Dan zijn het weer politiek correcte African-Africansquote:
Ik denk dat het meer aan de mannensmaak van je vriendinnen ligt. Dat zij op de foute mannen vallen. Dat dat in dat geval fout en neger is wil niets zeggen over de negers. Meer over je vriendinnen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb in de loop der jaren meerdere vriendinnen gehad die alleen maar op negers vallen.
En de ellende die ik daar allemaal van gezien heb, sorry, maar ik ben echt te goed voor zo'n iemand.
Uitzonderingen daargelaten, maar ze hebben gewoon een ander beeld van vrouwen.
QFT!quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de mannensmaak van je vriendinnen ligt. Dat zij op de foute mannen vallen. Dat dat in dat geval fout en neger is wil niets zeggen over de negers. Meer over je vriendinnen.
Je kan Kluts wel van de Veluwe halen maar je krijgt de Veluwe niet uit Kluts.quote:
Mooi hoe dat altijd weer naar voren komt, niet?quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan Kluts wel van de Veluwe halen maar je krijgt de Veluwe niet uit Kluts.
Niet allemaal natuurlijk, maar het is gewoon zo dat iemand die moslim is een ander leven heeft dan ik. Ik wil me daar niet aan aanpassen. Net als dat ik niet wil leven met de gemiddelde Antilliaan of surinamer zoals ik dat om me heen gezien heb.quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja want die hebben allemaal een soortgelijk karakter
dat is bij iedereen toch wel duidelijk.. zelfs bij kluts denk ik....quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de mannensmaak van je vriendinnen ligt. Dat zij op de foute mannen vallen. Dat dat in dat geval fout en neger is wil niets zeggen over de negers. Meer over je vriendinnen.
Definieer Neger-negerquote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
Niet elke neger is een neger-neger natuurlijk.
En niet elke neger is van een andere cultuur inmiddelsquote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
Niet elke neger is een neger-neger natuurlijk.
Iemand die héél zwart is.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
heb nog nooit vlinders bij een donker meisje gehad...
Ik heb serieus een paar vriendinnen laten vallen omdat ze keer op keer weer op hun bek gingen en het op een gegeven moment gewoon irritant werd dat altijd maar weer aan te moeten horen terwijl ze daar in a way voor kozen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de neger-neger is de neger die vreemdgaan, vrouwenmepper is (zoals hier mooi werd omschreven), een grote piemel heeft en "psst, meisje" roept.quote:
quote:
geen idee wie het is, maar ziet er niet echt bijzonder uit, en NEE Beyonce moet ik ook niet, die trap ik letterlijk mijn bed uit ja... gedrochtquote:
Ik vraag me af of het qua neger nog wel uitzondering is hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk, maar het is gewoon zo dat iemand die moslim is een ander leven heeft dan ik. Ik wil me daar niet aan aanpassen. Net als dat ik niet wil leven met de gemiddelde Antilliaan of surinamer zoals ik dat om me heen gezien heb.
Daarbij, ik heb gewoon op dat gebied hele nare dingen meegemaakt die weliswaar geen excuus zijn, maar gewoon wel invloed hebben op mijn denkbeeld.
Buiten dat om zal ik iedereen in de omgang zoals collega's en vrienden respecteren om wie ze zijn, maar ik wil gewoon nooit een relatie met bepaalde mensen. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, dat zeg ik ook nergens.
Koken en zuigen zeker?quote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
Kluts heeft gewoon gelijk. Ik moet ook echt geen negerin. Er zijn vast wel uitzonderingen, maar ik kan ze niet vinden.
Dan heb ik echt 200.000 keer liever een aziaatje. Die weten tenminste nog hoe je je als vrouw moet gedragen.
Een neger is een Afrikaans afkomstige man. Een Surinamer is ook geen neger.quote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het qua neger nog wel uitzondering is hoor.
Qua marokkaan ga ik lekker hypocriet met je mee.
En Antilliaan telt dat als neger?
Ja. Onderdanig en in een 12jarig schoolpakje. DAT is de lekkere cultuur!quote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
Kluts heeft gewoon gelijk. Ik moet ook echt geen negerin. Er zijn vast wel uitzonderingen, maar ik kan ze niet vinden.
Dan heb ik echt 200.000 keer liever een aziaatje. Die weten tenminste nog hoe je je als vrouw moet gedragen.
Nee precies. En als vb worden de Antillianen en Surinamers gegeven. Da's ff een hele andere bevolkingsgroep.quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een neger is een Afrikaans afkomstige man. Een Surinamer is ook geen neger.
Is die kleding al zo oud?quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Onderdanig en in een 12jarig schoolpakje. DAT is de lekkere cultuur!
Negerinnen val ik ook zeker niet op, maar aziaten al helemaal nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
Ik moet ook echt geen negerin. Er zijn vast wel uitzonderingen, maar ik kan ze niet vinden.
Ik denk dat hij wel doelt op een verkaaste Aziaatquote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Onderdanig en in een 12jarig schoolpakje. DAT is de lekkere cultuur!
Die zijn nog het ergste!quote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het qua neger nog wel uitzondering is hoor.
Qua marokkaan ga ik lekker hypocriet met je mee.
En Antilliaan telt dat als neger?
Dat laatste heet generaliseren. Weet niet of dat meteen racisme is. Zo kan het wel overkomen jaquote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het jammer dat het nu heel racistisch overkomt, maar ik ben er tenminste eerlijk over.
Iedereen die ik ontmoet zal ik beoordelen op hoe hij mij behandelt, maar zoals ik al eerder zei, het gaat er ook om wat je in je omgeving ziet.
Dat is nieuw voor mij. Hebben ze dat samen met de Negerzoen ook maar een herdefinitie gegeven?quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een neger is een Afrikaans afkomstige man. Een Surinamer is ook geen neger.
Ik word ook niet warm van een neger. Al heb je natuurlijk wel mooie en lelijke exemplaren. Maar dat geldt voor blanken en alle andere rassen net zo goed.quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel doelt op een verkaaste Aziaat.
Ik vind negerinnen gewoon niet mooi, so? Er zijn idd vast uitzonderingen, maar ik ken ze niet.
Welja, eerst een hele bevolkingsgroep generaliseren en dan een heel geslacht.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef vencodark het volgende:
Ik word ook niet warm van een neger. Al heb je natuurlijk wel mooie en lelijke exemplaren. Maar dat geldt voor blanken en alle andere rassen net zo goed.
Ik ben het 100% met je eens. En ik vind er niks discrimerends aan. Straks discrimineer je ook als je op blond valtquote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het jammer dat het nu heel racistisch overkomt, maar ik ben er tenminste eerlijk over.
Iedereen die ik ontmoet zal ik beoordelen op hoe hij mij behandelt, maar zoals ik al eerder zei, het gaat er ook om wat je in je omgeving ziet.
Dat zal ik ook altijd doen. Het komt ook doordat ik tot mijn 18e behalve met een surinaams buurmeisje, nog nooit echt met iets buitenlands in aanraking ben gekomen. Ik ben heel beschermd opgevoed en had ook geen buitenlanders in de klas. Dat heeft zeker verschil gemaakt denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste heet generaliseren. Weet niet of dat meteen racisme is. Zo kan het wel overkomen jaMaar de scheidslijn is of je de mensen in hun waarde laat of niet.
En dan hebben we het dus alleen nog over uiterlijkquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word ook niet warm van een neger. Al heb je natuurlijk wel mooie en lelijke exemplaren. Maar dat geldt voor blanken en alle andere rassen net zo goed.
En ik denk dat het aan je vriendinnen ligt, dat ze op de foute mannen valt. En die heb je in iedere cultuur en met iedere huidskleur. Je kan ook op blanke new kids kamponelli's vallenquote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb serieus een paar vriendinnen laten vallen omdat ze keer op keer weer op hun bek gingen en het op een gegeven moment gewoon irritant werd dat altijd maar weer aan te moeten horen terwijl ze daar in a way voor kozen.
Ik zeg niet dat iedereen zo is, ik heb alleen niet anders gezien.
Dat. Daarbij voel ik me te goed om als stront behandeld te worden, sorry.quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. En ik vind er niks discrimerends aan. Straks discrimineer je ook als je op blond valt
Ik kijk naar gemiddeldes en ja, dan is het jammer voor die paar uitzonderingen die er rond lopen. Heel jammer. Maar ik ga niet eerst een paar keer op mijn bek tot ik die uitzonderingen heb gevonden. Heb wel meer te doen
Blijf met je poten van mijn bier af KUT!quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik denk dat het aan je vriendinnen ligt, dat ze op de foute mannen valt. En die heb je in iedere cultuur en met iedere huidskleur. Je kan ook op blanke new kids kamponelli's vallenGa je ook vast niet lekker door behandeld worden.
Wat de kluts niet kent dat vreet ze nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal ik ook altijd doen. Het komt ook doordat ik tot mijn 18e behalve met een surinaams buurmeisje, nog nooit echt met iets buitenlands in aanraking ben gekomen. Ik ben heel beschermd opgevoed en had ook geen buitenlanders in de klas. Dat heeft zeker verschil gemaakt denk ik.
Bij mij was het erger, ik was 16 toen ik voor het eerst een neger in het echt zag.quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal ik ook altijd doen. Het komt ook doordat ik tot mijn 18e behalve met een surinaams buurmeisje, nog nooit echt met iets buitenlands in aanraking ben gekomen. Ik ben heel beschermd opgevoed en had ook geen buitenlanders in de klas. Dat heeft zeker verschil gemaakt denk ik.
Zeker.quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
En ik denk dat het aan je vriendinnen ligt, dat ze op de foute mannen valt.
Ja. Niet noodzakelijk zozeer in gelijke mate als jij hier schetst, uiteraard.quote:En die heb je in iedere cultuur en met iedere huidskleur.
Het is meestal ook een wat jongere onzekere groep die op negers valt. het als stront behandeld worden is blijkbaar erg gewild bij een bepaalde groep meiden.quote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. Daarbij voel ik me te goed om als stront behandeld te worden, sorry.
Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik denk dat het aan je vriendinnen ligt, dat ze op de foute mannen valt. En die heb je in iedere cultuur en met iedere huidskleur. Je kan ook op blanke new kids kamponelli's vallenGa je ook vast niet lekker door behandeld worden.
En ik ben het dus niet mee eens dat het met de gemiddelde neger (neger, afrika, neger, niet marokkaan ... ook al is dat ook afrikaa... en niet antilliaan of surinamer) in Nederland slecht gesteld is wat dat betreft.quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. En ik vind er niks discrimerends aan. Straks discrimineer je ook als je op blond valt
Ik kijk naar gemiddeldes en ja, dan is het jammer voor die paar uitzonderingen die er rond lopen. Heel jammer. Maar ik ga niet eerst een paar keer op mijn bek tot ik die uitzonderingen heb gevonden. Heb wel meer te doen
Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoedquote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij was het erger, ik was 16 toen ik voor het eerst een neger in het echt zag.Platteland FTW!
Maar ik ben er niet echt rascistisch door geworden. Ik heb alleen de pest aan Marokkanen maar dat heb ik de laatste 5 jaar pas gekregen, sinds ik op Kanaleneiland woon.
Adoptie kind?quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoed.
Omdat je eerst gepaaid wordt met mooie praatjes.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is meestal ook een wat jongere onzekere groep die op negers valt. het als stront behandeld worden is blijkbaar erg gewild bij een bepaalde groep meiden.
Ze vallen denk ik op de yo yo bling bling neger. Maar dat is anno 2010 in Nederland echt niet de gemiddelde neger meer.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?
Maar voor die meiden MOET het ook een neger zijn, lijkt het, dat vind ik ook zo apart.
Ik wel, maar het is dus echt niet elke neger, maar ik zie zelf ook geen reden in om het risico te nemenquote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben het dus niet mee eens dat het met de gemiddelde neger (neger, afrika, neger, niet marokkaan ... ook al is dat ook afrikaa... en niet antilliaan of surinamer) in Nederland slecht gesteld is wat dat betreft.
Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Het is meestal ook een wat jongere onzekere groep die op negers valt. het als stront behandeld worden is blijkbaar erg gewild bij een bepaalde groep meiden.
This one is dedicated to all the ravers in the nation.quote:
Goed punt, dit.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.
Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachterquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
This one is dedicated to all the ravers in the nation.
true, truequote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
once you go black, we don't want you back.
Leek mij ook. En aangezien die dames met hun naam om hun nek niet over de verstandelijke vermogens beschikken om zichzelf tegen dit verbale geweld te verdedigen doe ik het maar.quote:
ja een nederlandse jongen is niet stoer want die roept geen pssssst op straatquote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?
Maar voor die meiden MOET het ook een neger zijn, lijkt het, dat vind ik ook zo apart.
De negers op mijn dansschool doen zo af en toe welquote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoed.
Een goeie vriend van mij is Arubaan. Super in de omgang, intelligente jongen, kan met hem over echt alles discussiëren. Maar de reden dat ik zo goed met hem overweg kan, is omdat ik geen relatie met hem heb. Want dan is het gewoon een onbetrouwbare vreemdganger.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachter.
Een neger ook niet. Dat si iets marokkaans.quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ja een nederlandse jongen is niet stoer want die roept geen pssssst op straat
Zo'n instelling is tegenwoordig zeldzaam. Dat kinderen opgevoed worden bedoel ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachter.
hey, hij is van mijn leeftijd he?quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n instelling is tegenwoordig zeldzaam. Dat kinderen opgevoed worden bedoel ik.
Hij gaat niet altijd vreemd?quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
Een goeie vriend van mij is Arubaan. Super in de omgang, intelligente jongen, kan met hem over echt alles discussiëren. Maar de reden dat ik zo goed met hem overweg kan, is omdat ik geen relatie met hem heb. Want dan is het gewoon een onbetrouwbare vreemdganger.
"Het is zo saai, als je een relatie hebt waarin je nooit strijd hebt"quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ja een nederlandse jongen is niet stoer want die roept geen pssssst op straat
heerlijk en ook gewoon een leuke versie, niet een 2min radio editquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik luister dus 3 fm
ik hoorde ineens wat klassieks op de achtergrond
Ja, dus? Wij zijn nog opgevoed. De hedendaagse jeugd wordt gewoon niet meer opgevoed door de ouders. De straat of de school moet dat maar doen. Met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, hij is van mijn leeftijd he?.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Het is zo saai, als je een relatie hebt waarin je nooit strijd hebt"
Ik kan super met hem opschieten, maar als ik zie hoe hij met vriendinnetjes is, ben ik blij dat ik nooit een relatie met hem zal hebben. Dat bedoel ik meer.quote:
Ze hebben toch zelf ook IQ?quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je eerst gepaaid wordt met mooie praatjes.
Precies. En dat beperkt zich niet tot de nieuwe nederlanders.... ook de autochtone jeugd wordt steeds erger.....quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dus? Wij zijn nog opgevoed. De hedendaagse jeugd wordt gewoon niet meer opgevoed door de ouders. De straat of de school moet dat maar doen. Met alle gevolgen van dien.
Negers die dansen zijn gewoon homo!quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De negers op mijn dansschool doen zo af en toe welNiet tegen mij, maar onderling. Maar dat is hetzelfde als dat limburgers onder elkaar dialect gaan praten. Vind het beide dom klinken, maar ach.
LOL, dat HOAX boekquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben toch zelf ook IQ?
Of hebben ze Echte mannen eten geen kaas niet gelezen?
quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verzonnen verhaal bleek dat toch?quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben toch zelf ook IQ?
Of hebben ze Echte mannen eten geen kaas niet gelezen?
Mensen met een Telegraafmening.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Q. het volgende:
Ja, dus? Wij zijn nog opgevoed. De hedendaagse jeugd wordt gewoon niet meer opgevoed door de ouders. De straat of de school moet dat maar doen. Met alle gevolgen van dien.
Ja hallo, als ze al niet inzien dat ze gepaaid en genaaid worden, dan zullen ze ook niet doorhebben dat dat boek een hoax isquote:
Sowieso wordt de bevolking steeds dommer, zie ook http://www.imdb.com/title/tt0387808/quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige homo's die bij ons dansen zijn blankquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Negers die dansen zijn gewoon homo!
wel mee eens ja, of zelfs geen kinderen...quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso wordt de bevolking steeds dommer, zie ook http://www.imdb.com/title/tt0387808/
hele flauwe film, maar het gegeven klopt gewoon. De intelligente stellen nemen 1 kind, hooguit, de dommere fokken aan. Over 500 jaar is iedereen gewoon dom.
Ergo, een Telegraafmening.quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen mening, ik praat gewoon andere mensen na.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
This one is dedicated to all the ravers in the nation.
Ik vond het een toffe film. Dat zegt genoeg over mijn niveau.quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso wordt de bevolking steeds dommer, zie ook http://www.imdb.com/title/tt0387808/
hele flauwe film, maar het gegeven klopt gewoon. De intelligente stellen nemen 1 kind, hooguit, de dommere fokken aan. Over 500 jaar is iedereen gewoon dom.
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn relatie is zeker geen ja en amen (nu misschien tijdelijk welquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Het is zo saai, als je een relatie hebt waarin je nooit strijd hebt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |