abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90330750
De KLPD controleert niet heel veel zo te zien, ze willen ook niet dat er ongelukken daardoor gebeuren. Die paar bekeuringen gisteren laten dat ook zien. Als je daar een flitspaal neerzet pak je denk ik zo 1000 bekeuringen in een uur.

Het gaat de KLPD er ook meer om dat ze iets doen aan het geklaag van de wegbeheerders dat iedereen te hard rijdt, daar moet je wat mee en dan kom je dus bij controles uit waar ze zelf ook niet blij mee zijn vanwege het potentiele gevaar.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef DS4 het volgende:
Maar om de discussie over de exacte snelheid te voorkomen: laten we 70 aanhouden, dat staat buiten kijf.
daar ben ik het wel mee eens.
pi_90331300
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
bijdehandte lease- en SUV figuren die mensen met 2x de toegestane snelheid door te mogen kachelen zie ik graag betalen,
Waarom alleen de leasers en de SUV-rijders? Tikje jaloers ofzo?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_90362833
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb het ook over getuigen ;) niet bewijzen :) en het was een beetje wishful thinking, ik weet 't, maar die bijdehandte lease- en SUV figuren die mensen met 2x de toegestane snelheid door te mogen kachelen zie ik graag betalen, het volle pond, voor wat ze eventueel aanrichten, niet meer en niet minder. En gelukkig weet ik hoe 'n verzekering werkt :9 vorig jaar nog een verzekeringskwestie gewonnen :)
Op plekken waar de limiet van 50 km/uur onnodig ingesteld was moet ik eerlijk bekennen dat ik me daar ook niet aan gehouden heb. En ik ben niet eens lease- dan wel SUV-rijder.

Probleem is eigenlijk gewoon dat ze op te veel wegen voor het gemak die limiet gehanteerd hebben. Wanneer dat niet nodig is moeten ze dat ook niet doen. Zorgt er ten eerste voor dat je grote snelheidsverschillen krijgt, maar bovenal zorgt het ervoor dat je dit soort maatregelen de volgende keer een stuk minder serieus neemt.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:50:03 #229
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_90366606
RWS is sowieso erg goed in preventief de snelheid verlagen. Uiteindelijk krijg je hetzelfde verhaal als het jochie dat steeds voor grap "EEN WOLF" riep, en waarbij uiteindelijk niemand meer opkeek toen er echt zo'n beest voor hem stond.

Tegelijkertijd vind ik het wel erg goed dat er voor de verandering eens gecontroleerd wordt op de matrixsnelheid. Op die manier heb je tenminste nog een beetje het idee dat het een reden heeft dat je je er aan houdt terwijl links en rechts mensen voorbij komen.
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')