Waarom zit er dan nog geen slotje op?quote:
Wil je ook een paar pompers op je snuit ?quote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom zit er dan nog geen slotje op?
vanaf hier gelofde ik het echt niet helemaal meerquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef skippy22 het volgende:
hierop schopte ik hem nog een paar keer vol in z'n gezichtAlleen het probleem is dat hij nog steeds op de grond ligt
quote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kom dan kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef ukga het volgende:
[..]
vanaf hier gelofde ik het echt niet helemaal meer
Ik ben GC/FHF/REV-mod en geen WGR mod.quote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Multitasking die BrandXquote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben GC/FHF/REV-mod en geen WGR mod.
Je kan toch zeker wel een gastslotje zetten? Zie vaak zat die melding langskomen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben GC/FHF/REV-mod en geen WGR mod.
En wie ben jij nou helemaal om je met de moderatie te bemoeien?quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Je kan toch zeker wel een gastslotje zetten? Zie vaak zat die melding langskomen.
Pof hem er een opquote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wie ben jij nou helemaal om je met de moderatie te bemoeien?
4.5 mm luchtdrukquote:Op maandag 20 december 2010 18:15 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb m'n AT44 PCP - kaliber 4.50mm / .177 bij de deur staan voor het geval de politie langskomt
alleen bij policy-overschrijdende zaken. Dit is enkel pure bagger.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Je kan toch zeker wel een gastslotje zetten? Zie vaak zat die melding langskomen.
Jap dit is pure bagger.quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
alleen bij policy-overschrijdende zaken. Dit is enkel pure bagger.
Ohquote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef ukga het volgende:
[..]
4.5 mm luchtdrukdaar schiet je net een kolibrie een dwarslaesie mee
Gaan we dreigen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wil je ook een paar pompers op je snuit ?
Dit dus.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef bas-beest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dreigen lijkt me toch wel policy-overschrijdend?quote:
Wat ben je toch ook een kneusquote:Op maandag 20 december 2010 18:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dreigen lijkt me toch wel policy-overschrijdend?
Je hebt je eigen OP gelezen?quote:
Kom maar mee naar buitenquote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je hebt je eigen OP gelezen?
(Je ondertitel zegt gelukkig al genoeg.)
Uhuquote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef ukga het volgende:
[..]
4.5 mm luchtdrukdaar schiet je net een kolibrie een dwarslaesie mee
Ach, jongen toch,... gelukkig weet je niet beter.quote:
Hee freudquote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef FeestBoek het volgende:
Rijke fantasie kerel
Wat vind je zelf erger? Het feit dat je buurman Frans Bauer draait en je te weinig assertief bent om er ook maar íets van te zeggen, waardoor je nu nog steeds snikkend achter je computertje zit?
Of het feit dat je, terwijl Fransje nog steeds door je muren beukt, een situatie hebt verzonnen waarbij je jezelf voordoet als toffe boy, om je pussyness te compenseren?
Ja, waar blijven die foto's dan? Gewoon tempo maken en anders opbokken met je verzonnen bull.quote:
Wat ga je er mee doen dan ?quote:Op maandag 20 december 2010 18:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, waar blijven die foto's dan? Gewoon tempo maken en anders opbokken met je verzonnen bull.
Waarom wil je dat weten? Jij opent een verzonnen topic, wij vragen om pics om te kunnen checken of je topic echt is.quote:
En dan zeker de politie bellenquote:Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Jij opent een verzonnen topic, wij vragen om pics om te kunnen checken of je topic echt is.
Er is plaats voor 3quote:Op maandag 20 december 2010 18:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jammer kerel, je troll faalt gigantisch hard.
Okee, weer wat geleerd.quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
zou t niet in mn oog willen krijgen, maar goed, dat geldt ook voor een mesquote:Op maandag 20 december 2010 18:41 schreef ukga het volgende:
[..]
loden kogel met een gehard puntje
OOEEE SCARY
Neem contact op met DRA, misschien kunnen jullie samen een fantasiewereld beginnen!quote:
Dat had ie zelf al geconstateerd.quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent zelf een debiel. Haha, uitgeluld!
quote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je hebt je eigen OP gelezen?
(Je ondertitel zegt gelukkig al genoeg.)
Nee, jij bent de kneus hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |