gedverquote:Op maandag 20 december 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die meid gaat neuken met FireFox1
Dat weet ikquote:Op maandag 20 december 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Oh en Snuit, Rip houdt lijstjes bij wie wat met wie doet
ben ik wel benieuwd of ik op dat lijstje sta en met wiequote:Op maandag 20 december 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Oh en Snuit, Rip houdt lijstjes bij wie wat met wie doet
En is ongelooflijk dom.quote:
Op z'n Engels he, dus Daimy.quote:
Ze heeft ook al 2 kindjes van 6 verschillende vaders:quote:
post dat dan gewoon hier wee je meteen dat het lijstje kloptquote:Op maandag 20 december 2010 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben ik wel benieuwd of ik op dat lijstje sta en met wie
Ja, met Sting toch?quote:Op maandag 20 december 2010 15:15 schreef PeuRac het volgende:
ben ik wel benieuwd of ik op dat lijstje sta en met wie
Oftewel, die mormels zien we binnenkort allemaal in deze reeks terugquote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft ook al 2 kindjes van 6 verschillende vaders:
Delano en Destiny.
Wie zijn 'ze'?quote:Op maandag 20 december 2010 15:16 schreef PeuRac het volgende:
damn, ik kijk langs de kozijnen naar buiten en 1 van de 3 radiatoren doen het niet en ze willen pas eind januari gaan kijken naar wat ze er aan kunnen doen
Nou! Ik ken een hele leuke en lieve Larissa. Dat is geen sletje, maar een heel schattig Christelijk meisje. En ze is ook nog eens niet dom.quote:
Destenie?quote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Delano en Destiny.
pand eigenaar + beheerderquote:
Wat natuurlijk wel van een bontkraagje of een neger komtquote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Delano en Destiny.
neeh, ik ga niks voorbarig doenquote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
post dat dan gewoon hier wee je meteen dat het lijstje klopt
Mijn nichtje heet ook Larissa. Maar IK had het over deze "Larissa"quote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou! Ik ken een hele leuke en lieve Larissa. Dat is geen sletje, maar een heel schattig Christelijk meisje. En ze is ook nog eens niet dom.
Ik ken wel een hele leuke Anita.quote:
Ik vraag me oprecht af hoeveel koters er uit zo'n fling rondlopen in NL, zonder dat dus de vader er nog is.quote:Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat natuurlijk wel van een bontkraagje of een neger komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |