sluimeren kan dus ook weer opvlammen zomaar en daar ben ik dus wel bang voor.quote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, ik denk dus, als leek, dat ik misschien te soepel ben geworden met eten (vetten/kruiden enzo) maar geen idee of dat het is.
Nu blijft die pancreatitis altijd wel sluimeren is mij verteld en is het al heel wat dat ik zelden last heb maar als je dan eens last heb dan schrik je dus idd meteen heel erg.
jaquote:
golfer was eerst bang dat ie gehacked was (je zag dus niet dat het met een hoofdletter i geschreven was, verder had rijst alles overgenomen) dus die mailde naar forumfok.nl of ie verwijderd kon worden.. en dat hebben ze dus netjes gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Had rijst dat gedaan?Nou ja, die naam is dus nu eeuwig geband
Ja dat hebben ze gezegd. Waardes waren in sept bijna keurig maar helemaal goed worden ze nooit meer verwachtten ze. Dus t kan ook weer sneller terugkomen dan als je helemaal op 0 weer staat zeg maar.quote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Blijft zo'n pancreatitis altijd een beetje sluimeren, DE? Dat wist ik helemaal niet!
Vanmiddag pas hequote:Op maandag 20 december 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
zou niet de weg opgaan naar utrecht Bluezz..
hmm het blijft voorlopig blauw en droog, alleen vriezen maar er is ok gestrooid dus kan wel denk, mits rustig natuurlijk. beter vandaag dan morgen!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh. Kijk inderdaad maar uit, Elfje
Wat eng dan, zo'n kleine tijdbom in je lijf. Het hoeft natuurlijk nooit weer mis te gaan, maar het idee er aan lijkt mij niet zo prettig. Gesprek met je arts over je klachten van de afgelopen tijd lijkt me wel goed.quote:Op maandag 20 december 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
Ja dat hebben ze gezegd. Waardes waren in sept bijna keurig maar helemaal goed worden ze nooit meer verwachtten ze. Dus t kan ook weer sneller terugkomen dan als je helemaal op 0 weer staat zeg maar.
ze verwachten vanavond nog sneeuw en vanuit t zuiden ijsregen dus misschien een paar daagjes wachten nog? vanaf woensdag stijgen de temperaturen zag ik.quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Twijfel hier of we vanmiddag de weg opgaan om in Utrecht te gaan kijken bij nieuwe huis van m'n vriendje SCH....
Ja mammiequote:Op maandag 20 december 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nou vooruit. Maar wel voor het donker thuis![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Twijfel hier of we vanmiddag de weg opgaan om in Utrecht te gaan kijken bij nieuwe huis van m'n vriendinnetje SCH....
Ja ga ik zeker doen, alleen denk ik dat dat wel kan wachten tot 5 januari. (of eigenlijk 12 jan heb ik dan een uitgebreid gesprek met mijn chirurg over alle uitslagen enzo..)quote:Op maandag 20 december 2010 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat eng dan, zo'n kleine tijdbom in je lijf. Het hoeft natuurlijk nooit weer mis te gaan, maar het idee er aan lijkt mij niet zo prettig. Gesprek met je arts over je klachten van de afgelopen tijd lijkt me wel goed.
Yups doen hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 11:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja ga ik zeker doen, alleen denk ik dat dat wel kan wachten tot 5 januari. (of eigenlijk 12 jan heb ik dan een uitgebreid gesprek met mijn chirurg over alle uitslagen enzo..)
Maar mocht ik nog eens pijn ervaren voor 5 jan dan bel ik meteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 11:17 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, ik ben idd weer even goed geschrokken en met mijn neus op de feiten gedrukt. en merk dat ik ook toch wat op zie tegen 5 jan als ze gaan kijken of die diabetes type 1 zich verder aan t ontwikkelen is... Bah! stom gedoe!! (nou maar hopen dat ik vrijdag hoor dat mijn nieren nog stabiel zijn gebleven op die 60%) *zucht.
Ok genoeg gezeurd! Tnx dat t even kon.
eniewee, ik ben idd weer even goed geschrokken en met mijn neus op de feiten gedrukt. en merk dat ik ook toch wat op zie tegen 5 jan als ze gaan kijken of die diabetes type 1 zich verder aan t ontwikkelen is... Bah! stom gedoe!! (nou maar hopen dat ik vrijdag hoor dat mijn nieren nog stabiel zijn gebleven op die 60%) *zucht.
quote:Op maandag 20 december 2010 11:20 schreef Bluezz het volgende:
Dat schiet niet op zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saaie boel idd
Maar wel lekker ff met Baby J kunnen spelen of niet?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Niet ineens gaan fluisteren Elf![]()
En altijd ff lekker van je afschrijven, hoevaak moeten we dat nou zeggen, dat kan en mag hier, gewoon omdat het kan en mag en omdat we meedenken en leven met elkaar
Dat is nou zo fijn.
lekker gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ongemakkelijk dus... jammer..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja dat wel hoor, en we kletsen wel lekker met F & L natuurlijk, maar het was gewoon lastig om het gesprek op gang te houden als je de enige bent die dat doet, maar gelukkig zijn er dan 2 kleintjes die de boel maskerenquote:Op maandag 20 december 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
Dat schiet niet op zegSaaie boel idd
Maar wel lekker ff met Baby J kunnen spelen of niet?
Dat vind ik nou het vervelende aan verjaardagen waar ook kleine kinderen zijn, dan zit iedereen continue naar die kinderen (kids tegenwoordig) te kijken en daar over te pratenquote:Op maandag 20 december 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat wel hoor, en we kletsen wel lekker met F & L natuurlijk, maar het was gewoon lastig om het gesprek op gang te houden als je de enige bent die dat doet, maar gelukkig zijn er dan 2 kleintjes die de boel maskeren![]()
Ik vind dat juist het leukste aan verjaardagenquote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik nou het vervelende aan verjaardagen waar ook kleine kinderen zijn, dan zit iedereen continue naar die kinderen (kids tegenwoordig) te kijken en daar over te praten
Oh dat vind ik wel handig. Hoeft het niet over mij (of mijn studiequote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik nou het vervelende aan verjaardagen waar ook kleine kinderen zijn, dan zit iedereen continue naar die kinderen (kids tegenwoordig) te kijken en daar over te praten
Exact golfers gevoelquote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Niet ineens gaan fluisteren Elf![]()
En altijd ff lekker van je afschrijven, hoevaak moeten we dat nou zeggen, dat kan en mag hier, gewoon omdat het kan en mag en omdat we meedenken en leven met elkaar
Dat is nou zo fijn.
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze sc is echt een fijne plek. Had ik t nog over met P zaterdag, hoe ontroerd ik was door al jullie kaarten en de cadeautjes die CF en mr CF meenamen... Alleen t idee al dat mensen die elkaar irl niet echt kennen (toen nog niet) zo met elkaar meeleven
maar had ineens zoiets: nu is t genoeg, wil niet overkomen alsof ik alleen maar kan klagen ofzo.
klinkt verschrikkelijk die verjaardag.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Tnxquote:Op maandag 20 december 2010 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind jou zo knap, met al het lekkere, gezonde eten en sporten enzo..K hoop dat t allemaal goed komt!
vanuit Nederland...
Wat een lieve moeder ben jij zegquote:Op maandag 20 december 2010 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Exact golfers gevoelMaar goed, het was ook hun 1e verjaardag in deze samenstelling, in hun leven, in hun huis etc. hopelijk hebben zij het als leuk ervaren
Ik denk dat er wel mensen zijn die aan de bel zouden trekken als je alleen maar kon klagenquote:Op maandag 20 december 2010 11:30 schreef DarkElf het volgende:
maar had ineens zoiets: nu is t genoeg, wil niet overkomen alsof ik alleen maar kan klagen ofzo.
Ik zou eigenlijk naar Bremen vliegen, maar daar kon ik niet komen. Dus nu zie ik de duutser pas na kerst, dat is wel jammer...Voor de rest alles goed. Ja, ik blijf tot het nieuwe jaar in NL, heel gek!quote:Op maandag 20 december 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tnx
en Hi alles goed gegaan dus met vliegen! Fijn! Blijf je nu een tijdje hier?
oh gelukkig, mij lijkt het wel verschrikkelijk als t allemaal zo ongemakkelijk is. Fijn dat er dan kindjes zijn waar je je mee bezig kan houden.quote:Op maandag 20 december 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Het was niet 'verschrikkelijk' hoor Elf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh das jammer idd!quote:Op maandag 20 december 2010 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk naar Bremen vliegen, maar daar kon ik niet komen. Dus nu zie ik de duutser pas na kerst, dat is wel jammer...Voor de rest alles goed. Ja, ik blijf tot het nieuwe jaar in NL, heel gek!
Super! Bedanktquote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en een tip voor een ieder hier die wel eens met de trein gaat: de hema heeft dagkaarten in de aanbieding voor 14 euro! Ik ga er in ieder geval wat inslaan, want ga oud en nieuw vlak bij den haag vieren...
bij onze familie (zeker van vaders kant) is het juist andersom; je komt er niet doorheenquote:
dat vind ik jammer dat als mensen kinderen hebben ze het alleen nog maar daar over kunnen hebben. ik pas er ook voor dat ik niet alleen over babi M. praat met mn zus en ga er ook niet zoveel meer naartoe als de rest van het gezin. kinderen zijn leuk maar net zo belangrijk als andere mensen en dingenquote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lekkere vent! daar in ieder geval niet meer plaatsen dus. maar heeft hij een bordje staan dan: 'fietsen hier niet plaatsen'?quote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Haaa ongemakkelijke gesprekjes altijd leuk
DEgoedzo, omdat je het zo goed doet
En hoi! Was te laat voor de operatie omdat ik (weer!!) een lekke band had. Goed dat ik niet de arts ben. Ik verdenk de cafébaas ervan de banden lek te prikken van fietsen die met een fietsketting aan een paal zijn vastgebonden voor zijn café. Waar ik tegenover woon, dus.
Ah er wordt iemand wakker, dus ik wacht ff kunnen we straks gezellig samenquote:Op maandag 20 december 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat ik maar vast wat boodschapjes ga doen, dan kunnen we vanmiddag proberen richting Utreg te komen
Oeh. 4 EUR winst als ik naar Ehv ga voor metingen...quote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en een tip voor een ieder hier die wel eens met de trein gaat: de hema heeft dagkaarten in de aanbieding voor 14 euro! Ik ga er in ieder geval wat inslaan, want ga oud en nieuw vlak bij den haag vieren...
quote:Op maandag 20 december 2010 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga mijn boek snel uitlezen, want ik zie net online dat die gisteren terug had gemoeten naar de bieb en ik heb hem bijna uit en wil er geen strip aan spenderen door het te verlengen
maken ze winst op want ze rijden toch nietquote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
deze vakantie niet. teveel reizen. Ik zit te denken om in februari ofzo een weekendje te plannen!quote:Op maandag 20 december 2010 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh. 4 EUR winst als ik naar Ehv ga voor metingen...
Kom je nog naar Maastricht of niet?
wanneer moet je weer werken Isa?quote:Op maandag 20 december 2010 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga mijn boek snel uitlezen, want ik zie net online dat die gisteren terug had gemoeten naar de bieb en ik heb hem bijna uit en wil er geen strip aan spenderen door het te verlengen
Mss is ie oostindisch doof ?quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik nou zeg reboot tegen een server he....dan verwacht je toch dat-ie netjes opnieuw start he ... deze niet
Moet-ie niet zijnquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
oh gelukkig, mij lijkt het wel verschrikkelijk als t allemaal zo ongemakkelijk is. Fijn dat er dan kindjes zijn waar je je mee bezig kan houden.
Hoewel ik ook wel snap dat mensen zulke dingen juist niet leuk vinden omdat mensen niet verder dan de kinderen komen. Precies de reden waarom de mr en ik weg zijn met de kerst.Nah das niet leuk ElfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs mét kinderen en/of kleinkinderen is er zoveel anders leuks om over te praten! Ach, next time gaat het mss beter omdat de kop er nu af is (we kenden elkaar niet he)
Trui aan. Deken over je heen. TAV koffie laten makenquote:Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi. koud! Kamer is nog niet opgewarmd.. brrrrr
Oh dat zou zomaar kunnen hoor. Is ook even wennen natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nah das niet leuk ElfZelfs mét kinderen en/of kleinkinderen is er zoveel anders leuks om over te praten! Ach, next time gaat het mss beter omdat de kop er nu af is (we kenden elkaar niet he)
Hoe laag zet je de verwarming dan 's nachts?quote:Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi. koud! Kamer is nog niet opgewarmd.. brrrrr
Hij heeft een paar bordjes staan jaquote:Op maandag 20 december 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkere vent! daar in ieder geval niet meer plaatsen dus. maar heeft hij een bordje staan dan: 'fietsen hier niet plaatsen'?
blijkbaar welquote:Op maandag 20 december 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft een paar bordjes staan jaMaar ik weet niet of dat alleen voor zijn voorgevel geldt of ook de boom 2 meter van zijn voorgeven vandaan.
wat een kerelquote:Op maandag 20 december 2010 11:52 schreef z80 het volgende:
@Isabeau
is Ross op de vlucht?
http://www.nu.nl/binnenla(...)elweg-vliegveld.html
Heb je de vorige binnenband geplakt? Mss is ie wel poreus, dat had ik ook. Lekke band na lekke band, echt heel irritant.. tot er een nieuwe bin.band in kwam, nu alweer jaren lekvrijquote:Op maandag 20 december 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hij heeft een paar bordjes staan jaMaar ik weet niet of dat alleen voor zijn voorgevel geldt of ook de boom 2 meter van zijn voorgeven vandaan.
14 ongeveer.. kwam er achter dat ie gewoon niet hoger gedraaid was, warmt nu snel op gelukkigquote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe laag zet je de verwarming dan 's nachts?
Vorige was geplakt ja, was mijn achterband. Vandaag was voorband.quote:Op maandag 20 december 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je de vorige binnenband geplakt? Mss is ie wel poreus, dat had ik ook. Lekke band na lekke band, echt heel irritant.. tot er een nieuwe bin.band in kwam, nu alweer jaren lekvrij
Mogguh TAVquote:
Ja, graag.quote:
grr ja.. ik zal een vriend van ons, die daar voor werkt, op zijn donder gevenquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblMijn ING ligt eruit
Nu kan ik niet zien of ik weer geld heb
![]()
Even langs de pinautomaat lopen?quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblMijn ING ligt eruit
![]()
Bij ons nog niks gestort.quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblMijn ING ligt eruit
![]()
Moet ik me eerst aankledenquote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Even langs de pinautomaat lopen?
Verstandig. Nergens voor nodig om voor zo'n bezoekje je leven te wagenquote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons nog niks gestort.
En we gaan maar niet naar Utreg, tis te glad en overal wordt maar 50 gereden, dat schiet ook niet op.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
Verstandig. Nergens voor nodig om voor zo'n bezoekje je leven te wagenzei hij die ff op en neer naar Vlaanderen ging
Je was toch vrijquote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Volgende nerd-project: de squeezebox nieuw leven inblazen
Je moet je account ook verifiëren, heb je daar geen mails over gehadquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblMijn ING ligt eruit
![]()
Jaquote:
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je moet je account ook verifiëren, heb je daar geen mails over gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Tofquote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef LieLie het volgende:
Het kastje is klaar! Nog even drogen en hij kan weer in de kamer staan!
Niet?quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee.. niet alles is eetbaar he..
quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee.. niet alles is eetbaar he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef LieLie het volgende:
Kiek!LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Oh Anne, hadden jullie graag kinderen gewild, ik dacht dat je meer in het spoor van Elf, Sun en Dude zat qua gewild kinderloosquote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef AnneX het volgende:
Oh die k-verjaardagen en nu is mijn generatie aan het grootmoederen her en der.
De aantallen zijn niet om bij te houden. Das nog erger en niet te vermijden.
Ik ga er maar lekker in mee - voelt toch wel even au daarna - en weer verder.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef LieLie het volgende:
Kiek!LeukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sammiequote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
Sam heeft zijn plek op de bank definitief gevonden. Hij gooit tegenwoordig zelf het kussentje om zodat hij zo kan liggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
Sam heeft zijn plek op de bank definitief gevonden. Hij gooit tegenwoordig zelf het kussentje om zodat hij zo kan liggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen een nachtdienst, donderdag een dagdienst en dan tweede kerstdag weer nachtdienst.quote:Op maandag 20 december 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wanneer moet je weer werken Isa?
Ik zal eens kijken!quote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
@ Isa, we hebben een (verkeerd bezorgde) nrc next in de bus gekregen, een heel artikel over wow met plaatjes
Hoe kan je dan ook 3x je nek verrekkenquote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal zo eens mijn sportkleren aan gaan doen.. zie er tegen opstomme nek
![]()
Mijn hoofd iets te enthousiast bewegenquote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ook 3x je nek verrekkenWat dééd je?
Aye, dat is vervelend zegquote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn hoofd iets te enthousiast bewegenhoef ik niet eens hele gekke dingen voor te doen dus..
Instabiele boel.
je moet ook geen ING nemenquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblMijn ING ligt eruit
![]()
Ik hoop dat het door sporten wat meer los komt.. gevaar is dat ik verkramp en het dan alleen maar erger maak. Maar het doet echt verrekte pijn in mijn spierenquote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, dat is vervelend zegNu maar hopen dat het snel over gaat en je er vandaag niet enorm veel last van hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet ook geen ING nemen
Heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet ook geen ING nemen
MASHed potatoesquote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?![]()
Dan zo maar ff aan de lunch
Twee seizoen MASH naar 1 persoon.
Ik ken het, maar bij mij is het aantal keer denk ik op de vingers van één hand te tellen. Warmte werkt vaak het fijnst, misschien dat je door sporten ook wat kan verlichten. Denk dat jij hier de expert bent op het 'verrekte nek' gebiedquote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat het door sporten wat meer los komt.. gevaar is dat ik verkramp en het dan alleen maar erger maak. Maar het doet echt verrekte pijn in mijn spierenzo'n brandend gevoel, alsof het verrekt is of zo.
ooh beter D_H, dat valt meequote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
Goedemorgen
Vervangende laptop geregeld. Slecht 1 maand aan mails en wat data kwijt. het kon erger.
zeker. nu alleen de mail nog werkend krijgenquote:Op maandag 20 december 2010 13:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh beter D_H, dat valt mee
Ja, ik kijk wel ff.. desnoods even stinken met midalgan zalf en/of een warme pittenzak er op. Heb het al een tijdje niet gehad, maar het is weer ouderwets pijnlijk.. Nou ja, gaat ook wel weer over en zo.quote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef DarkElf het volgende:
Wel rustig aan sun, en misschien smeren met SRLgelei ofzo?
Mooiquote:Op maandag 20 december 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Op weg naar huis genomen, met telefoon dus kleine foto.
Feliquote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
jeeej, ik mag volgend jaar ook nog voor t appleproject blijven werkenBen er wel blij mee, want het is de leukste opdracht die ik tot nu toe heb gedaan voor mn werk
quote:Op maandag 20 december 2010 14:24 schreef LieLie het volgende:
Ik moet mensen bellen, maar ik heb geen zin
van wie?quote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef borisz het volgende:Aure
Top2000 lijst is bekend gemaakt.
Viva La Vida op 7!
Dat kan ik niet. Ik moet ze interviewen. De eerste duurde wel 40 min.quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb maar een mailtje gestuurd.
Oh fijn! Even eenquote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
jeeej, ik mag volgend jaar ook nog voor t appleproject blijven werkenBen er wel blij mee, want het is de leukste opdracht die ik tot nu toe heb gedaan voor mn werk
Lekker bezig jijquote:Op maandag 20 december 2010 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Lekker plaatje Elf, ik wil eigenlijk al een paar dagen wat plaatjes schieten hier in de buurt, bij de paarden, schapen & vijver enzo, maar zit nu alweer in lekker warm huispakkie en geen zin meer om eruit te gaan
Net even flink huishoudelijk bezig geweest na boodschappen en tanken, wasje draaien (met tanken deed ie raar dus stonken mijn mouwen/handschoenen naar de benzine}:| golfer was stofzuigen, stukkie keuken en een la gesopt er staat een broodje te rijzen
/dagboek
quote:
Coldplay.quote:
Frank Sinatra toch?quote:
Ik kan heel lang alles laten zitten en lui zijn maar dan ineens heb ik zo'n buiquote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker bezig jijIk zit nog steeds moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen
Niet sneu hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens gister op bed bedacht hoe ik het slimst de drie menu's en bijbehorende ingrediënten kon combineren in één lijst in excel. Hoe sneu is dat?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens gister op bed bedacht hoe ik het slimst de drie menu's en bijbehorende ingrediënten kon combineren in één lijst in excel. Hoe sneu is dat?
Powerpoint kun je als je er een keer serieus voor gaat zitten, Excel is wat lastiger.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja Excel, dat wil ik nog altijd graag leren!
Net als powerpoint.
Powerpoint is echt niet moeilijk. Wat tav zegt is waar, gewoon rustig kijken en je komt al een heel end. Excel heb ik ooit een certificaat voor gehaald, kan je enorm veel mee. Maar te weinig mee gedaan dus kan alleen nog simpele sommetjes ermee enzoquote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja Excel, dat wil ik nog altijd graag leren!
Net als powerpoint.
Excel kun je hele coole dingen mee doen, maar laten we heel eerlijk zijn: voor huis-, tuin- en keukengebruik gebruik je niet meer dan 5-10% van de mogelijkhedenquote:Op maandag 20 december 2010 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Powerpoint is echt niet moeilijk. Wat tav zegt is waar, gewoon rustig kijken en je komt al een heel end. Excel heb ik ooit een certificaat voor gehaald, kan je enorm veel mee. Maar te weinig mee gedaan dus kan alleen nog simpele sommetjes ermee enzo
Vertel. Of nog beter: publiceer je menu's hier, wie weet kunnen anderen inspiratie halen uit jouw programmeerwijzequote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef LieLie het volgende:
Ik ben het nog aan het optimaliserenquote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel. Of nog beter: publiceer je menu's hier, wie weet kunnen anderen inspiratie halen uit jouw programmeerwijze
Excel en Access zijn beide super om mee aan de slag te zijn als je echt een serieus doel hebtquote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Excel kun je hele coole dingen mee doen, maar laten we heel eerlijk zijn: voor huis-, tuin- en keukengebruik gebruik je niet meer dan 5-10% van de mogelijkhedenIk iig niet
Ik heb een keer een database voor de boeken van meneer gemaakt in Access, maar die heeft een crash ooit eens niet overleefd.quote:Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Excel en Access zijn beide super om mee aan de slag te zijn als je echt een serieus doel hebtAlthans, als ik er zonder doel aan ga zitten prutsen blijft er niets hangen.
Heb @work een stuk of wat databases in elkaar gedraaid, met dummy-proof frontend. Leuk om mee te knoeien, maar als het eenmaal klaar is ben ik er ook klaar mee. Onderhoud is aan mij niet besteedquote:Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een database voor de boeken van meneer gemaakt in Access, maar die heeft een crash ooit eens niet overleefd.
Sterker nog, je kunt er een draaitabel overheen gooien om dan een totaallijst te makenquote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben het nog aan het optimaliseren
Ik heb nu vier kolommen. Eerst het soort (groente, vlees, zuivel, brood, kruiden, vis - en moet nog wat verzinnen voor dingen als bloem? Gist?), dan de naam van het ingrediënt, dan de hoeveelheid (en dan per gerecht apart) met daarachter het gerecht waar het in komt.
Als ik dan alles heb, kan ik het sorteren op soort, zodat ik sneller boodschappen kan doen![]()
Daarna moet ik nog iets bedenken om de recepten te verzamelen
Meneer heeft zelf ook aantal databases gemaakt voor de TD van een zorggroep. Voor onderhoud e.d. Ook dummy-proof, hij test het op z'n vader die daar ass-hoofd isquote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb @work een stuk of wat databases in elkaar gedraaid, met dummy-proof frontend. Leuk om mee te knoeien, maar als het eenmaal klaar is ben ik er ook klaar mee. Onderhoud is aan mij niet besteed.
Sowieso, beheer en onderhoud van Access applicaties die gebouwd zijn door niet-ontwikkelaars is een ramp. Ook als ze wel door ontwikkelaars gebouwd zijn btwquote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb @work een stuk of wat databases in elkaar gedraaid, met dummy-proof frontend. Leuk om mee te knoeien, maar als het eenmaal klaar is ben ik er ook klaar mee. Onderhoud is aan mij niet besteed.
snap niet wat er grappig aan is want ik ken 3 artiesten met een liedje met die titelquote:
gatverdamme, saai kutnrquote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Coldplay.
Van mij zijn 14 vd 15 platen in de lijst opgenomen. Ice Queen van Whitin Temptation viel buiten de lijst en dat is toch opvallen.
Allmusic nog veel meerquote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap niet wat er grappig aan is want ik ken 3 artiesten met een liedje met die titel
waarom dat 'altijd'quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Allmusic nog veel meer
http://www.allmusic.com/s(...)da/order:default-asc
En ik vond het antwoord van Steer gewoon grappigVoel je toch niet zo aangevallen altijd
Omdat je ALTIJD zo reageert zo ongeveer als er wordt gelachen om een grappig antwoord op een van jouw vragen! En jouw antwoord op mijnquote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom dat 'altijd'
en ik voelde me niet aangevallen, vond het gewoon niet grappig
quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat je ALTIJD zo reageert zo ongeveer als er wordt gelachen om een grappig antwoord op een van jouw vragen! En jouw antwoord op mijnhad een direct.....
Ach hell, waar maak ik me ook weer druk om. Ik ga boodschappen doen en speculaasmuffins maken
Nee. Stuur er geen meer op. Kom maar halenquote:
Come and get themquote:
absoluut niet altijd maar dat is het enige wat je onthoudt.quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat je ALTIJD zo reageert zo ongeveer als er wordt gelachen om een grappig antwoord op een van jouw vragen! En jouw antwoord op mijnhad een direct.....
Ach hell, waar maak ik me ook weer druk om. Ik ga boodschappen doen en speculaasmuffins maken
En welke van die 3 artisten zou genoeg stemmen kunnen krijgen om in de top 10 te staan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap niet wat er grappig aan is want ik ken 3 artiesten met een liedje met die titel
kun je niet zeggen, ligt eraan wat je smaak is. ik zou bijv bij lange na niet op Coldplay stemmen omdat ik het oersaai vindquote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En welke van die 3 artisten zou genoeg stemmen kunnen krijgen om in de top 10 te staan?
Vis met pestoquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er nog een goed idee voor vis in Italiaanse stijl?
Het gaat er niet om wat jij vindt. Het gaat erom wat de rest van Nederland zou vinden.quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kun je niet zeggen, ligt eraan wat je smaak is. ik zou bijv bij lange na niet op Coldplay stemmen omdat ik het oersaai vind
Ricky Martin & Spice Girlsquote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
welke artiesten zijn dat dan buiten Coldplay FF?
Wel filet denk ik. Ik heb kip gevuld met wat paturain/sjalot met ham erom toe, en daarnaast wil ik een nog wat lichter visgerecht hebben waar wel lekker veel smaak aan zit.quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, flauwe opmerkingAnyway, wat wil je? Enig idee wat voor vis? Filets of een heel beest?
oja die heb ik op cd maar vind het een van de saaiste nr's van captain jack dus nee, had niet op die gestemdquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij vindt. Het gaat erom wat de rest van Nederland zou vinden.
Als jij zou stemmen zou je uiteraard op:
hebben gestemd.
Shit je bent me voor.quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Livin' la Vida Loca en Viva Forever bedoel je?
Muziekn00b als ik snapt dat zelfs hee
ik wilde het net zelf ook zeggen... ergens klopte het niet neequote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Livin' la Vida Loca en Viva Forever bedoel je?
Muziekn00b als ik snapt dat zelfs hee
Bakken en dan met wat geroosterde kerstomaatjes, zwarte olijven en basilicum?quote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef LieLie het volgende:
Wel filet denk ik. Ik heb kip gevuld met wat paturain/sjalot met ham erom toe, en daarnaast wil ik een nog wat lichter visgerecht hebben waar wel lekker veel smaak aan zit.
die nummers heten toch andersquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ricky Martin & Spice Girls
Ewww. Dat heb ik weleens gegeten, van die vieze, baggervette zalm met pesto uit een potje. Slecht ideequote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
of wel met pesto, zalm bv met pestolaagje
quote:Op maandag 20 december 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
Hier is de mise-en-place qua snijwerk en voorbakken ook weer gedaan.
Vanavond geroosterde winterpeen met venkel en aardappeltjes met tijm,knof,rozemarijn, zeezout olijfolie uit de oven.
Daarbij een gebakken chateaubriand.![]()
hoezo crisis in huize B&g?
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Begeleider stormt binnen: 'heb jij hier een doos met badgehouders liggen?'
Ik: 'Nee'
'Oh.' /begeleider weg
Enige inhoudelijk contact van de afgelopen 2 weken.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bakken en dan met wat geroosterde kerstomaatjes, zwarte olijven en basilicum?
Hm, klinkt goed allebei. Al zijn de olijven niet zo geliefd bij de familie geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef DarkElf het volgende:
witvis in een pakketje met courgette, venkel, zwarte olijven ,cherrytomaatjes, knoflook, kruiden, olie en zwarte olijventapenademet een scheutje witte wijn erin voor de liefhebber.
Je bent er iigquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, de weg overleefd. Nu bij mijn ouders wegens de operatie van mijn vader morgen.
Wat zijn vrachtwagenchauffeurs toch een stel mongolen. Ik kan ze niet meer tellen, maar er zitten er toch een hoop bij die letterlijk 10 cm afstand hielden (en het is glad). Of met 80 km/h voorbij razen, links of rechts, en je nog eens afsnijden.
Utrecht is verschrikkelijk om te rijden. Wegen zijn op sommige punten spekglad (leuk met je achterwiel aandrijving. De Kever ging alle kanten op behalve rechtdoor). Uiteindelijk door rustig 50 km/h te rijden 3 uur later op bestemming aangekomen.
Idd, en als er met dit weer nu nooit vrachtwagens in de problemen kwamen zou je het nog een beetje begrijpen...quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, de weg overleefd. Nu bij mijn ouders wegens de operatie van mijn vader morgen.
Wat zijn vrachtwagenchauffeurs toch een stel mongolen. Ik kan ze niet meer tellen, maar er zitten er toch een hoop bij die letterlijk 10 cm afstand hielden (en het is glad). Of met 80 km/h voorbij razen, links of rechts, en je nog eens afsnijden.
oeps... Nou zal ze vast niet voor het eerst hebben gehoordquote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker golfje!
Hier is de pre-vakantiemeligheid toegeslagen: een van de studentes van mijn collega heeft een achternaam die enigszins verbasterd nogal grappig is. Daar een uur geleden al uitgebreid over gehad, en raad eens wie er daarnet binnen komt lopen... Arm kind.
Nee, en als ik het nu bekijk is het maar goed ookquote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, toch maar niet naar Utrecht gegehen?
Mijn remweg is met de beste wil nog steeds een stuk hoger dan de meeste weggebruikers. Plus dat er geen derde remlicht op zit, want oldtimer, dus niet verplicht. Geeft toch al wat meer onveiligheid en zeker bij dit soort tokkies. Want mijn remlicht zit bij hun ter hoogte van de bumper. Ik heb echt geen prettige reis gehad iig.quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idd, en als er met dit weer nu nooit vrachtwagens in de problemen kwamen zou je het nog een beetje begrijpen...
Blij dat we besloten hebben om maar niet naar Utrecht v.v. te gaan vanmiddag.quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Utrecht is verschrikkelijk om te rijden. Wegen zijn op sommige punten spekglad (leuk met je achterwiel aandrijving. De Kever ging alle kanten op behalve rechtdoor). Uiteindelijk door rustig 50 km/h te rijden 3 uur later op bestemming aangekomen.
Hey, een foto van Pee.quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Alvast sterkte en succes voor de operatie van je pa Annie
Oh enneh lekker sneeuwruimen zo
[ afbeelding ]
bron
Gelijk heb je. De weg daar was echt niet tof om te berijden.quote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Blij dat we besloten hebben om maar niet naar Utrecht v.v. te gaan vanmiddag.
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, ik sta altijd mijn auto schoon te maken van sneeuw. De rest van Nederland vind het blijkbaar nodig om met hele plakaten sneeuw op de auto de weg op te gaan.
Toch beter kijken hoorquote:
Oh, het was achter haar rug om hoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeps... Nou zal ze vast niet voor het eerst hebben gehoord
Hoe Vlaamsquote:Op maandag 20 december 2010 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, het was achter haar rug om hoorZo aardig zijn we dan nog wel
Het klinkt heel bekendquote:Op maandag 20 december 2010 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, het was achter haar rug om hoorZo aardig zijn we dan nog wel
Mijn antwerps is bar slecht tot gemiddeld slechtquote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het arme kind kan er ook niks aan doen dat ze zo heet, toch?
Hoe goed is jouw Antwerps?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef LieLie het volgende:
Ik zag trouwens in een kookblad een recept: mosterdbitterballen met rundvleesmayonaise
Grote meidquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. poeh heey! Dat was een flink potje afbeulenNek wel wat ontzien maar het ging aardig. Net lekker heet gedoucht en het lijkt wel wat los te komen.
Goedemorgenquote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Duderella het volgende:
Zwaai zwaai vanaf de IPad! Lichtjes bewolkt hier, maar zalig! vannacht na een lange lange reis waarbij alles NET goed ging, met een fles wijn in bad gaan zitten. Die fles wijn kwam de eigenaar van het hotel, een leuke new yorker die de zon verkoos boven de stad, ons in een ijsemmer brengen. Want aankomen op PR en niet aan de alcohol gaan, dat vond hij maar vreemdHet is hier wonderbaarlijk relaxed. Alles en iedereen straalt een innige tevredenheid uit, dat is wennen. The easy life. Wij gaan zo wat over dat strand slenteren dat hier voor onze kamerdeur ligt. Dikke kus!
Gelukkig is alles goed gegaan onderweg!quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Duderella het volgende:
Zwaai zwaai vanaf de IPad! Lichtjes bewolkt hier, maar zalig! vannacht na een lange lange reis waarbij alles NET goed ging, met een fles wijn in bad gaan zitten. Die fles wijn kwam de eigenaar van het hotel, een leuke new yorker die de zon verkoos boven de stad, ons in een ijsemmer brengen. Want aankomen op PR en niet aan de alcohol gaan, dat vond hij maar vreemdHet is hier wonderbaarlijk relaxed. Alles en iedereen straalt een innige tevredenheid uit, dat is wennen. The easy life. Wij gaan zo wat over dat strand slenteren dat hier voor onze kamerdeur ligt. Dikke kus!
Ja, hier ook. Maar we zitten nu niet ver van elkaar vandaan..quote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Het begint hier flink mistig te worden!
Nu weer eens bijlezen: het is helemaal goed zo !quote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh Anne, ik dacht dat je meer in het spoor van Elf, Sun en Dude zat qua gewild kinderloos
Waar zit je dan?quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar we zitten nu niet ver van elkaar vandaan..
Haaksbergen...quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar zit je dan?Wist idd wel dat jouw ouders hier in de buurt wonen, maar ben ff kwijt waar ook al weer?
Hey dude!quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Duderella het volgende:
Is het leuk denk je?quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
Masterchef aussie staat nu op de externe HD. VOor januari heb ik iig iets verslavends.
Leuk he? Die kerst en alles wat mensen motten van zichzelfquote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
2e kerstdagen in de lijst!
Waar ben ik aan begonnen![]()
Ik vind koken heel leuk!quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk he? Die kerst en alles wat mensen motten van zichzelf
*rent weg
Ik heb twee afleveringen op de Belg gezien en vond het leukquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het leuk denk je?
Wij zijn bijna door onze voorraad d/l jes heen.
Dudequote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Duderella het volgende:
Ik verwacht altijd een shitload aan salarisquote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier nog nietEn ik verwacht natuurlijk een shitload
![]()
same herequote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier nog nietEn ik verwacht natuurlijk een shitload
![]()
Ik was aan t Pilatessen!quote:Op maandag 20 december 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, dat ik in een spannend boek zit wil niet zeggen dat jullie je mond hoeven te houden hoor
Jij eet teveel zooi - heb je geen non-junk fast food beschikbaar?quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb geen zin om te koken: chinees of pizza? Wat gaat het worden?
iets gezonds want het is maandagquote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb geen zin om te koken: chinees of pizza? Wat gaat het worden?
Jawel hoor...maar da's nog verder lopenquote:Op maandag 20 december 2010 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij eet teveel zooi - heb je geen non-junk fast food beschikbaar?
/afslanknazi![]()
Oh...was dat hetquote:Op maandag 20 december 2010 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iets gezonds want het is maandag
zaterdagquote:Op maandag 20 december 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
CF & Elf wanneer gaan jullie eigenlijk weg?
/vergiet
/concentratie van een pinda
Een homovisquote:Op maandag 20 december 2010 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Jawel hoor...maar da's nog verder lopenEn ik ben lui
Maar goed, flikker de vis in de oven
Wij vliegen donderdag rond lunchtijdquote:Op maandag 20 december 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
CF & Elf wanneer gaan jullie eigenlijk weg?
/vergiet
/concentratie van een pinda sorry elf
Yupsquote:Op maandag 20 december 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
zaterdagen zondagavond weer thuis (kort tripje, net lang genoeg
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |