Nu ga ik tv kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven vrijdag en zaterdagDat is goed lijkt mij leuk
quote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sil heeft rutger vermoord. Dat zagen we echt niet aankomen
Dat wist ik zelfs en ik kijk het niet eensquote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sil heeft rutger vermoord. Dat zagen we echt niet aankomen
Veel plezierquote:
quote:
Ik kijk het soms.quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs en ik kijk het niet eens
Smoel houden. Wij Singles kunnen er veel van leren. Een kus op je mond schijnt te betekenen dat je homo bentquote:
Wel als het om twee mannen gaatquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smoel houden. Wij Singles kunnen er veel van leren. Een kus op je mond schijnt te betekenen dat je homo bent
ohw. Dus ik ben geen homo?quote:
Ik dacht al.quote:
Oh, dan ben ik ook homoquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smoel houden. Wij Singles kunnen er veel van leren. Een kus op je mond schijnt te betekenen dat je homo bent
I don't know, jij speelt niet in GTSTquote:
I don't see the differencequote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, anders ben ik homo
Dat denk jijquote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Sam-x het volgende:
[..]
I don't know, jij speelt niet in GTST
Homo Sapiens? Nee. Homo seksueel? Jaquote:
Nog minder?quote:
Ik ben namelijk Lauraquote:
je hebt het hier over jezelf toch?quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Homo Sapiens? Nee. Homo seksueel? Ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |