Ik ga niet TEGELEN daar heb ik vrienden voorquote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo ieder z'n vak! Als ik wil betegelen had ik wel stratenmaker geworden!
Ik weet het niet J. Ik zou gewoon bier drinken en de Webert aangooien.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga niet TEGELEN daar heb ik vrienden voormaar een nieuwe schutting zetten ga ik wel doen. zo een HELE HOGE !!!
Mwah schuttinkje zetten is volgens mij nog wel te doen J. Daarna kan ik uiteraard weer 10 jaar genieten zonder ook maar 1 slag uit te voeren in de tuin ?quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet het niet J. Ik zou gewoon bier drinken en de Webert aangooien.
En je hebt weer ff je goede wil laten zien enzo. Ok ok vooruit dan.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah schuttinkje zetten is volgens mij nog wel te doen J. Daarna kan ik uiteraard weer 10 jaar genieten zonder ook maar 1 slag uit te voeren in de tuin ?
Daarna kan ik rustig op de stretcher blowjobs ontvangen enzoquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En je hebt weer ff je goede wil laten zien enzo. Ok ok vooruit dan.
Zo vanachter je 4 meter hoge schutting een beetje kreunen enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarna kan ik rustig op de stretcher blowjobs ontvangen enzo
Vind ik ook. Alleen hubbie wil het nietquote:
Verleid hem met je superjesters!quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen hubbie wil het niet
Straks.. Als hij klaar is met zijn zogenaamde werk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Verleid hem met je superjesters!
Ik dus JK omdat mn hendig sjiek geslipte peugeot ermee is gekapt en ik naarstig opzoek is naar een 2e hands Renault om toch frankrijk trouw te blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |