+100quote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel koters er uit zo'n fling rondlopen in NL, zonder dat dus de vader er nog is.
Volgens mij is dat echt een behoorlijke groep, en al die meiden zouden verplicht voorlichting moeten geven, het lijkt dat elke chick wel een negerperiode heeft tegenwoordig, maar de hoeveelheid die daadwerkelijk een normale relatie heeft met Kevin of Bradley is volgens mij echt 0.
Het zal me niets verbazen als het een grote groep isquote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel koters er uit zo'n fling rondlopen in NL, zonder dat dus de vader er nog is.
Volgens mij is dat echt een behoorlijke groep, en al die meiden zouden verplicht voorlichting moeten geven, het lijkt dat elke chick wel een negerperiode heeft tegenwoordig, maar de hoeveelheid die daadwerkelijk een normale relatie heeft met Kevin of Bradley is volgens mij echt 0.
ik krijg een stijve nek/rug/schouders omdat die regenpijp vlak achter mn bureau zit en dus continu kou afstootquote:
Is dat betrouwbaarder dan Boo's lijst?quote:Op maandag 20 december 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Oh en Snuit, Rip houdt lijstjes bij wie wat met wie doet
Het is een bepaald slag meiden. Is mij opgevallen bij vriendinnen in de afgelopen jaren.quote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat betrouwbaarder dan Boo's lijst?
Die is zo oud, dat het een wonder is dat we het niet alleen op kleitablet hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat betrouwbaarder dan Boo's lijst?
nee, die meiden eindigen er ook nooit mee, dat is dus het punt. Ze vinden het bijna allemaal wel spannend op een bepaald moment, maar hoeveel echt goed werkende gemengde stellen ken jij? Ik niet 1....quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een bepaald slag meiden. Is mij opgevallen bij vriendinnen in de afgelopen jaren.
Voor mij iig overduidelijk dat ik nooit met een bontkraagje of neger eindig.
Houden jullie eens op met Shontiqua pestenquote:
Een bontkraag zekerrrrr niet. Een echte neger nee. Maar zo'n mokka gast had wel gekund hier.quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een bepaald slag meiden. Is mij opgevallen bij vriendinnen in de afgelopen jaren.
Nee niete cht. Ik heb er ook opgestaan en ik heb nog nooit sex met een fokker gehad.quote:
Nog niet, nog niet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niete cht. Ik heb er ook opgestaan en ik heb nog nooit sex met een fokker gehad.
Ja, ik bedoel dan meer eindigen met die blagen van zo'n vent.quote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die meiden eindigen er ook nooit mee, dat is dus het punt. Ze vinden het bijna allemaal wel spannend op een bepaald moment, maar hoeveel echt goed werkende gemengde stellen ken jij? Ik niet 1....
Ik ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niete cht. Ik heb er ook opgestaan en ik heb nog nooit sex met een fokker gehad.
* kuch.quote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
die daadwerkelijk een normale relatie heeft met Kevin is volgens mij echt 0.
er zitten zoveel mensen op fok, dat kan bijna nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bepaalde slag meiden heeft meestal een laag IQ, zijn verkoopster en hoogst genoten opleiding is LBO ofzo....quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ken er toch wel redelijk wat, maar dat zijn aziaten met blanken.quote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
maar hoeveel echt goed werkende gemengde stellen ken jij? Ik niet 1....
jouw blanke heeft gewoon een negernaamquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
* kuch.
![]()
Ik heb alleen geen koters.
Ja ok, ik doelde even op het onderwerp, bontkraagjes en negersquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ken er toch wel redelijk wat, maar dat zijn aziaten met blanken.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dan meer eindigen met die blagen van zo'n vent.
Ik ken er 1. En dat is echt een uitzondering. Antillianen en Surinamers hebben gewoon een beeld van vrouwen en relaties wat totaal niet strookt met wat ik ook maar zou willen accepteren.
Mij valt op dat ze zich lijken te richten op onzekere meisjes die niet gewend zijn aandacht te krijgen.
Als ik mijn omgeving scant dan ken ik er 2. 1tje is met een bontkraagje getrouwd (maar al meer dan 30 jaar) en dat bontkraag neemt het niet zo nauw met zijn "geloof".quote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die meiden eindigen er ook nooit mee, dat is dus het punt. Ze vinden het bijna allemaal wel spannend op een bepaald moment, maar hoeveel echt goed werkende gemengde stellen ken jij? Ik niet 1....
Ik heb geen blanke.quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jouw blanke heeft gewoon een negernaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |