zoekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kun je dat echt? Gaan kijken en weer achter moeten laten, superstoer! Toen Pepper overleed hebben we al haar spulletjes naar het asiel gebracht maar no way dat ik daar naar binnen zou kunnen gaan, ik zou alle hondjes meegenomen hebben, écht. Ik ben een slapjurk in zulks
Katten ook, alleen merk je dat soms iets minder. Wij hebben hier onze eigen 'Dierenthuis' met voornamelijk kneusjes uit de opvang of die anders naar de opvang hadden gemoeten omdat niemand ze wilde. Er zitten rare beesten bij hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat komt denk ik omdat ze wel degelijk door hebben dat ze nu rust hebben en zullen blijven houden. Gewoon hond (of kat) kunnen zijn zonder stress en ellende. Vooral honden hebben veel liefde nodig en die kunnen absoluut niet tegen gesjouw van hot naar her en narigheid. Honden zijn zo enorm gevoellig. Dus ze zijn nu gelukkig met de juiste, positieve aandacht en liefde, dat is wat een hond ook gewoon nodig heeft.
Toevallig zei gisteren een buur nog tegen me dat ze HHH nog zo goed herinnerde toen we haar net hadden, mager, extreem angstig, vooral voor mannen en niet sociaal. Wie haar kent (Q dus) weet wat een transformatie ze heeft gemaakt, een zeker, stoer en absoluut sociaal hondje met een boel bravoure. Maar als hub en ik een keer kibbelen zit ze op zolder of duikt in het donkerste hoekje te trillen als een rietje.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat komt denk ik omdat ze wel degelijk door hebben dat ze nu rust hebben en zullen blijven houden. Gewoon hond (of kat) kunnen zijn zonder stress en ellende. Vooral honden hebben veel liefde nodig en die kunnen absoluut niet tegen gesjouw van hot naar her en narigheid. Honden zijn zo enorm gevoellig. Dus ze zijn nu gelukkig met de juiste, positieve aandacht en liefde, dat is wat een hond ook gewoon nodig heeft.
Maar goed misschien dat we juist nu dit topic nieuw leven in hebben geblazen.quote:Na 10 jaar stopt Hill's met sponsoring aan Dierenthuis. Dit is vanuit het hoofdkantoor in Amerika besloten.
Waarom stopt Hill's? Ze zijn bang voor schadeclaims.
Tja, het zijn altijd weer enkele die op een verkeerde manier omgaan met hun relaties en het voor een heleboel andere organisaties kapot maken.
Tien jaar lang hebben onze dieren mogen genieten van het goede voer en hoefden we maar weinig in te kopen.
Voor Dierenthuis is dit een enorme financiële klap; we moeten op zoek naar een andere sponsor voor voer van dezelfde kwaliteit of beter. Dat zal niet meevallen in deze moeilijke tijd.
Vandaag en gisteren ontvingen wij per post anoniem 4 zakken Hill's. Niet van Hill's, misschien van één van onze vrijwilligers die op de hoogte zijn?
We weten het niet, maar we zijn er wel heel gelukkig mee.
Mocht een Dierenthuisvriend kunnen helpen met het vinden van een nieuwe sponsor voor ons kattenvoer, laat het weten!
Oef nou inderdaad, dan hebben ze elk centje nodig!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Zie toevallig net het volgende voorbij komen op Facebook:
[..]
Maar goed misschien dat we juist nu dit topic nieuw leven in hebben geblazen.
Je hebt in die mailtjes toch niet de naam FOK! gebruikt he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ook al wat mailtjes verstuurd naar bekende merken
Die worden overspoeld zo begrijp ik...
Het is dat ik weet dat het niet best gaat met mijn plaatselijke dierenspeciaalzaak anders had ik die even lief aangekeken, die heeft de nodige connecties. Maar hij mag al blij zijn zijn eigen hoofd boven water te houden
Ooooooooo, dat heb ik toen gezien, dat was dus dáár en het was Hummer ? Achossie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Hummer was destijds ook de lieveling van Patty Brard toen ze daar op tv langs ging bij Dierenthuis
Och wat leuk dat je ons gevonden hebt!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:17 schreef Djuuls het volgende:
Hartstikke leuk dat jullie doorgaan met het adopteren van Dierenthuisdieren. Ik ben vrijwilligster in Dierenthuis en was er bij toen jullie destijds met een hele groep langs zijn geweest in Aarle Rixtel, de actie voor Piet Pootje. Dat was een happening die we ons nog goed herinneren! Jullie waren allemaal in het groen volgens mij ( zelfs groene nagellak). En kwamen met een enorme berg goederen, zelfgebakken taarten en een geld bedrag, er zijn toen tranen gevloeid, zoveel was het. Na een hele hoop gezeik en juridische toestanden met de gemeente en buurman zijn we sinds eind vorig jaar naar Almere verhuisd. Héél hard gewerkt maar het nieuwe pand is geweldig, we zijn nu echt aan het opbouwen en gaan hier nooit meer weg. We hebben een heel actieve facebook met super veel foto's en verhalen dus kom eens langs op facebook of in Almere!
En dáár heb je natuurlijk weer eens geen foto vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef Queller het volgende:
Hi Djuuls
De roze tietentaart van Muis
Nee, ik was niet bij de overhandiging maar die actie en alles eromheen was zó tof!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Was jij daar toen? En ook zo groen![]()
(en ja, het rijmt)
Hahaha leuk he, ik heb gister ook al e.e.a. hier in deze reeks teruggelezen vanaf het begin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer een uur van mijn leven kwijt met topics teruglezen.![]()
De keukenrollen!![]()
![]()
Jij bent er toch ook wel eens een dag wezen soppen met je man?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef indaha het volgende:
Ja leuk die actie, daardoor ben ik van FOK-F&F-lurker toch maar tevoorschijn gekomen en nu zitten jullie met me opgescheept, DTH kende ik al toen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |