Ja en of mannen?quote:
Leukquote:
Laat maar, las je vraag verkeerdquote:
Ook leukquote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Laat maar, las je vraag verkeerdMannen moeten echt mannenseries kijken! A-team
Als je maar niet Benelux next topmodel en van zo'n shows kijkt. Blehquote:
Bah, nee. Dat soort barbiepopen vind ik niet mooi. En al dat gedoe in de showsquote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je maar niet Benelux next topmodel en van zo'n shows kijkt. Bleh
Kloptquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bah, nee. Dat soort barbiepopen vind ik niet mooi. En al dat gedoe in de shows
Ja, daar kun jij je wel mee identificeren, he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
'You heard her. How can I argue with me?'
Ophouden! Dadelijk word ik jaloers..quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ga wel gewoon een half uur onder de douche staan.
Want jij hebt geen douche?quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ophouden! Dadelijk word ik jaloers..
Ben al in de douche geweestquote:
Ze wil meequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ophouden! Dadelijk word ik jaloers..
VIquote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moeten mannen dan wel kijken?
Klopt. Ik kan ook moeilijk met mezelf in discussie gaanquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, daar kun jij je wel mee identificeren, he?
samzz bonprixquote:
Voetbalquote:
Da ga ik wel meequote:
quote:
Ja, I know. Ik had het gelezen. Maar gemiddeld 7 kan ook minder dan zeven dagen zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
samzz bonprix
De leveringstermijn bedraagt gemiddeld 7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling.
vrees dus dat je jurkje niet voor kerst hebt
gemiddeld 7 kan dus ook meer zijnquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. Ik had het gelezen. Maar gemiddeld 7 kan ook minder dan zeven dagen zijn.
Oud en Nieuw is ook goed
Vrees hetzelfde.quote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gemiddeld 7 kan dus ook meer zijndenk dat je daar meer kans op hebt want nu hebben ze drukte ivm feestdagen als excuus (en dat zal ook wel zo zijn)
Schijnbaar ben je dan toch niet zo leukquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik verveel meer komt bijna niemand op de borrel
Weet ik, ik heb het gelezen. Ik ga het wel merken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gemiddeld 7 kan dus ook meer zijndenk dat je daar meer kans op hebt want nu hebben ze drukte ivm feestdagen als excuus (en dat zal ook wel zo zijn)
Je zou toch bellen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. Ik had het gelezen. Maar gemiddeld 7 kan ook minder dan zeven dagen zijn.
Oud en Nieuw is ook goed
Ja, kreeg geen gehoor. Morgen nog maar een keer.quote:
Doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga deze bestellen denk ik
quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Schijnbaar ben je dan toch niet zo leuk![]()
jammerquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kreeg geen gehoor. Morgen nog maar een keer.
Leukquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga deze bestellen denk ik
prima toch? Baas betaald mag ik hopen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, en thuis![]()
Weer een lekker middagje bijna 6 uur bezig zijn met een rit die normaal maar de helft duurt![]()
Wat zijn afgesloten wegen toch leuk als je geen andere weg kunt nemen
Alles onder werktijd natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
prima toch? Baas betaald mag ik hopen?
hioj staat 24.90 maar in winkelwagentje opeens 18.90quote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk
Ik denk niet dat mij dat staat.
Nog beterquote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hioj staat 24.90 maar in winkelwagentje opeens 18.90
Ja ook, veel last gehad van de sneeuw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |