Ik heb het over TNT, van Sandd heb ik nooit van gehoord. Sinds TNT de post doet heb ik er alleen gekloot mee.quote:Op maandag 20 december 2010 13:55 schreef buitenbeentje het volgende:
TNT of Sandd? Van Sandd hoor ik nog wel eens dat er gewoon poststukken gevonden worden omdat de bezorger gewoon te lui is.
Dan vind jij dat maar bullshit. Alsof ik het erop aan laat komen om extra te moeten betalen... pffff. En btw, TNT is geen fucking winkelquote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Diemux het volgende:
Dus jij ontvang regelmatig geen facturen e.d. maar de aanmaningen komen wel binnen?
Dat verhaal staat in de top 10 van excuses bij de meeste winkels. TS lult bullshit.
HIj heeft t ook over winkels waaraan dit excuus wordt gegeven als er niet is betaald.quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb het over TNT, van Sandd heb ik nooit van gehoord. Sinds TNT de post doet heb ik er alleen gekloot mee.
[..]
Dan vind jij dat maar bullshit. Alsof ik het erop aan laat komen om extra te moeten betalen... pffff. En btw, TNT is geen fucking winkel
Dat snap ik. Ik had het over TNT, en Diemux begint over winkels. Ik zie het nut niet in van die opmerking.quote:Op maandag 20 december 2010 14:05 schreef Cinch het volgende:
[..]
HIj heeft t ook over winkels waaraan dit excuus wordt gegeven als er niet is betaald.
Ja, hij zegt dat winkels zo vaak het excuus krijgen dat rekeningen niet binnenkomen en dat t dan raar is dat ze WEL de aanmaning binnenkrijgenquote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik had het over TNT, en Diemux begint over winkels. Ik zie het nut niet in van die opmerking.
Het is te belachelijk voor woorden dat er zo wordt omgegaan met post, lang leve de privatiseringquote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef rats het volgende:
Komt hier ook regelmatig voor dat ik geen post krijg en idd later wel verhoogde rekeningen omdat ik niet op tijd betaald zou hebben. Pas geleden kreeg ik een lege kapotte envalop zelfs, inhoud was verdwenen.
Erg netjes wordt er niet met de post omgegaan heb ik het idee. Niet alleen wat betreft rekeningen, maar ook gewone brieven of reacties op sollicitaties ontvang ik regelmatig gewoon niet.
Zoals gezegd, ik snap het wel.quote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat winkels zo vaak het excuus krijgen dat rekeningen niet binnenkomen en dat t dan raar is dat ze WEL de aanmaning binnenkrijgen
hehe, dat is waar ook. Het is onmogelijk dat bij de eerste herrinnering al kosten worden berekend. TS faaltquote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, de kans dat TNT zowel de factuur als de eerste en tweede herinnering zoek maakt is zo klein, dat het bijna onmogelijk is. Meestal liggen faalacties in het voldoen van facturen bij de eindgebruiker. Er is ook nog zo iets als weten dat je verplichtingen hebt, en de eigen verantwoordelijkheid daarin.
Ja, maar jij faalt als je verplichtingen hebt lopen waar je niet aan voldoet, zogenaamd omdat je er niet van op de hoogte bent. Abonnementen e.d. weet je dat ze er zijn. Het zou hooguit een prent kunnen zijn uit Leeuwarden, en daar moet je dan al heel wat herinneringen van missen...quote:Op maandag 20 december 2010 14:24 schreef Gummiebeer het volgende:
TNT maakt het onmogelijke mogelijk.
En Diemux, je zal ongetwijfeld een toffe gast zijn, maar je faalt wel.
Ah, de ontkenningsfase.quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Gelukkig weet ik zelf dat ik niet faal
TNT lacht TS hard uitquote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef trabant het volgende:
Breng de verhoging bij TNT in rekening.
Doen ze dus wel. Ik had een parkeerboete, en was aan het wachten op de brief zodat ik bezwaar kon aantekenen. Brief nooit gekregen, de aanmaning + verhoging welquote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef Diemux het volgende:
[..]
hehe, dat is waar ook. Het is onmogelijk dat bij de eerste herrinnering al kosten worden berekend. TS faalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |