Excuus, wat een faal. Euro moest dat zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 17:18 schreef PiRANiA het volgende:
300 watt? Heb je enig idee hoe veel dat is?
PMPO zekerquote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef eAziness het volgende:
Ik heb 300 in de auto en dat valt best mee
Op pricewatch kan ik er maar één vinden, die kost 249,-. De PM5003, maar die is te kaal voor me.quote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef SiGNe het volgende:
Je zou ook nog naar Marantz kunnen kijken, die hebben erg leuke setjes, ook voor ¤300/350
Autospeakers worden altijd erg fanatiek en overdreven gepresenteerd als het om wattages gaat. Vooral Boschmann is daar erg goed in.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef eAziness het volgende:
Ik heb 300 in de auto en dat valt best mee
Merciquote:
Ik woon in Leiden. BCC zit hier wel, dus dat is dan een goede optie.quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef powah87 het volgende:
Die Marantz is echt goed voor het geld. BCC staat hij voor 399. NR1501. Mag geen problemen geven dat hij maar 50W output heeft per kanaal.
Als je die marantz eens een keer wil horen ten opzichte van andere moet je gewoon eens in een auditorium van BCC gaan luisteren. Waar woon je ergens?
Ik keek even op de website van BCC en in Zoeterwoude hebben ze hem niet op voorraad (die NR1501). Volgens pricewatch wordt de SR5004 nog in 4 winkels verkocht, die hebben het ook op voorraad, waaronder stassen. Digital st. is de goedkoopste. Daar heb ik al goede ervaringen mee, dus ik denk dat ik voor Digital st. ga.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef powah87 het volgende:
Zou ik zelf voor de SR5004 gaan. Dat is de betere versterker. Alleen met zo weinig aanbieders, vraag ik me af of hij nog wel leverbaar is bij hun. Vaak is kieskeurig niet zo up-to-date met wat er bij de webshops nog te koop is. En 1 tip, koop niks bij Stassen Hifi, vaak 2de hands spul of ze leveren gewoon geen reet.
Leeftijd doet er ook niet echt zoveel toe bij die versterkers. Alleen zorgen dat ze het goede geluid aankunnen. Maar dat kan de SR5004.
Denon heeft over het algemeen ook heerlijke versterkers. Ik heb zelf de Denon AVR 1910 i.c.m. Canton speakers. Geeft een heerlijk geluid. Maar ik zou liever toch een Marantz hebben, vind ik net wat lekkerder klinken. Wat natuurlijker.
Ja, moet je wel even kijken of die BCC hem aangesloten heeft. Niet alle BCC's hebben hem ingesloten. Waar ik werk wel dus denk daar ook wel. Is een vrij grote BCC volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |