uhuhquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog beter
Die is ook van Bon Prix toch?
Super mooi!quote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga deze bestellen denk ik
Was wat problematisch om thuis te komen vanavond, maar dit weekend was het allemaal veel ergerquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja ook, veel last gehad van de sneeuw?
En dat is?quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen moet ik op het eind vd wereld werken... the horror!
Ga je naar Den Helder?quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je gaat naar Enschede?quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, niet echt. Werk dicht bij huis.quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was wat problematisch om thuis te komen vanavond, maar dit weekend was het allemaal veel erger
Nu lekker thuis op de bank
Jij nog hinder ondervonden?
quote:
ben je met de fiets of de bus?quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was wat problematisch om thuis te komen vanavond, maar dit weekend was het allemaal veel erger
Nu lekker thuis op de bank
Jij nog hinder ondervonden?
Die hebben echt hele leuke dingen voor mooie prijzenquote:
hapquote:
Hoek van Holland?quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ook relatief dichtbij, maar lopend is me net even te ver (vooral 's ochtends, of 's middags met boodschappen meequote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Werk dicht bij huis.Ik ook lekker op de bank, kijken naar CSI
Busquote:
Sting!quote:
Het eind v/d wereld is wel wat groter dan dat hoor, het heet.. de Achterhoekquote:
Haha inderdaad. Ben blij dat ik iig niet elke dag tussen de ''filerijders'' sta!quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook relatief dichtbij, maar lopend is me net even te ver (vooral 's ochtends, of 's middags met boodschappen mee).
[..]
BusThank god reed er nog IETS door Utrecht
[..]
Sting!
je bent niet meer misselijk?quote:
Ik zag ook af en toe een bus voorbij komen jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook relatief dichtbij, maar lopend is me net even te ver (vooral 's ochtends, of 's middags met boodschappen mee).
[..]
BusThank god reed er nog IETS door Utrecht
[..]
Sting!
Hahaquote:
was dat niet huppel?quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie woonde er hier ook alweer in Emmen? Kan je ff lekker een bakkie doen
Heul niet!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het eind v/d wereld is wel wat groter dan dat hoor, het heet.. de Achterhoek*donker & bliksem*
quote:
quote:
Ik heb dat als ik Friesland binnenga.quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet!!
Den Helder en euhm... Hoe het dat andere gat daar in de buurt... Daar heb ik pas echt een "the end is near! *thunder and lightning*" idee
Haha, Den Helder is echt zwaar dood ja.quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet!!
Den Helder en euhm... Hoe het dat andere gat daar in de buurt... Daar heb ik pas echt een "the end is near! *thunder and lightning*" idee
Laatst moest ik naar texel, en op het moment dat ik den helder binnen reed begon het te onweren als een gek! heul freaky! Ik dacht dat ik dood ging en dat de zondvloed kwam.quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet!!
Zoiets jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, Den Helder is echt zwaar dood ja.
De Mordor van Nederland
Niet veelquote:
DAT DUS!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laatst moest ik naar texel, en op het moment dat ik den helder binnen reed begon het te onweren als een gek! heul freaky! Ik dacht dat ik dood ging en dat de zondvloed kwam.
Friesland..konings.quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik Friesland binnenga.
Hoorn?quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja
Kut, hoe het dat dorp nou... Laatste afslag van de A7 voor je de Afsluitdijk op gaat...
Filequote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Ben blij dat ik iig niet elke dag tussen de ''filerijders'' sta!
beetje kriebelenquote:
Anna Paulowna?quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja
Kut, hoe het dat dorp nou... Laatste afslag van de A7 voor je de Afsluitdijk op gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |