Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik denk dat het aan je vriendinnen ligt, dat ze op de foute mannen valt. En die heb je in iedere cultuur en met iedere huidskleur. Je kan ook op blanke new kids kamponelli's vallenGa je ook vast niet lekker door behandeld worden.
En ik ben het dus niet mee eens dat het met de gemiddelde neger (neger, afrika, neger, niet marokkaan ... ook al is dat ook afrikaa... en niet antilliaan of surinamer) in Nederland slecht gesteld is wat dat betreft.quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. En ik vind er niks discrimerends aan. Straks discrimineer je ook als je op blond valt
Ik kijk naar gemiddeldes en ja, dan is het jammer voor die paar uitzonderingen die er rond lopen. Heel jammer. Maar ik ga niet eerst een paar keer op mijn bek tot ik die uitzonderingen heb gevonden. Heb wel meer te doen
Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoedquote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij was het erger, ik was 16 toen ik voor het eerst een neger in het echt zag.Platteland FTW!
Maar ik ben er niet echt rascistisch door geworden. Ik heb alleen de pest aan Marokkanen maar dat heb ik de laatste 5 jaar pas gekregen, sinds ik op Kanaleneiland woon.
Adoptie kind?quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoed.
Omdat je eerst gepaaid wordt met mooie praatjes.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is meestal ook een wat jongere onzekere groep die op negers valt. het als stront behandeld worden is blijkbaar erg gewild bij een bepaalde groep meiden.
Ze vallen denk ik op de yo yo bling bling neger. Maar dat is anno 2010 in Nederland echt niet de gemiddelde neger meer.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?
Maar voor die meiden MOET het ook een neger zijn, lijkt het, dat vind ik ook zo apart.
Ik wel, maar het is dus echt niet elke neger, maar ik zie zelf ook geen reden in om het risico te nemenquote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben het dus niet mee eens dat het met de gemiddelde neger (neger, afrika, neger, niet marokkaan ... ook al is dat ook afrikaa... en niet antilliaan of surinamer) in Nederland slecht gesteld is wat dat betreft.
Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Het is meestal ook een wat jongere onzekere groep die op negers valt. het als stront behandeld worden is blijkbaar erg gewild bij een bepaalde groep meiden.
This one is dedicated to all the ravers in the nation.quote:
Goed punt, dit.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.
Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachterquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
This one is dedicated to all the ravers in the nation.
true, truequote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, als je dan toch als stront behandeld wil worden kun je dat beter laten doen door een mooie atletisch gebouwde neger, dan zo'n kampersjonnie met een mat en een bierbuik uit het woonwagenpark om de hoek.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
once you go black, we don't want you back.
Leek mij ook. En aangezien die dames met hun naam om hun nek niet over de verstandelijke vermogens beschikken om zichzelf tegen dit verbale geweld te verdedigen doe ik het maar.quote:
ja een nederlandse jongen is niet stoer want die roept geen pssssst op straatquote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Ik heb zo vaak gezegd tegen vriendinnen als er weer eentje belazerd was: Meid, je bent hartstikke leuk, wat MOET je met zo'n gast, je kan toch veel beter krijgen?
Maar voor die meiden MOET het ook een neger zijn, lijkt het, dat vind ik ook zo apart.
De negers op mijn dansschool doen zo af en toe welquote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had als kleuterschooljochie al een negervriendje, maar die gast zie ik nu nog wel eens en die loopt ook niet met een petje, zijn broek halverwege zijn reet de hele dag "eeeeeeh, swa, pass me die jonko" te roepen. Die is gewoon normaal opgevoed.
Een goeie vriend van mij is Arubaan. Super in de omgang, intelligente jongen, kan met hem over echt alles discussiëren. Maar de reden dat ik zo goed met hem overweg kan, is omdat ik geen relatie met hem heb. Want dan is het gewoon een onbetrouwbare vreemdganger.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachter.
Een neger ook niet. Dat si iets marokkaans.quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ja een nederlandse jongen is niet stoer want die roept geen pssssst op straat
Zo'n instelling is tegenwoordig zeldzaam. Dat kinderen opgevoed worden bedoel ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ken zijn ouders ook. Wel een soort typische surinamers, maar ze hebben hem wel Nederlands opgevoed, hij woont tenslotte hier en niet in Paramaribo was hun idee erachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |