hmm, dat is wel jammer jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef JoeBravo het volgende:
thnx all![]()
Beetje jammer dat het vieren er een beetje bij inschiet door het huwelijksjubileum van m'n ouders van gisteren, maar mss dat ik tussen kerst en O&N nog wat doe.
Snertquote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef STING het volgende:
Zo, ik had ff een kop soep nodig, om weer een beetje warm te worden
quote:
kreeg t laatst nog bij de snert rit van een historische auto vereniging, heb maar bedanktquote:
dit weekend nog gehadquote:
Hatelijke gefeliciteerd met je verjaardag en gecondoleerd dat je weer een jaar ouder bent gewordenquote:
Mja, ik heb het in geen jaren op. Maar, waarom zou ik het niet eten? Oma maakt vegetarische.quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je vindt het heerlijk, maar eet het natuurlijk niet uit principe
Jouw gemisquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kreeg t laatst nog bij de snert rit van een historische auto vereniging, heb maar bedankt
Sam-xquote:
Omdat je zei dat je het nooit eetquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb het in geen jaren op. Maar, waarom zou ik het niet eten? Oma maakt vegetarische.
Eindelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik
ga
zo
VLIEGEN!!!!!!!
Naar Amsterdam nog wel!!!!
3 dagen en 30 minuten vertraging, eat that ns!
Succesquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik
ga
zo
VLIEGEN!!!!!!!
Ladies and gentlemen, this is your captain speaking.quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik
ga
zo
VLIEGEN!!!!!!!
Dat bint geen grapp'n, dat bint strek'n!quote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, this is your captain speaking.
We have to turn around to Birmingham airport. Have a nice day
Oh, zo. Mama houdt er niet van. En ik heb zelf nooit de drang gehad het zelf te makenquote:
Schijnbaar heb ik dit weekend overleefdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |