abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90178003
doe ik een beetje moeite om een paar pinda/zaadnetjes en vetbolletjes =appels en kaas te hangen buiten en moet ik door 20 cm sneeuw om aan de achterkant van de tuin te komen komen die hufters niet :(

is de bedoeling maar er komt niemand
rotvogels zal nog eens moeite doen of willen ze zeker mostert bij de kaas en pindakaas op het brood
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_90178074
gatver pindakaas, ik snap die vogels wel :D
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  maandag 20 december 2010 @ 14:57:19 #3
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_90178077
Vogels :')
BBQCOPTER!
pi_90178280
TS hangt nu voedsel op terwijl vogels al in het najaar verkennen waar voedsel te vinden is :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90178437
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef Ikzanik het volgende:
TS hangt nu voedsel op terwijl vogels al in het najaar verkennen waar voedsel te vinden is :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze komen jah
gr
WT1
pi_90178558
TS kan niet met dieren omgaan. :')
pi_90178590
Heel je tuin vol ellendig vogelvreten hangen :'). 1 bol is meer dan zat.

Ga liever met je tijgers onder water snorkelen of zo.
pi_90178799
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heel je tuin vol ellendig vogelvreten hangen :'). 1 bol is meer dan zat.

Ga liever met je tijgers onder water snorkelen of zo.
niet iedereen is gierig voor die beesten die hufters hebben het moeilijk vanwegen de sneeuw zeiden ze gisteren op het nieuws -O-
gr
WT1
pi_90178939
Is dit de 1e keer dat je iets ophangt? Zo ja, dan is t logisch dat ze het niet 123 vinden. Vogels gaan naar vaste plekjes toe waarvan ze weten waar er vetbolletjes hangen e.d. Als dat er niet meer is, dan gaan ze verder zoeken en zullen ze uiteindelijk bij jou uit komen :)
Que Sera ~
pi_90179025
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:14 schreef Chilled het volgende:
Is dit de 1e keer dat je iets ophangt? Zo ja, dan is t logisch dat ze het niet 123 vinden. Vogels gaan naar vaste plekjes toe waarvan ze weten waar er vetbolletjes hangen e.d. Als dat er niet meer is, dan gaan ze verder zoeken en zullen ze uiteindelijk bij jou uit komen :)
ik heb elk jaar wat opgehangen en brood neergegooit maar nu willen ze niet komen
gr
WT1
pi_90179162
quote:
16s.gif Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef WhiteTiger1 het volgende:

[..]

niet iedereen is gierig voor die beesten die hufters hebben het moeilijk vanwegen de sneeuw zeiden ze gisteren op het nieuws -O-
Dat heeft niet met gierig te maken, kampertje. Een vogel kan maar een maximaal aantal hapjes nemen, dan heeft een vogel genoeg. 1 bol is daarom voldoende. Vooral aangezien je al aangeeft dat er toch (bijna) geen vogels komen.

Ook lekker voor muizen in je tuin trouwens, je hele tuin volhangen met rotzooi.

Tevens vanwegen :').
pi_90179326
Hier zitten ze wel *O*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90179412
quote:
13s.gif Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dat heeft niet met gierig te maken, kampertje. Een vogel kan maar een maximaal aantal hapjes nemen, dan heeft een vogel genoeg. 1 bol is daarom voldoende. Vooral aangezien je al aangeeft dat er toch (bijna) geen vogels komen.

Ook lekker voor muizen in je tuin trouwens, je hele tuin volhangen met rotzooi.

Tevens vanwegen :').
_O_
pi_90179475
quote:
16s.gif Op maandag 20 december 2010 15:16 schreef WhiteTiger1 het volgende:

[..]

ik heb elk jaar wat opgehangen en brood neergegooit maar nu willen ze niet komen
Dan zullen ze vast nog wel komen. Niet zo ongeduldig joh :) Het is aardig van je dat je aan de beestjes hebt gedacht, ze hebben het inderdaad moeilijk.
Que Sera ~
pi_90193427
Heeft TS wel voldoende begroeiing in die tuin staan? Bomen, struiken, takkenril?
Voordat ze eindelijk het laatste stukje naar het eten vliegen, hoppen die vogels van beschutte plek naar beschutte plek en in een vinexwijk gaat dat niet.
Farts are jazz to assholes
pi_90193595
Het is maar waar je je uitkering aan uitgeeft :')
pi_90193679
quote:
16s.gif Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef WhiteTiger1 het volgende:

[..]

Schiet ze maar af als ze het te moeilijk hebben. En anders redden ze zich wel..
Wat is er toch gebeurt met 'survival of the fittest' ?
pi_90196179
Bij ons komen altijd veel vogels in de tuin. Ze kunnen er ook goed beschutting zoeken vanwege het vele groen en de bomen. Ze zitten regelmatig met z'n drieën eraan te pikken :)
  maandag 20 december 2010 @ 20:32:40 #19
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_90196370
quote:
13s.gif Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef WhiteTiger1 het volgende:
doe ik een beetje moeite om een paar pinda/zaadnetjes en vetbolletjes =appels en kaas te hangen buiten en moet ik door 20 cm sneeuw om aan de achterkant van de tuin te komen komen die hufters niet :(

[ afbeelding ] is de bedoeling maar er komt niemand
rotvogels zal nog eens moeite doen of willen ze zeker mostert bij de kaas en pindakaas op het brood
Het kan dan ook gruwelijk mis gaan. De aanblik van vogels die iets verkeerds gegeten hebben zet je niet snel uit je hoofd.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  maandag 20 december 2010 @ 20:34:52 #20
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90196507
Ik doe altijd een bolletje pindakaas aan een muizenval die ik vasttape op bomen, om vervolgens het lijkje van musjes in hun ruftende parasietenaarsje te nemen, hoerenbeesten die me elke zomer wakker houden als ik weer es om 0700 thuis kom van het pilsmanzen.
pi_90196553
Als ik een lief klein vogeltje was vloog ik de wijde wereld in ipv in de achtertuin van TS rond te hangen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_90212327
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Schiet ze maar af als ze het te moeilijk hebben. En anders redden ze zich wel..
Wat is er toch gebeurt met 'survival of the fittest' ?
Verdomme 'n toeval zeg.. Pak 'm beet een uurtje geleden een vogel doodgeschoten. 'T arme beestje was in de mist tegen het huis van een vriend aangevlogen. We hebben de buks maar gepakt ;(
pi_90212987
Die vogels willen uiteraard nog niet dood gevonden worden in de tuin van een debiele achterbuurt kankerkamper. Zeg nou zelf. :')
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:48:48 #24
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90214319
Haha, TS woont in Pernis, of een andere totaal vervuilde betonjungle :P

Ze komen lekker wel bij mijn bolletjes, ze vechten er zelfs om. Drie week geleden opgehangen.

Vooral de koolmezen lopen te rellen, maar iedereen legt het af tegen de bonte specht..
pi_90308417
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Haha, TS woont in Pernis, of een andere totaal vervuilde betonjungle :P

Ze komen lekker wel bij mijn bolletjes, ze vechten er zelfs om. Drie week geleden opgehangen.

Vooral de koolmezen lopen te rellen, maar iedereen legt het af tegen de bonte specht..
tssss het is beschut bij mij hoor
[/img]http://i.fok.nl/userpics/221297/DSC01066.jpg[/img]
heb een grote druivenstruik en een vijgen boom plus een flinke hedra
gr
WT1
  woensdag 22 december 2010 @ 21:40:31 #26
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90310435
Ze gaan nog wel komen TS.

quote:
Winters ongemak, een overzicht
http://www.volkskrant.nl/(...)-een-overzicht.dhtml
Vogels
Het winterweer heeft nog weinig invloed op dieren in natuurgebieden als de Oostvaardersplassen en Nationaal Park Veluwezoom, maar treft wel tuinvogels. Dat blijkt na een rondgang langs boswachters en natuurorganisaties.

'Tuinvogels als mezen, lijsters en roodborstjes hebben het zwaar. Ook reigers en kerkuilen zijn op zoek naar voedsel', zegt een woordvoerder van Sovon Vogelonderzoek Nederland. 'Ganzen, raven, kraaien en eksters zijn beter bestand tegen de winter.'

Door de vorst en sneeuw laten doorgaans schuwe vogels als de kransvogel zich wat meer zien. De Vogelbescherming vraagt tuineigenaren vetbollen op te hangen en zaad te strooien.

pi_90312360
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ze gaan nog wel komen TS.

[..]

Mijn vogel voederstation hangt al twee weken ongebruikt in mijn tuin :(. Ik heb dus geen medelijden!
pi_90402854
heb beet vandaag twee koolmezen en pimpeltjes plus een roodborstje
gr
WT1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')