Dat is gelukkig dan weer niet nodig , maar toch boel euro's voor ons JK.quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Let op J, geld lenen kost geld.
Nice. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de patserige iDevice eigenaren. Gamelof kerst. handjevol games voor 79 cent: http://blog.gameloft.com/index.php/2010/12/20/holidays-sale/
Likken J Likken !quote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef KingOfMars het volgende:
En dat dan zo *pats* die bus met koffie uit je handen flikkert. Ja, dat vat de dag wel aardig samen.
Vrouw ?quote:
Die heb daar toch een studie voor gehad ?quote:
WTF ken ze niet op een normaal tijdstip werken menquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef KingOfMars het volgende:
Die zit te werken ofzo..
Volgende keer maar weer SGP stemmen dus.
Nee vertel is en waarom ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef KingOfMars het volgende:
Had ik al verteld wat een schurfterige kutdag vandaag is?
Als ik mij was (wat ik ben) zou ik vandaag zeker geen auto kopen nee.quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee vertel is en waarom ?
Dus jou gevoel zegt auto niet kopen ?
Daarom wacht ik ff tot woensdag ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik mij was (wat ik ben) zou ik vandaag zeker geen auto kopen nee.
Misschien zeg je dan wel J kerel ik zou het doen ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Puik plan want dan heb ik vakantie!
Stiekem heb ik er nu wel al een beetje jeuk an.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef KingOfMars het volgende:
Die kans is dan wel een stuk groter ja!
Krijg je er geen iPad bij ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Stiekem heb ik er nu wel al een beetje jeuk an.
Nee een beurt whehehehehehequote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Krijg je er geen iPad bij ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |