Ik zit hier nog geheel ontkleed en ik heb het heul niet koudquote:
Heeft 'ie een fiets?quote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Aloha.
Ik heb een huisgenoot die de sneeuw ook zo leuk en prachtig vond. Totdat bleek dat er geen trein naar Delft ging vanochtend.
Ja, die staat nu op het station. Hij is er wel gekomen, maar wel te laat en moet nu langer doorwerken.quote:
Die hebben we ook niet.quote:Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
Of je legt een paar planken/deur/... op schragen.
/studententijd
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit hier nog geheel ontkleed en ik heb het heul niet koud. Kacheltje beetje hoger?
hebben de verwarming maar een half graadje hoger gezet.. en ik heb thee gehad van Mr.Mo!quote:Op maandag 20 december 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit hier nog geheel ontkleed en ik heb het heul niet koud. Kacheltje beetje hoger?
Ik heb me aangekleed en ik heb thee gehad van mezelfquote:Op maandag 20 december 2010 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben de verwarming maar een half graadje hoger gezet.. en ik heb thee gehad van Mr.Mo!
Behangtafelquote:Op maandag 20 december 2010 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet.Nou ja, straks maar even naar een paar winkels en anders wordt het gewoon wat krapper zitten. In hun eigen huis (studentenhuis inderdaad) paste het al helemaal niet.
Als ik er vanaf had geweten had ik ook graag mee willen doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:
*Valt binnen: bedankt voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Net waarderinggesprek gehad. Ik word zeer gewaardeerd, maar dat uit zich slechts in nog geen 3% loonsverhoging. Doei
Goed hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 12:16 schreef Perruche het volgende:
Daaaag!
Vik, how about kleding aantrekken en de verwarming wat lageris beter voor het milieu jeweets.
Verder hier goed, geen trein gebruikt dus geen klachten over de NS, gelukkig. Nu weer aan het werk en het gaat wel prima. Heb alleen nu al hongernou ja nog 3 kwartier.
Hoi Mini, hoe bevalt het om weer terug te zijn?
En nynke thanks voor de tip van de Hema, daar ga ik wel gebruik van maken
Ach, inflatie is 1.6%.quote:Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Net waarderinggesprek gehad. Ik word zeer gewaardeerd, maar dat uit zich slechts in nog geen 3% loonsverhoging. Doei
Hee VMWquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als ik er vanaf had geweten had ik ook graag mee willen doen.
Hoe gaat het nu met je moeder?
Welkom terug in NL Jag en Mini.![]()
Mijn treinreis vanochtend ging heel soepel, geen klachten hier vooralsnog.
Don't worry. Het kaartje is geschreven namens de dames en heren in Slank, dus ook namens degenen die de pm niet hebben gekregenquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo goed gaat!quote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Phaidra het volgende:
Het gaat best goed met mijn moeder, vanmiddag wordt ze overgeplaatst naar een ziekenhuis dichterbij. Wat zeg ik, ze is as we speak onderweg
.
Ze ademt overdag zelf, en dat gaat goed (wel met een beetje extra zuurstof), en dan gaat 's nachts de beademing er weer op zodat ze dan goed uit kan rusten.
Sinds donderdag gaat het opeens heel hard. Volgens de huisarts kan hij ieder moment in coma zakken.quote:Hoe is het nu bij jou / jullie?![]()
kaartje was van alle slankies, dus daar hoor jij ook bij! Het was alleen vrij lastig om iedereen te PM'en hier over, het is zo'n grote groep. Ik bne je vergeten, sorry!quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je moeder?
Welkom terug in NL Jag en Mini.![]()
Mijn treinreis vanochtend ging heel soepel, geen klachten hier vooralsnog.
Kan gebeuren, ik ben ook niet zoveel online momenteel.quote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
kaartje was van alle slankies, dus daar hoor jij ook bij! Het was alleen vrij lastig om iedereen te PM'en hier over, het is zo'n grote groep. Ik bne je vergeten, sorry!
ja hoi, eet eens een beetje meer? Dit is wel heel erg weinig, schatje!quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
O: twee gekookte eitjes
L: 2 boterhammen
T: fruit
T: 2 cracottes met beleg
D: kippenvleugeltjes gekruid met piri piri, tomatensoep
T: griekse yoghurt met honing en walnoten
Ja, dat... Sterktequote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh vmw toch... Wat zijn woorden toch loos op zulke momenten. Verder dan je heel veel sterkte wensen kom ik niet.
Ach, wat een naar bericht... Je weet ergens wel dat het moment eraan zit te komen, maar toch hou je steeds weer hoop. En dan kan zoiets toch nog zo hard aankomenquote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo goed gaat!
En heerlijk dat ze dichterbij komt. Dat scheelt een boel, zeker met dit weer.
[..]
Sinds donderdag gaat het opeens heel hard. Volgens de huisarts kan hij ieder moment in coma zakken.
Ik ben vandaag nog aan het werk, maar vanaf morgen neem ik vrij om mijn moeder bij te staan.
Ja, dat sowieso. Het afbouwen van de beademing met tracheostoma kan, volgens de IC-verpleegkundigen, wel maanden in beslag nemen. En ik neem aan dat ze dat niet thuis kan doen (ze controleren dan ook het CO2 level in het bloed elke paar uur).quote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Fijn dat het beter gaat Phaidra, en dat ze nu dichterbij komt! Zal ze eigenlijk tijdens de feestdagen nog steeds in het ziekenhuis liggen?
Daar ging ik ook van uit hoor, maar ik wist niet of ik dat zo stellig kon zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sterkte vmw!![]()
Fijn dat je mama overgaat phaidra!
Voor de rest: als je beademd moet worden lig je op de IC. Naar huis is dan helaas een veel te grote stap.
We hebben een dwarsligger?quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Swietje het volgende:
Ik zou daar wel wat nuances in aan willen brengen ja
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Swietje het volgende:
Ik zou daar wel wat nuances in aan willen brengen ja
Als jij het zegt! Donkerpaars met lichtpaars en zilver, met witte lichtjes! Bij nader inzien vloekt het met het kerstkleed, maar ach, het is toch maar een miniboompjequote:Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef Swietje het volgende:
Wat voor kleur ballen heb je in de boom Maria? Heel belangrijk
Ah, duidelijkquote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef Swietje het volgende:
Niet vaak, maar als ik voor een operatie opgenomen moet worden dan moet ik altijd op de IC opgenomen worden omdat ik 's nachts afhankelijk ben van beademing. Ze willen mij niet hebben op een gewone verpleegafdelingMaar meestal heb ik dus niet echt ergens last van, behalve van wat operatie pijntjes en dat is vergeleken met de mensen die op een IC liggen natuurlijk niks.. en dat is saai!
Ook paarsquote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Swietje het volgende:
Paarse ballen zijn mooi Maria! Kan je er geen ander kleedje onder doen?![]()
Balen dat de ambulance er nog niet is Phaidra. Hopelijk komt ie toch snel! Hopelijk gaat het morgen wel lukken!![]()
Wat voor kleur ballen hebben jullie?
Goh, waarom zou jij je nou ziek voelen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben weer ziek aan 't worden
m'n huid is heel gevoelig/doet pijn, heb 't ijskoud maar gloei en ik voel me lamlendig. Jemig.. misschien binnenkort maar's naar de dokter om te vragen waarom
Nou, daar zit idd geen woord frans bijquote:Op maandag 20 december 2010 16:02 schreef Ewelina het volgende:
Collega: mooie galajurk. Goed geschikt voor dikke tieten.Subtiel
heb je toevallig foto's van de rest? ben erg benieuwd!quote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef Phaidra het volgende:
Thanks! Het schilderij hebben we ca. 5 jaar geleden bij de Expo gekocht. Ik vind het nog steeds erg mooi, zeker nu met de bijpassende kussentjes erbij op de bank(vorige week nieuw gekocht).
quote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst
450 gr kwark
4 x boterham lever
1 x cup a soup kerrie
1 x kom mosterdsoep met spekjes
klein reepje witte choco
sinaasappel, peer, wortels en appel
grote beker melk
2 sneetjes stokbrood met pate (supermarkt)
4 dropjes
D: bloemkool met mosterd, tonijnsteak
quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, daar zit idd geen woord frans bij
Gossie... zo vervelend voor je, bah!quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil een reservelijf voor de winter.
Ik heb alleen wat oudere foto's, van toen we het huis kochten en er pas woonden. Ondertussen hebben we een nieuwe keuken en wat nieuwe meubels. Maar ik PM de link wel even!quote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je toevallig foto's van de rest? ben erg benieuwd!
net ook nog een handje ongezouten cashews gegeten, en 2 mandarijntjes. Niet het beste lijstje, maar ook niet heel erg slecht..quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
JIj eet ook niet veel Co.....
Thanks Jeager... jouw lijstje ziet er ook goed uit, ligt er even aan hoeveel pasta je eet... voor je D eet je (even ruim hardop optellen) 850 kcal dus er kan wel wat bij
Heb al van alles geprobeerd voordat ik begon met RPM. Was al heel blij dat ik eindelijk iets had gevonden dat goed gingquote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Is een andere sport of beweging niet wat voor jou?
Want spinnen en pijn lijden is natuurijk al helemaal geen goede combinatie of motivatie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 20 december 2010 16:43 schreef Merel het volgende:
Even eenvoor VMW en Phaidra!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Ach vergeetmewelletjequote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sinds donderdag gaat het opeens heel hard. Volgens de huisarts kan hij ieder moment in coma zakken.
Ik ben vandaag nog aan het werk, maar vanaf morgen neem ik vrij om mijn moeder bij te staan.
Nou, ik heb dit jaar zķ niet niet veel gegeten dat ik in geen van mijn beoogde kerstpakjes pas. M'n smoking maat 38, daarvan zit de broek echt te strak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik heb dat soort pasta... tja het is eetbaar, daar is alles mee gezegd, maar natuurlijk niet zo lekker als echte pastaquote:Op maandag 20 december 2010 18:05 schreef Merel het volgende:
Trouwens, ontopic... Hebben jullie wel eens van die speciale lowcarb-pasta gegeten? Ik moet weer eens flink streng gaan doen, en zoiets klinkt wel als een goede optie, want ik eet nou eenmaal veel pasta en die recepten zitten in m'n vaste repertoire
quote:Op maandag 20 december 2010 18:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanochtend hadden we het over klagen hč...bah dat is mooi balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Vanochtend hadden we het over klagen hč...awhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, daar ben ik ook wel benieuwd naar? Is die zelf te maken? Die pasta?quote:Op maandag 20 december 2010 18:05 schreef Merel het volgende:
Trouwens, ontopic... Hebben jullie wel eens van die speciale lowcarb-pasta gegeten? Ik moet weer eens flink streng gaan doen, en zoiets klinkt wel als een goede optie, want ik eet nou eenmaal veel pasta en die recepten zitten in m'n vaste repertoireJa doei.
Niemand wil vrijwillig bij ons werken voor de primaire arbeidsomstandigheden, mensen werken bij ons omdatde secundaire goed zijn. En die krijgt een vrijwilliger niet...quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Iemand nog tips wat ik kan doen? Werken mag niet.
Loveli, nemen ze bij jou vrijwilligers aan? Syrena, al ver met verhuizen?
Hoe kun je dan rondkomen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh doe mij zo'n baanquote:Op maandag 20 december 2010 18:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geld is geen probleem, ik ontvang gewoon salaris. Het gaat dus puur om tijdsbesteding.
Zou ik eigenlijk in mn contract op moeten zoeken inderdaad. Lijkt me minder problematisch dan betaald werk?quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh doe mij zo'n baan.
Mag je wel vrijwilligerswerk doen? Want dat is ook werk hč?.
Puff, een revalidatiecentrum redelijk vlakbij:quote:Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk in mn contract op moeten zoeken inderdaad. Lijkt me minder problematisch dan betaald werk?
hmm, wie was dat nou ook al weer die gisteren zei dat hardlopen in de sneeuw echt niet zou gaan?quote:Op maandag 20 december 2010 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Balen zeg, Puff.
Ik heb net hardgelopen (Co made me feel een luilak als ik niet ging) en het ging geweldig in de platgetrapte sneeuw
.
nope! al is het jammer genoeg wel vieze automaatcappuccinoquote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en prachtig lijstje, Blurred!Lekker ook
in cappuccino zit geen suiker toch? </koffienoob>
waarom mag je niet werken? en heb je nu wel inkomen dan? hoe zit dat? En hoezo kan een contract niet doorgaan, had je niet getekend?quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Awquote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope! al is het jammer genoeg wel vieze automaatcappuccino
wat is surinaams kerstbrood?
Ja, maar ik zat met hopen sneeuw in m'n hoofd waar je je wandelend al doorheen moet ploegen. Dit was platgetrapte sneeuw en dat was goed te doenquote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef Blurred86 het volgende:
hmm, wie was dat nou ook al weer die gisteren zei dat hardlopen in de sneeuw echt niet zou gaan?![]()
maar goed hoorhet is leuk he!
Heb je lijstje volgens mij voorbij zien komen en ik vond 't met wraps als in meervoud al niet bijster veel. Maar goed, ben zelf 't spoor een beetje bijster dus kan ook aan mij liggen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is balen Puff!
Zo, heb 1 gevulde wrap op. Heb er twee, maar vind het teveel als ik niet sport vanaaf.
Oh, niet gezien, sorryquote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb al wel op uniek gereageerd hoor. Ik mag van de fysio niet zelfstandig gaan fitnessen, omdat ik dan meer kwaad dan goed kan doen. Dus tja.. en ik heb voor RPM van alles geprobeerd, zwemmen, crosstrainer, hometrainer, maar dat valt allemaal erg zwaar
.
Ik heb ook dat geprobeerd, tussen alle oudjesquote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zwemmen in warm water lijkt me best fijn voor de gewrichten! Maar jij bent de expert!
Ver, ver, ver weg uitzettenquote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pietje de muis heeft zich opgesloten in een zak met een restje kikkererwten (lokaas). Heb er een knijper opgedaan, maar wil m eigenlijk niet doodmaken. Dus ik ga m maar in het parkje uitzetten.
Dag Pietje!
Zo, daar ben ik weer. Pietje is de wijde wereld in. Bevriezing wordt bij mensen gezien als een redelijk aangename dood (relatief dan), weet niet hoe dat voor een muis is.quote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ver, ver, ver weg uitzetten
Bij de weg, muisjes kunnen ook niet goed tegen de vrieskou. Wat dat betreft zijn muizevallen niet eens heel dieronvriendelijk.
Wij kunnen allebei max 1 keer douchen per dagquote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef _aurum_ het volgende:
als ik het echt stervenskoud heb, dan ga ik douchen. Lekker warm douchen
Zo'n monnikspij?quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Merel het volgende:
Ik heb een snuggyMaar hij zit nog in de verpakking!
Net twee fauteuiltjes opgehaald die ik via Marktplaats heb gekocht. Ze zijn zo leuk!
ah, dat probleem hebben we hier ookquote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij kunnen allebei max 1 keer douchen per dag. Voor meer is er niet genoeg warm water. Anders ging ik ook douchen.
ohoh, die wil ik ook! Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Merel het volgende:
Ik heb een snuggyMaar hij zit nog in de verpakking!
Net twee fauteuiltjes opgehaald die ik via Marktplaats heb gekocht. Ze zijn zo leuk!
Viel mij ook al op inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum,je eet al dagen te weinig... wat is je gewicht en lengte?
Hij is echt net weggehaald! Maar als je op marktplaats zoekt naar "ikea hova" ofzo, vind je ze wel. Was er al een tijdje naar op zoek want Ikea heeft ze niet meer. Dus nu ben ik blijquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Stoeltjes zien we graag, bestaat de link nog?
Hier lagen snuggies bij de Action en de Big Bazaar!quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ohoh, die wil ik ook! Waar heb je die gekocht?
Op de huishoudbeursquote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ohoh, die wil ik ook! Waar heb je die gekocht?
tof, thanks! het zijn toch die fleece dekens met armen? Ik ken ze als snuggles..quote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
De Blokker verkoopt Snuggies. Nog geen tientje.
1.64 cm en rond de 78 kgquote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum,je eet al dagen te weinig... wat is je gewicht en lengte?
Geen idee hoe ze hetenquote:Op maandag 20 december 2010 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tof, thanks! het zijn toch die fleece dekens met armen? Ik ken ze als snuggles..
Tof!quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij is echt net weggehaald! Maar als je op marktplaats zoekt naar "ikea hova" ofzo, vind je ze wel. Was er al een tijdje naar op zoek want Ikea heeft ze niet meer. Dus nu ben ik blij
quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1.64 cm en rond de 78 kg
Ik heb curves
En je hebt gelijk hoor, want ik had nog een snee met roggebrood genomen met zelfgemaakte kruidenboter, want ik kreeg honger én ik wilde geen zoete troep eten
Ik hou van smoesjes
Maar je weet hoe het werkt..
Moe, douchen en slapen...
Heb met de donkere dagen voor kerst ook niet zo'n zin om te kokenDat en griep doet ook geen goed voor mijn kookmotivatie. Ik heb nog steeds een hoestje en dat duurt bij mij altijd wel even...
Het was gratis! En een leuk uitje voor m'n moederquote:
Vanochtend hadden we het over klagen hč...huh? misschien heb ik iets gemist hoor, maar jij had toch een baan, een tijdje geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Dat is hier ook gebeurd, eerst met iedereen er over hebben behalve met mij.quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef conleche het volgende:
Ik hou ook meer van de directe mannelijke aanpak. Als een vrouw eindelijk iets zegt (áls ze al iets zegt) krijg je het meestal in mega-afgezwakte vorm te horen zodat je niet gekwetst wordt, of eigenlijk is de onderliggende gedachte daar nog weer van, dat ze niet wil dat jij haar stom vindt en het dan zodanig gaat spelen, dat zij buiten de groep valt en je kan er dan ook donder op zeggen dat ze het er eerst al met iedereen, behalve met jou, over heeft gehad om de meningen te peilen. Ik vind dat nogal vermoeiend. Bovendien hou ik er al rekening mee en in mijn hoofd versterk ik dat wat ze zegt al met factor 10.
En ja, ik generaliseer heul. Dat doe ik omdat je alles wel kan nuanceren, maar daar wordt de discussie ook niet levendiger van.Niet dat ik ga discussieren, want ik ga nu verder met ep. 2 van Boardwalk Empire.
Dank!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef loveli het volgende:
Met jouw looks mag je het waarschijnlijk de komende 18 jaar nog steeds over meisjes hebben.
meis kan jij niet thuiswerkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen treinen naar waar dan ook en geen informatie. Inmiddels heb ik zin om de mevrouw die maar over de gratis koffie blijft omroepen te wurgen.
mijn bus rijdt! en nog door ook!quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen treinen naar waar dan ook en geen informatie. Inmiddels heb ik zin om de mevrouw die maar over de gratis koffie blijft omroepen te wurgen.
mjaah, ik dat mensen er best wel begrip voor op kunnen brengen als je je afspraken verzet omdat je last hebt van het slechte weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb drie belangrijke afspraken vandaag. Dus nee.
tsja, op zich gaat het wel goed. Ze mag het ondertussen een beetje (20 kilo) belasten, maar dat is eigenlijk heel weinig. Ze slaapt nog steeds in de woonkamer, en is vaak heel erg gefrustreerd over haar afhankelijkheid van anderen, en het feit dat ze gewoon weinig te doen heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:11 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat wilde ik al een tijdje vragen, Nynke: hoe gaat het met je moeder en d'r knie?
Nachtwacht heeft ook met moeite een trein naar Delft kunnen versieren vanochtend. Ben benieuwd of XM al @ work is inmiddels?
Mijn moeder noemt mijn potentiële dates (die vaak 35+ zijn) ook 'meisjes'quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef Merel het volgende:
Oh ja Co, ik vraag me dat ook altijd af, hoe lang mag ik mezelf en mijn vriendinnen nog meisjes noemen? En wanneer verandert een jongen in een man?
Hoop dat XM inmiddels is aangekomen! Mijn treinen rijden nog altijd precies zoals ze moeten, volgens mij heb ik echt geluk
lekker lijstje zeg!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:46 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning!
Ik hoorde vanochtend in de auto over de storing Gouda - DH en in gedachten was ik bij je XM! (zeer schrale troost).
Perruche, heeft het lastige gesprek iets opgeleverd?
Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: banaan
L: pistolet met rosbief, rucola en mosterd
T: een peer
D: pasta met tomatensaus en kip
T: vermoedelijk een kerstkransje
Vaak zijn er gezondheidscentra met een dietiste, fysio etc waar je voor een paar uur ook een ruimte kunt (onder)huren bij bv de dietiste. Kost geen vollegige maandhuur, je hebt wel je ruimte en rust.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef _Calimero_ het volgende:
morning!
shopze puf!
ik ga fysiopraktijkjes afbellen. Op zoek naar ruimte waar ik met mijn sporterss kan werken, want thuis is nie handig, maar ik verdien er nog niks mee, dus huren is ook geen optie.
Iemand nog ideeen of tips?
ik ahd ze al veel eerder gemaakt hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:57 schreef conleche het volgende:
Ha! Die Hasselback aardappelen staan sinds Blurred ze noemde overal op het menu, ook bij mij!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met shoppen dames! Ben blij dat ik dat niet hoef te doen
Cali, is er niet een buurtcentrum of sporthalletje in de buurt? Kun je vaak voor weinig een kleine ruimte huren!
Had die hasselback aarsappelen al is eerder zien langskomen hier dacht ik...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik vraag wel geld, maar dat sta ik weer af aan mijn supervisor, dus netto verdien ik er niks aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaak zijn er gezondheidscentra met een dietiste, fysio etc waar je voor een paar uur ook een ruimte kunt (onder)huren bij bv de dietiste. Kost geen vollegige maandhuur, je hebt wel je ruimte en rust.
Oh, je verdient helemaal niks? Da's niet goed, sowieso keine bijdrage vragen, als mensen ergens voor meoten betalen is het iets waard, gratis niet. Ken je waarde!
Uh.. gebouw van de scouting?
Kan je ze daar niet naast doen? Of heb je heel veel eters en dus een grote schaal? Ik doe 1 niet zo'n grote aardappel PP (Ik denk toch al dat ik weer te veel heb met 7 gangen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde ze ook met kerst maken, maar we hebben daar maar 1 oven, waar het vleesch voor het hoofdgerecht in zit...dus nu doen we knoflook-krieltjes
Oh wat heerlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, m'n moeder en ik hebben het kerstmenu vastgesteld!
Vooraf:
- rodebieten/appel carpaccio met geitenkaas en walnoten
- gegrilde st. jacobs schelpen
- soepje
Hoofd:
- ossenhaas
- hassleback aardappelen en pommes duchesse
- gegrilde rode ui en wortelen
- stoofpeertjes
Na:
Pavlova met gecarameliseerde peer en chocola
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O/L: twee boterhammen met twee gekookte eieren (ik eet teveel eieren de laatste tijd)
T: bakje yoghurt met frambozen/bramen
T: twee mandarijntjes
D: restje gnocchi van gisteren
T: appel
En verder veel thee. Vanavond misschien wat microwave popcorn
.
?? Wat is er weinig aan? Valt wel mee toch?quote:
Ik hoef dit jaar geen kerstdiner voor te bereidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het kerstmenu ws groentesoep vooraf en aardappelen met stoofpeertjes + andere groente (bietjes of spinazie, gok ik) en gehaktballen. Vienetta ijstaart toe. Ik heb niet zo'n supercreatieve mama en zelf ben ik ook niet supercrea(net alsof men mij zou toestaan het kerstmenu te verzorgen
)
Brood met ei: maximaal 500 kcalquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?? Wat is er weinig aan? Valt wel mee toch?.
De eerste T moet je lezen als een L trouwens, aangezien ik nu vrij laat eet, maar dat normaal als O neem en brood als L.
Restje gnocchi is wel meer, hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Brood met ei: maximaal 500 kcal
Mandarijntjes : 100 kcal
Appel: 70 kcal
Yoghurt met frambozen: 300 kcal
Restje gnocci: 400 kcal
Maximaal 1400 kcal
Klinkt gezellig iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hoef dit jaar geen kerstdiner voor te bereiden. Ik vind het normaal gesproken erg leuk (hoewel ik mijn lief moet tegenhouden om niet 10 gangen te maken... en ik altijd stress heb of ik het huis wel netjes krijg op tijd), maar nu komt het erg goed uit.
Eerste kerstdag bij mijn schoonouders (misschien maken we daarvoor wel het toetje, maar ik weet eigenlijk niet zeker of dat doorgaat) en tweede kerstdag gewoon met z'n tweeën thuis. Al moeten wij natuurlijk wel wat te eten regelen, maar dat zal vast niet zo bijzonder zijn. Misschien kaasfondue bij de open haard.
oh, nog geen idee over het recept, volgens mij zweven er heel veel recepten op internet rond. Ik denk wel dat je die van te voren kunt maken, maar wel heel voorzichtig transporteren, ze zijn nogal breekbaar. Ik denk dat ik voor iedereen individuele pavlova's maak, wel zo leuk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Jagär: zo'n Pavlova, kun je die van te voren maken en zo ja: wat is 't recept van die?
Kun je pavlova ook in kleine bakjes maken? Heb namelijk 10 ovenschaaltjes gehaaldquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, nog geen idee over het recept, volgens mij zweven er heel veel recepten op internet rond. Ik denk wel dat je die van te voren kunt maken, maar wel heel voorzichtig transporteren, ze zijn nogal breekbaar. Ik denk dat ik voor iedereen individuele pavlova's maak, wel zo leuk.
Koken met azijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Er zit allemaal aanslag in m'n waterkoker. Iemand een idee hoe ik dat eruit krijg?.
Citroensorbetijs en dan met prosecco. Of champagne. Maar wodka kan ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:49 schreef conleche het volgende:
Een citroenspoom, maak je dat eigenlijk met roomijs gemengd met citroensap, of eerder met citroensorbetijs? En dan met prosecco? Of zou wodka lekker zijn? Iemand enige ervaring met spooms?
Bij dit recept heb je geen ovenschaaltjes nodig, het schuim is het bakje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je pavlova ook in kleine bakjes maken? Heb namelijk 10 ovenschaaltjes gehaald![]()
Ik zag 't laatst bij masterchef en dacht: dat moet ik nog 's maken
dat het zonder bakje kan is standaardquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij dit recept heb je geen ovenschaaltjes nodig, het schuim is het bakje.
www.kookjij.nl/recept-pavlova
Kun je niet iets met die bakjes doen voor een bij- of voorgerecht dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat het zonder bakje kan is standaardmaar ik wil die bakjes niet voor niets gekocht hebben
Heb je daar trouwens een receptje van? Ze klinken heerlijk en sinaasappel-chocolade is een goede combinatiequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat staat niet in de planning, maar ik houd het wel bij de muffins
Wel, als je het uitgedokterd hebt, kun je je hersenspinsels dan opschrijven en aan mij sturen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog geen ideehet recept bestaat alleen in m'n hoofd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 2x geroosterd volkoren brood met filet A. en rode ui
S: stepshape interval
L: tomaten/mozzarella/uisalade
T: glas vers geperst sinaasappelsap
T: wodka, light chips
D: witlof met kaassaus en gegrilde kipfilet
En ik ben dulce de leche aan het maken, dus daar zal ik ook wel van proeven als het klaar is.
Het is de laatste tijd wel verbeterd, maar het is erg afhankelijk van het aanbod. Ze zijn overgegaan op een andere cateraar en werken nu met grotendeels biologische producten. Maar lekkere groenten blijven een probleem...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef Ewelina het volgende:
Mensavoer![]()
Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat op de VU is.
Groenten zijn idd een probleem... Maar het is voor een goed doelquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel verbeterd, maar het is erg afhankelijk van het aanbod. Ze zijn overgegaan op een andere cateraar en werken nu met grotendeels biologische producten. Maar lekkere groenten blijven een probleem...
Het is nu even noodzaak, in Amstelveen is het bezoekuur al om 7 uur en ik ga het simpelweg niet redden om eerst naar huis te gaan en daar te eten. Zelfs eerst naar 1 van mijn zussen gaan wordt krap.
Maar, ze werd vanochtend om 10 uur opgehaald in Zaandam!![]()
Ik had niet verwacht dat ze het aan mij zouden overlaten, maar ik ga met kerst toch echt koken. Ik ben niet crea, maar ga het gewoon proberenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het kerstmenu ws groentesoep vooraf en aardappelen met stoofpeertjes + andere groente (bietjes of spinazie, gok ik) en gehaktballen. Vienetta ijstaart toe. Ik heb niet zo'n supercreatieve mama en zelf ben ik ook niet supercrea(net alsof men mij zou toestaan het kerstmenu te verzorgen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er maar in zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:49 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2407113/trein-vast-in-weiland.html
Oh my, het zit de NS wel érg tegen!.
. Vind het nu toch wel een beetje zielig voor de NS.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
citroen sorbetijs, en met iets met bubbels, zou ik doen ja! Maar, misschien is vodka ook wel lekker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:49 schreef conleche het volgende:
Een citroenspoom, maak je dat eigenlijk met roomijs gemengd met citroensap, of eerder met citroensorbetijs? En dan met prosecco? Of zou wodka lekker zijn? Iemand enige ervaring met spooms?
En dan opeten met een lepeltje?quote:
Oh. Thanks. Spooms worden overigens al een paar decennia gedronken hoor. Misschien zelfs wel meer dan een paar decennia.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
neuh, alleen niet zo 'hip-wannabe'
whehe, háp!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Thanks. Spooms worden overigens al een paar decennia gedronken hoor. Misschien zelfs wel meer dan een paar decennia.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan opeten met een lepeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |