abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90180672
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En ik denk dat het aan je vriendinnen ligt, dat ze op de foute mannen valt. En die heb je in iedere cultuur en met iedere huidskleur. Je kan ook op blanke new kids kamponelli's vallen ;) Ga je ook vast niet lekker door behandeld worden.
Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?
Maar voor die meiden MOET het ook een neger zijn, lijkt het, dat vind ik ook zo apart.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90180688
Het blijft ook lekker glad hier O+ net 3 auto's op elkaar, en heb al 2 auto's in de goot gespot :D

Er worden hier te weinig pics geplaatst van sexy latino chicks.
  maandag 20 december 2010 @ 15:44:25 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90180699
quote:
99s.gif Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben het 100% met je eens. En ik vind er niks discrimerends aan. Straks discrimineer je ook als je op blond valt :')

Ik kijk naar gemiddeldes en ja, dan is het jammer voor die paar uitzonderingen die er rond lopen. Heel jammer. Maar ik ga niet eerst een paar keer op mijn bek tot ik die uitzonderingen heb gevonden. Heb wel meer te doen :{w
En ik ben het dus niet mee eens dat het met de gemiddelde neger (neger, afrika, neger, niet marokkaan ... ook al is dat ook afrikaa... en niet antilliaan of surinamer) in Nederland slecht gesteld is wat dat betreft.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 december 2010 @ 15:45:05 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90180765
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Bij mij was het erger, ik was 16 toen ik voor het eerst een neger in het echt zag. :') Platteland FTW! *O* Maar ik ben er niet echt rascistisch door geworden. Ik heb alleen de pest aan Marokkanen maar dat heb ik de laatste 5 jaar pas gekregen, sinds ik op Kanaleneiland woon. 8-)
Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoed :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90180793
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoed :P.
Adoptie kind? :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_90180799
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is meestal ook een wat jongere onzekere groep die op negers valt. het als stront behandeld worden is blijkbaar erg gewild bij een bepaalde groep meiden.
Omdat je eerst gepaaid wordt met mooie praatjes.
pi_90180816
hardcore @3Fm *O*

*turns volume to MAX*
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 20 december 2010 @ 15:45:46 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90180821
quote:
99s.gif Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?
Maar voor die meiden MOET het ook een neger zijn, lijkt het, dat vind ik ook zo apart.
Ze vallen denk ik op de yo yo bling bling neger. Maar dat is anno 2010 in Nederland echt niet de gemiddelde neger meer.
L'Amour menaçant:
  maandag 20 december 2010 @ 15:45:52 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90180831
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En ik ben het dus niet mee eens dat het met de gemiddelde neger (neger, afrika, neger, niet marokkaan ... ook al is dat ook afrikaa... en niet antilliaan of surinamer) in Nederland slecht gesteld is wat dat betreft.
Ik wel, maar het is dus echt niet elke neger, maar ik zie zelf ook geen reden in om het risico te nemen ;). Maar de vrouwen doen maar lekker, maar once you go black, we don't want you back :7.
Get woke, go broke!
  maandag 20 december 2010 @ 15:46:00 #60
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_90180840
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Het is meestal ook een wat jongere onzekere groep die op negers valt. het als stront behandeld worden is blijkbaar erg gewild bij een bepaalde groep meiden.
Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_90180845
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef PeuRac het volgende:
hardcore @3Fm *O*

*turns volume to MAX*
This one is dedicated to all the ravers in the nation. *O*
pi_90180876
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.
Goed punt, dit.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 20 december 2010 @ 15:46:38 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90180897
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Adoptie kind? :D
Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachter :).
Get woke, go broke!
pi_90180928
quote:
99s.gif Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

This one is dedicated to all the ravers in the nation. *O*
*O* de ramen trillen er uit :X (* PeuRac heeft 2kW rms sub staan :X)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 20 december 2010 @ 15:47:09 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90180933
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

true, true :P.

je kan ook gewoon eens verhalen geloven en er niet aan beginnen :P.
Get woke, go broke!
pi_90180937
quote:
once you go black, we don't want you back :7.
_O-
  maandag 20 december 2010 @ 15:47:22 #67
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_90180946
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Litpho het volgende:
Goed punt, dit.
Leek mij ook. En aangezien die dames met hun naam om hun nek niet over de verstandelijke vermogens beschikken om zichzelf tegen dit verbale geweld te verdedigen doe ik het maar. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_90180949
quote:
99s.gif Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

ja een nederlandse jongen is niet stoer want die roept geen pssssst op straat :7
  maandag 20 december 2010 @ 15:47:44 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90180968
quote:

[..]

De negers op mijn dansschool doen zo af en toe wel :') Niet tegen mij, maar onderling. Maar dat is hetzelfde als dat limburgers onder elkaar dialect gaan praten. Vind het beide dom klinken, maar ach.
L'Amour menaçant:
pi_90180993
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachter :).
Een goeie vriend van mij is Arubaan. Super in de omgang, intelligente jongen, kan met hem over echt alles discussiëren. Maar de reden dat ik zo goed met hem overweg kan, is omdat ik geen relatie met hem heb. Want dan is het gewoon een onbetrouwbare vreemdganger. :')
  maandag 20 december 2010 @ 15:48:05 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90181003
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef rival het volgende:

[..]

ja een nederlandse jongen is niet stoer want die roept geen pssssst op straat :7
Een neger ook niet. Dat si iets marokkaans.
L'Amour menaçant:
pi_90181004
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo'n instelling is tegenwoordig zeldzaam. Dat kinderen opgevoed worden bedoel ik. 8-)
For great justice!
  maandag 20 december 2010 @ 15:48:09 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90181011
Ik vind wel dat blanken niet moeten janken als er weer eens een neger met hun mokkel vandoorgaat, hij heeft er iig werk van gemaakt, jij niet blijkbaar :P.
Get woke, go broke!
pi_90181013
onderschat de invloed van je wereldbeeld door je omgeving niet. je kiest je vrienden zelf uit, zegt ook wat over jezelf. of je nou met sletjes die zich zwanger laten pompen door de buurtneger, met ajax-hooligans die elk weekend knokken, of de rotary die zich alleen voor geld etc interesseren omgaat. :)

even lekker generaliseren :9
pi_90181037
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef PeuRac het volgende:
hardcore @3Fm *O*

*turns volume to MAX*
ik luister dus 3 fm :+

ik hoorde ineens wat klassieks op de achtergrond :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: