ja en waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"Lenen" en "persoonlijke sparen" zijn 2 totaal verschillende dingen.. ik geloof je eigenlijk niet, ik denk dat je wel degelijk iets van een lening hebt (moeten aangaan) voor die auto of iets anders. In beide gevallen is een auto aanschaffen dan een slecht idee.
Dit dus.quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef Crutch het volgende:
550 is helemaal niet slecht om over te houden.
ik ga hem vanmiddag ophalenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Tsja je kan anders een suzuki alto rijden als je meer wilt overhouden.
Serieus? Proficiquote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik ga hem vanmiddag ophalen![]()
heb er zin in.
ja ik wilde hem gewoon erg graag hebben. En mijn keus voelt me niet slecht aanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Sessy het volgende:
[..]
Serieus? ProficiIk zit zelf ook over die auto te denken (mensen schijnen er goede ervaringen mee te hebben en goedkoper qua wegenbelasting en verzekering kan volgens mij alleen met een oldtimer) het enige wat me tegenzit is de veiligheidsbeoordeling (die ontbreekt van voor 2009 namelijk.)
Suzuki alto/nissan pixo dus... En anders weet ik het eerlijk gezegd niet. Opel en toyota zijn op zich ook een optie (volkswagens is ook leuk maar valt duur uit, peugeot en renault moet ik nog doorrekenen voor betaalbare modellen). Ik zit nu nog in een verhuizing (ddlk inspectie, lol) en ik ga me hierna pas op de autozoektocht storten.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja ik wilde hem gewoon erg graag hebben. En mijn keus voelt me niet slecht aan
wat voor auto dan?
aah drukke periode komt er aan dusquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef Sessy het volgende:
[..]
Suzuki alto/nissan pixo dus... En anders weet ik het eerlijk gezegd niet. Opel en toyota zijn op zich ook een optie (volkswagens is ook leuk maar valt duur uit, peugeot en renault moet ik nog doorrekenen voor betaalbare modellen). Ik zit nu nog in een verhuizing (ddlk inspectie, lol) en ik ga me hierna pas op de autozoektocht storten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |