Ken ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Of hebben ze Echte mannen eten geen kaas niet gelezen?
blanke homo'squote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige homo's die bij ons dansen zijn blank
Er is een verschil tussen af en toe een lekkere discussie, of elkaar alle hoeken van het huis laten zien. In the bad way.quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn relatie is zeker geen ja en amen (nu misschien tijdelijk wel) maar ik zou zo'n relatie ook niet willen.
Ach, die zijn zo bruinquote:
maar dan komen we weer bij het verschil tussen een eigen mening / ruggegraat en iemand die je gewoon slecht behandeld.quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn relatie is zeker geen ja en amen (nu misschien tijdelijk wel) maar ik zou zo'n relatie ook niet willen.
De eerste kerel die zijn hand naar mij op heft kan geen kinderen meer krijgen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen af en toe een lekkere discussie, of elkaar alle hoeken van het huis laten zien. In the bad way.
FF quoten!quote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou dus eigenlijk kinderen moeten krijgen....
Wat een dilemma.
beloofd?quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste kerel die zijn hand naar mij op heft kan geen kinderen meer krijgen.
De volgende keer wil ik dat je je van top tot teen schminkt als je bij me kruiptquote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Kreator het volgende:
Gaat het nog over negers? Die zijn echt allemaal onbetrouwbaar.
Dan heb ik nog liever zo'n snor onder een doekje.
In een relatie HW!!!!!quote:
ow, ik vond het wel een handige oplossingquote:
Goed onthouden, nooit zwaaien naar Tally.quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
De eerste kerel die zijn hand naar mij op heft kan geen kinderen meer krijgen.
Dan vraag je d'r eerst om verkering.quote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef HeatWave het volgende:
ow, ik vond het wel een handige oplossing.
Ze is zwanger, wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 december 2010 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vraag je d'r eerst om verkering.
*wrijft zich tegen je aan*quote:
Zou je het fijner vinden als ie geen salaris kreeg dan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef Tally het volgende:
Mijn man krijgt net zijn salaris binnenIk word daar zo depri van en voel ik me meteen zo dom
Heb jij ook meteen je kind. Twee vliegen in één klap.quote:
Dan hadden we al op straat gestaanquote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou je het fijner vinden als ie geen salaris kreeg dan?
Dan heb ik mijn anus voor niks gebleekt.quote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
De volgende keer wil ik dat je je van top tot teen schminkt als je bij me kruipt
jullie doen hetzelfde werk?quote:Op maandag 20 december 2010 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan hadden we al op straat gestaan
Ik had het fijner gevonden als mijn salaris net zo hoog was geweest (en ik ook die bonussen zou krijgen). Of ik nu (weer) hoofdverdiener was
Die weg heb ik geprobeerd, werkt ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook meteen je kind. Twee vliegen in één klap.
en jij aidsquote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*wrijft zich tegen je aan*
Nu heb jij ook luizeeeeen!
Onder welke omstandigheden zou dat NIET voor niets zijn dan?quote:Op maandag 20 december 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn anus voor niks gebleekt..
Dat zou een grappi gezicht zijnquote:Op maandag 20 december 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn anus voor niks gebleekt..
Nee. Ik werk welquote:
quote:
huh, leg ff uit, hij werkt thuis ofso maar doet nu niet zoveel?quote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Ik werk welMijn man zingt nu al de hele dag NL-talig muziek. Voor de lol. Want hij doet iets in de boekhouding.
Creatief boekhouding zo te zien
Bingo.quote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, leg ff uit, hij werkt thuis ofso maar doet nu niet zoveel?
Dat moet jij al een heel tijdje Ang3l.. hup!quote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar.
Hmmf.
Jah. Kmoet me laten testen.
Ah, eindelijk een manier om jou op afstand te houden.quote:Op maandag 20 december 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Die weg heb ik geprobeerd, werkt ook niet.
Voor mij geen mama's meer.
ooh maar dat doe ik ook, heb vandaag ook nog niks gedaanquote:
Nog niet gedaan?quote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar.
Hmmf.
Jah. Kmoet me laten testen.
En ook 3 keer je maandsalaris gekregen deze maand?quote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh maar dat doe ik ook, heb vandaag ook nog niks gedaan
nog niet, maar ik ga deze maand wel extra vangenquote:Op maandag 20 december 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En ook 3 keer je maandsalaris gekregen deze maand?
Snie!quote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet jij al een heel tijdje Ang3l.. hup!
Doe eens niet zo negeraliseren!quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Kreator het volgende:
Gaat het nog over negers? Die zijn echt allemaal onbetrouwbaar.
Hij ookquote:Op maandag 20 december 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog niet, maar ik ga deze maand wel extra vangenvolgende maand waarschijnlijk ook
Je moet toch eerst wachteeeenquote:
Wel man! Dan ben je net bambi met een wit spiegelstaartjequote:
Zo bekeken ga je dus nooitquote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet toch eerst wachteeeen
Dat heeft geen nut een week na de onveilige sex.
hehe, gelukkig heb ik dat niet, iemand die dat dan van me afpaktquote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij ookVolgende maand dus.
Ach ja daar heb ik nu een deel van gebruikt voor de kinderkamer.
quote:
Oooh, ik dacht dat je die keer ook niet geweest was..quote:Op maandag 20 december 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snie!
Ti's nog geen maand geleden! Nou ja... bijna 2 hooguit!
Ik pak het niet af, ik zeg waaraan hij het wel mag spenderenquote:Op maandag 20 december 2010 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, gelukkig heb ik dat niet, iemand die dat dan van me afpakt![]()
nouja, de belastingdienst
Onder de plakquote:Op maandag 20 december 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik pak het niet af, ik zeg waaraan hij het wel mag spenderen
...precies wat ik voor ogen had...quote:Op maandag 20 december 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Wel man! Dan ben je net bambi met een wit spiegelstaartje
komt op hetzelfde neer, t geld is hij kwijtquote:Op maandag 20 december 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik pak het niet af, ik zeg waaraan hij het wel mag spenderen
Ik heb bijna nooit onveilige sex hoorquote:
Sorry MissMSXquote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een manier om jou op afstand te houden.
* AirwiN gaat MissMSX bevruchten!
It's either that or a blowjobquote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ang3l, jij krijgt nog wat te drinken van me bedenk ik net..
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer, t geld is hij kwijt![]()
ik zou serieus balen, een paar keer lol hebben en vervolgens jaren lang krom liggen
Dan is t goedquote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ik zat ook niet te zeiken toen ik meer dan de helft van onze spaarcenten kwijt was omdat hij terug kwam met een nieuwe motor in plaats van nieuwe banden onder zijn oude motor
En toen verdiende hij niet eens zo veel meer dan dat ik doe
Hij mag het uitgeven aan wat hij wil, alleen moet hij soms even afgeremd worden
quote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Drinken it is!Sorry, maar jij hebt een onveilige piemol! brrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die arme piemel van Ang3l is gelabelt
Ja, dat schrikt wel af zo!quote:
Ducati Hypermotard 1100Squote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is t goedwat voor een motor heeft die?
Da past toch helegaar nie op mijn pielemuisje?!quote:
haha, piemel, oor, oraal! Ik snap hem!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da past toch helegaar nie op mijn pielemuisje?!
Vanavond weer eens aan de erwtensoepquote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef missbehavin het volgende:
Zo eens lekker groentensoep maken
quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Vanavond weer eens aan de erwtensoep
Ze hebben vast wel kindermaatjes.quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Da past toch helegaar nie op mijn pielemuisje?!
Ten minste houdbaar tot, zie bovenzijde ?quote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die arme piemel van Ang3l is gelabelt
een Ducquote:
Hij ook voor mijquote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een Ducjij bent heel goed voor je man
quote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ten minste houdbaar tot, zie bovenzijde ?
maar ze moeten ook nog in kindergaatjes passen daarna!quote:
Ja maar dan niet van erwten.. doe mij dan maar goulashsoep ofzoquote:
In mijn ogen is die dan kapot hoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
EN ER IS NIKS MIS MET MIJN PIEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!
Behalve dan dat ie niet hard wordt van een vrouw.
Dus
.
*aait piemel* Rustig maar hooooor.....
quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Dus
.
Aaawww... jouw piemel heeft een onderhoudsbeurt nodig zodat ie weer van vrouwen hard wordt. Nu is ie wel een beetje stuk. Zou het nog onder garantie vallen?quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Dus
.
Denk het niet, valt dan onder software toch?quote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaawww... jouw piemel heeft een onderhoudsbeurt nodig zodat ie weer van vrouwen hard wordt. Nu is ie wel een beetje stuk. Zou het nog onder garantie vallen?
Ook lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan niet van erwten.. doe mij dan maar goulashsoep ofzo
Moet ik 'm nou aansluiten op iTunes?quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk het niet, valt dan onder software toch?
en updaten naar iPiemel 2.1quote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik 'm nou aansluiten op iTunes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |