Prachtig, hij deed echt hard zijn best om over te komen als een of andere mafiabaas.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mr Goldfinger weet niet van ophouden hè.
[ afbeelding ]
Die antieke bandrecorderquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig is het geen bedreiging [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig is het geen bedreiging [ afbeelding ]
Kut, even mijn plannen veranderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, en het gaat gewoon door zoals het er nu voor staat.
Pff ik pas om 6:00quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef tralalala het volgende:
Ik sliep ook pas 3:30 ofzo.![]()
Vandaag maar even aan school werken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik wist niet dat het nep was!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mr Goldfinger weet niet van ophouden hè.
[ afbeelding ]
Jij maakt het wel erg bontquote:
Ik wou vandaag aan school werken en heb nog helemaal niks gedaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vanaf vanmorgen tot nu 9 hoofdstukken geleerd, oftewel een heel tentamenNu eens even uitrusten
Nja, het is toch vakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wou vandaag aan school werken en heb nog helemaal niks gedaan.
Geen vakantie hebbenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |