abonnement Unibet Coolblue
pi_90343482
Java moet je updaten, niet flash, minecraft draait in java ;)
pi_90344394
Zei ik flash? Waarom zeg ik nou flash. Ik bedoel java natuurlijk. :X
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_90345626
quote:
* All commit comments are public to everyone. Possibly even tweeted out
* Everyone who has bought the game can download the latest nightly build. These will almost certainly be quite buggy.
* Before doing a release, we make a special Release Candidate build. You can download these as well, and they’re supposed to be not buggy. (But they will be. ;))
* Once the release candidate works fine, it will be released as the new official version. This will probably be once or twice per month.

Perhaps something like that might work!
Notch heeft toch wat geleerd van z'n fouten... :)
pi_90346533
NietTeVolgen is jouw server alweer online? Heb 't in SP wel redelijk onder de knie en 't lijkt me leuker om een plek te hebben in de fok!-stad. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_90348105
De server van dostya staat zelfs bij servers.minecraftforum.net.

Ik weet niet wie dit gedaan heeft, maar de server is nu helemaal vol met mensen die niet eens weten wat fok ís!!

Als dostya terugkomt, moet hij alles maar terugzetten naar de dag dat hij weg was...
pi_90348274
Huh, dat is wazig. Is er geen wachtwoord?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_90348395
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Huh, dat is wazig. Is er geen wachtwoord?
Nee, normaal zou hij een PM moeten geven met het IP, maar blijkbaar heeft iemand het online gezet...
pi_90348485
Waarom geen Whitelist?

Trouwens, als de server van NietTeVolgen daadwerkelijk op hMod draait, die wordt iig voor ekrst niet meer geupdate.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_90349325
De server draait niet op hMod maar het is een schil eromheen, en ik weiger zonder hMod te draaien want dat resulteert 100% in gezeik en problemen zoals een corrupte map tot het niet hebben van een whitelist wat helaas broodnodig is sinds het vertrek van bepaalde users. Als het echt tot kerst duurt wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar en zien we elkaar hopelijk begin januari weer in het Dorp.
pi_90349425
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
De server draait niet op hMod maar het is een schil eromheen, en ik weiger zonder hMod te draaien want dat resulteert 100% in gezeik en problemen zoals een corrupte map tot het niet hebben van een whitelist wat helaas broodnodig is sinds het vertrek van bepaalde users. Als het echt tot kerst duurt wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar en zien we elkaar hopelijk begin januari weer in het Dorp.
Dat bedoelde ik ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_90349625
Mijn luisterend oor op IRC weet me wel te vertellen dat we misschien maandag alweer online gaan, maargoed, met de feestdagen in het vizier is het beter ervanuit te gaan dat het januari word.
pi_90349774
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
De server draait niet op hMod maar het is een schil eromheen, en ik weiger zonder hMod te draaien want dat resulteert 100% in gezeik en problemen zoals een corrupte map tot het niet hebben van een whitelist wat helaas broodnodig is sinds het vertrek van bepaalde users. Als het echt tot kerst duurt wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar en zien we elkaar hopelijk begin januari weer in het Dorp.
Kan je niet een klein groepje selecteren die erin kan?
pi_90349802
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
De server draait niet op hMod maar het is een schil eromheen, en ik weiger zonder hMod te draaien want dat resulteert 100% in gezeik en problemen zoals een corrupte map tot het niet hebben van een whitelist wat helaas broodnodig is sinds het vertrek van bepaalde users. Als het echt tot kerst duurt wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar en zien we elkaar hopelijk begin januari weer in het Dorp.
Dec 22 2010 00:33:04 by Killing
We know everyone's waiting on this so wanted to give you the latest word from the developers:-
"it's nearly done, we just have to update some hooks which is proving a little tricky"

So fingers crossed we should see an update relatively soon :)


Ik denk eerder, kijk naar de datum ;)
pi_90349869
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:05 schreef Berend. het volgende:

[..]

Kan je niet een klein groepje selecteren die erin kan?
Daar is die whitelist voor, die nu dus niet werkt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_90349945
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:05 schreef Berend. het volgende:

[..]

Kan je niet een klein groepje selecteren die erin kan?
Zodat een klein groepje de map corrupt kan maken? En in je quote staat dat er geen whitelist is dus hoe moet je dan een klein groep toelaten wat ik al niet van plan ben.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:06 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dec 22 2010 00:33:04 by Killing
We know everyone's waiting on this so wanted to give you the latest word from the developers:-
"it's nearly done, we just have to update some hooks which is proving a little tricky"

So fingers crossed we should see an update relatively soon :)


Ik denk eerder, kijk naar de datum ;)
Ja die post zag ik toen ie net 5 minuten geplaatst was berend, old news :P
En relatively soon is natuurlijk relatively soon. Wat is relatief in dit geval, relatief aan de voorgaande releases? Dus kan nog wel een week duren lol.
pi_90349988
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Zodat een klein groepje de map corrupt kan maken? En in je quote staat dat er geen whitelist is dus hoe moet je dan een klein groep toelaten wat ik al niet van plan ben.

[..]

Ja die post zag ik toen ie net 5 minuten geplaatst was berend, old news :P
En relatively soon is natuurlijk relatively soon. Wat is relatief in dit geval, relatief aan de voorgaande releases? Dus kan nog wel een week duren lol.
Ik had m hier ook al eerder geplaatst. Maar voor de mensen die hem nog niet hadden gezien. ;)
pi_90350106
pi_90350172
Lol. :D

Maar goed, omdat Notch er even een nietstoevoegende update uitgooit kan nu niemand meer multiplayer spelen. Wow, dankjewel voor die "patch" Notch. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_90350199
Meest vervelende is dat je niet kunt downgraden.. Dan konden we gewoon nog op alpha servers inloggen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_90350374
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:16 schreef Me_Wesley het volgende:
Meest vervelende is dat je niet kunt downgraden.. Dan konden we gewoon nog op alpha servers inloggen.
Kan wel.
pi_90350397
Zoek het topic even door, had een link geplaatst.
pi_90350475
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:20 schreef Berend. het volgende:
Zoek het topic even door, had een link geplaatst.
kan inderdaad wel ja..
pi_90351540
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:15 schreef drumstickNL het volgende:
Lol. :D

Maar goed, omdat Notch er even een nietstoevoegende update uitgooit kan nu niemand meer multiplayer spelen. Wow, dankjewel voor die "patch" Notch. :')
BS, je kan wel multi spelen alleen sommige hosters willen niet draaien zonder specifieke mods om griefen en dat soort grappen tegen te gaan. dus zorg dat alle griefers stoppen met hun gekut en je kan gewoon spelen zonder mods (niet dat dit haalbaar is)
Every war is different, every war is the same.
pi_90352437
Ja, of je houdt zelf even toezicht op je server. :')
pi_90352956
Dag en nacht de hele tijd naar iedereen spawnen om te kijken of ze iets fouts uitspoken. Goed plan 16meter, fucking goed plan :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')