Ken ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Of hebben ze Echte mannen eten geen kaas niet gelezen?
blanke homo'squote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige homo's die bij ons dansen zijn blank
Er is een verschil tussen af en toe een lekkere discussie, of elkaar alle hoeken van het huis laten zien. In the bad way.quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn relatie is zeker geen ja en amen (nu misschien tijdelijk wel) maar ik zou zo'n relatie ook niet willen.
Ach, die zijn zo bruinquote:
maar dan komen we weer bij het verschil tussen een eigen mening / ruggegraat en iemand die je gewoon slecht behandeld.quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn relatie is zeker geen ja en amen (nu misschien tijdelijk wel) maar ik zou zo'n relatie ook niet willen.
De eerste kerel die zijn hand naar mij op heft kan geen kinderen meer krijgen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen af en toe een lekkere discussie, of elkaar alle hoeken van het huis laten zien. In the bad way.
FF quoten!quote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou dus eigenlijk kinderen moeten krijgen....
Wat een dilemma.
beloofd?quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste kerel die zijn hand naar mij op heft kan geen kinderen meer krijgen.
De volgende keer wil ik dat je je van top tot teen schminkt als je bij me kruiptquote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Kreator het volgende:
Gaat het nog over negers? Die zijn echt allemaal onbetrouwbaar.
Dan heb ik nog liever zo'n snor onder een doekje.
In een relatie HW!!!!!quote:
ow, ik vond het wel een handige oplossingquote:
Goed onthouden, nooit zwaaien naar Tally.quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
De eerste kerel die zijn hand naar mij op heft kan geen kinderen meer krijgen.
Dan vraag je d'r eerst om verkering.quote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef HeatWave het volgende:
ow, ik vond het wel een handige oplossing.
Ze is zwanger, wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 december 2010 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vraag je d'r eerst om verkering.
*wrijft zich tegen je aan*quote:
Zou je het fijner vinden als ie geen salaris kreeg dan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef Tally het volgende:
Mijn man krijgt net zijn salaris binnenIk word daar zo depri van en voel ik me meteen zo dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |