abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2010 @ 14:21:42 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90341563
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Holzfäller het volgende:

[..]

Jouw aanpak berust op een misvatting. Dat het meerdere malen gezegd moet worden, komt voort uit het feit dat je nogal hardhorig en arrogant bent. In tegenstelling tot jij kan ik jou onderzoeken laten zien. Jouw geblaat is letterlijk nergens op gebaseerd. Nouja, boeren'slimheid' en populisme. Maar hoeveel heeft dat de wereld gebracht?
Je blijft in herhaling vallen. En nu heb je ook nog zogenaamd "onderzoek" nodig om je stelling te ondersteunen. Ondertussen doe je zeer neerbuigend naar degenen die spreken uit persoonlijke ervaring. Kamergeleerdentheorie vs echtemensenpraktijk. Het is wat sneu, maar ik neem aan dat je het allemaal goed bedoelt, :).
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:29:22 #152
329092 Holzfäller
De man met de bijl.
pi_90341908
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je blijft in herhaling vallen. En nu heb je ook nog zogenaamd "onderzoek" nodig om je stelling te ondersteunen. Ondertussen doe je zeer neerbuigend naar degenen die spreken uit persoonlijke ervaring. Kamergeleerdentheorie vs echtemensenpraktijk. Het is wat sneu, maar ik neem aan dat je het allemaal goed bedoelt, :).
Jouw persoonlijke ervaring is vrijwel betekenisloos, wanneer we het hebben over een aanpak die in algemene zin werkt. Wanneer jij de wetenschap terzijde schuift en je beroept op een zogenaamde ervaring, dan kan ik jou niet veel serieuzer nemen dan iemand die in de hemel gelooft. Sneu en beperkt. Sad, indeed.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:33:17 #153
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90342069
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:29 schreef Holzfäller het volgende:

[..]

Jouw persoonlijke ervaring is vrijwel betekenisloos, wanneer we het hebben over een aanpak die in algemene zin werkt. Wanneer jij de wetenschap terzijde schuift en je beroept op een zogenaamde ervaring, dan kan ik jou niet veel serieuzer nemen dan iemand die in de hemel gelooft. Sneu en beperkt. Sad, indeed.
Tja, dan kan ik je niet anders dan veel sterkte en succes toewensen daar in je Ivoren Toren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:42:34 #154
329092 Holzfäller
De man met de bijl.
pi_90342516
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tja, dan kan ik je niet anders dan veel sterkte en succes toewensen daar in je Ivoren Toren.
Ok, bedankt. Ik zal mijn mening herzien wanneer daar enige grond voor is.
pi_90371447
Tongelre.....ik heb er bijna 10 jaar gewoond. Toen ik er net woonde was het er fijn, nu is het er totaal aan het verpauperen ;( Tokkies en zwervers... ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:24:10 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90372203
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef DjinN het volgende:
Tongelre.....ik heb er bijna 10 jaar gewoond. Toen ik er net woonde was het er fijn, nu is het er totaal aan het verpauperen ;( Tokkies en zwervers... ;(
alleen maar autochtone verpaupering?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')