Ik ben altijd met de fietsquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij de AHXL was gewoon geen parkeerplaats te vinden, er gleed wel een vrouw uit op de groenteafdeling waardoor alle groentebakken op de grond vielen.![]()
Dat maakte het boodschappen nog een beetje leuk.
4 tassen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben altijd met de fietsAltijd gedoe met 4 volle tassen
Eentje is ook nog zon turkentas...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
4 tassen?Ik had vandaag al de grootste moeite met 2 tassen
Moet je hier eens kijken 12u met oud en nieuw, zal je nog verbazenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand is die hier zondag post
Waarom noem je dat in vredesnaam een turkentas?quote:
Dat is andersquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken 12u met oud en nieuw, zal je nog verbazen
das toch behoorlijk royaalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken 12u met oud en nieuw, zal je nog verbazen
alleen met hét feest van het jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is andersHeb het ook wel eens alleen thuis gevierd en dat beviel prima. Meestal ben ik wel weg, maar toen had ik er even geen zin in
Weet ook niet wat ik dit jaar ga doen
Ik dacht dat dat algemeen bekend was...quote:[..]
Waarom noem je dat in vredesnaam een turkentas?
Het kan erger hoor:quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das toch behoorlijk royaal
Daar was maracaquote:
Hét feest van het jaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alleen met hét feest van het jaar
[..]
Ik dacht dat dat algemeen bekend was...? Je ziet gewoon veel turken met zo'n tas...
wat is voor jou hEt feest van het jaar dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hét feest van het jaar?Overdrijven is ook een kunst
![]()
En nee, het was bij mij niet bekend
Ik was daar niet bijquote:
Ik heb geen feest van het jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is voor jou hEt feest van het jaar dan?
watdeed je dan met die oudjaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was daar niet bijHad wel gekund want dat jaar was ik thuis
[..]
Ik heb geen feest van het jaar
Oudejaarsconference kijken + filmsquote:Op donderdag 23 december 2010 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
watdeed je dan met die oudjaar
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Maraca het volgende:
Mijn onderbuurman maakte het toen wel bond. Die ging in zijn uppie vuurwerk afsteken
Zou het?quote:OSLO - De Noorse krant Aftenposten zegt de hand te hebben gelegd op alle 250 duizend geheime Amerikaanse diplomatieke berichten die Wikileaks wil openbaren. Dat deelde hoofdredacteur Ole Erik Almlid donderdag mee.
De krant zei artikelen over de documenten te zullen publiceren die Aftenposten relevant acht. De krant legt zich hierbij geen restricties op. Op de website van de krant worden enkele originele telegrammen geplaatst.
Hoe de krant in bezit kwam van de documenten wilde Almlid niet zeggen. Wel zei hij dat er niet voor betaald is.
Mijn godquote:
Net zoals die Southpark afleveringquote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef Maraca het volgende:
Als ik ga verhuizen wil ik een groepje samenstellen dat IRL af en toe bijeenkomt om samen te WoWen
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Net zoals die Southpark aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |