Dan lag het dus niet aan mij...quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja wtf is dat dan? Ik heb iets van 220 nummers erin gezet, op shuffle gezet, en ik hoor maar maximaal 10 verschillende nummers langskomen tijdens het racen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet settings, dat muzieknootje, staat er vlakbijquote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef Stekelbees het volgende:
Nog steeds niet gevonden waar ik muziek kan instellen (master volume/fx) en schade veel/weinig.
Bij settings via je GT home staat het niet bij in ieder geval?
Alles kan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je die seizoenevents meerdere malen rijden?
Bij settings - hardware gek genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef Stekelbees het volgende:
Nog steeds niet gevonden waar ik muziek kan instellen (master volume/fx) en schade veel/weinig.
Bij settings via je GT home staat het niet bij in ieder geval?
Ja maar stel je wordt 3de en je krijgt het geld en daarna rijd je hem nog een keer en word 1ste krijg je dan nog wel het geld van 1ste.quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alles kan.
Je krijgt alleen het geld maar 1x.
[..]
Bij hardware gek genoeg.
Ik zocht de eerste keer ook een half uur om die klotemuziek tijdens het racen zachter te zetten.
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar stel je wordt 3de en je krijgt het geld en daarna rijd je hem nog een keer en word 1ste krijg je dan nog wel het geld van 1ste.
Niet liegen flapdrol, daar kan je geen volume instellen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet settings, dat muzieknootje, staat er vlakbij
ik dacht dat ie nog steeds de muziek wou veranderd, sorry, verkeerd gelezenquote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet liegen flapdrol, daar kan je geen volume instellen.
Iemand een idee waar je de damage settings kan veranderen?
ik ben er echt zo slecht in, 1e plaats wilt me maar niet lukken!quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, die cash loopt binnen bij die seizoen events.
http://www.ps3trophies.or(...)es-what-car-use.htmlquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Toempf het volgende:
Ik ben dat topic kwijt (GTPlanet dacht ik) waar dat overzicht staat met alle races en het aantal credits & Xp je ermee verdiend. Heeft iemand de link?
Met welke auto man? Ik gebruik de V-spec 09 met 499 PK en alle gewicht eraf. Ben net geen 3de geworden.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben er echt zo slecht in, 1e plaats wilt me maar niet lukken!
okeoke, ik heb er pas 2 geprobeerd, de eerste en laatste
2 en 6e plek respectieveljk (6e dacht ik ja)
zelfde auto, same pk, geen gewicht eraf..vergeten..quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met welke auto man? Ik gebruik de V-spec 09 met 499 PK en alle gewicht eraf. Ben net geen 3de geworden.
Vergeet niet de spoilers, bumper, en achterbumper he bij de GT auto..quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
zelfde auto, same pk, geen gewicht eraf..vergeten..
net een botsauto. ben die minolta alweer gewend
dan is het alweer weg prijzengeldquote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet de spoilers, bumper, en achterbumper he bij de GT auto..
Tis maar 22.500 Cr. hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan is het alweer weg prijzengeld
hoeveel kreeg jij voor 4e plek ?
ik zal het morgen eens proberen dan!quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Driepink
2de geworden met 150.000 Cr.
Volgende gedaan.
Traction control stond op 5 dit heb ik uit gezet.
ASM aan
ABS op 2.
same here!quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de Honda heb ik niks gedaan. Alles gelaten zoals het was. Heb voor die extra 4 PK een spruitstuk gekocht ofzoWat weet ik van auto's? De ballen
Welk event?quote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef rycemasta het volgende:
1e geworden met een GT-R '07, stage 3 gewichtsreductie en verse olie. Precies 500 pk. Als je in de 1:26.xx zit, moet het wel goedkomen.
Heb ik voor niks die GT-R V-spec 2009 gekocht en getuned..quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef rycemasta het volgende:
Die laatste GT-R bonusrace op Special Stage 5.
HUD uitschakelen zou nu mogelijk moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2010 21:36 schreef ScarFace- het volgende:
Heb sinds vandaag ook GT5.
Bevalt zeer goed tot nu toe moet ik zeggen.
Is het al mogelijk om de HUD uit te schakelen of komt dat in de volgende patch?
Moest wel gelijk een update van 800MB downloaden maarja.
SpecV zal denk ik wel iets lichter zijn? Dat maakt het iets makkelijker.quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik voor niks die GT-R V-spec 2009 gekocht en getuned..
dit had ik laatst ook maar dan op: x:xx.001quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Driepink het volgende:
GRAFTAKKETERINGSPEL!
doel: 0:13.000
tijd: 0:13.006
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
dan alsnog geen easy win gok ik ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
1ste geworden met de 500 race van seizoensevent.
Wat gebruikt:
Lichtere ramen bespaart 10kg waardoor de auto precies 1000kg weegt.
Inlaatspruistuk waardoor de auto precies 66PK krijgt.
Verder:
Volledig aanpasbare overbrenging
Dubbele koppelings plaat
Semi-race vliegwiel
In hoogte verstelbare sportieve ophanging
En de overbrenging snelheid heb ik gezet bij instellingen op 220.
Hiermee moet het lukken, weinig afremmen in de bochten en pas echt 1m vanaf de bocht afremmen.
Tractiecontrole staat op 5 dit moet je uitzette
Slipherstel aan
ASM uit
ABS op 1
Ik vond van wel, 3 sec voorsprong ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan alsnog geen easy win gok ik ?
7 sec achterstand.. ipv luchtinlaat, sportfilter..quote:Op maandag 20 december 2010 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond van wel, 3 sec voorsprong ofzo?
Die Nissan race is lastig.
Ik zou top 220 doen wat ik heb.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
7 sec achterstand.. ipv luchtinlaat, sportfilter..
nog een keer proberen maar dan met de acceleratie omhoog..
dus top 180ofzo..
met top 180 rijd ik nog maar nog geen 5sec achterstand..quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou top 220 doen wat ik heb.
560 haal je ook niet op La Sarthe met de Veyron maar de top gaat wel omhoog.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef rycemasta het volgende:
Heeft niet veel zin, want die top van 220 haal je nooit met de Fiat op Tsukuba.
waarom eindig ik dan in godsnaam met 7 sec achterstand ?!quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
560 haal je ook niet op La Sarthe met de Veyron maar de top gaat wel omhoog.
Driepink probeer het precies hetzelfde zoals mij, het is mij zo gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |