Mwah, ben en blijf een bezig baasje! Dus echt rust... nee..quote:Op maandag 20 december 2010 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Dus jij heb het lekker rustig gehad?!
Jammerquote:Op maandag 20 december 2010 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mwah, ben en blijf een bezig baasje! Dus echt rust... nee..
Ach, 4 daagjes werken en dan weekje vrijquote:
Ach, je heb het verdient!quote:Op maandag 20 december 2010 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, 4 daagjes werken en dan weekje vrij
sorry... weet dat jij moet werken
Dank je!quote:
Zekersquote:
Leven zonder knuffelen is geen leven!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Leven zonder knuffelen is geen leven!
quote:Op maandag 20 december 2010 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]eens... Knuffel voor mn wederhelft
![]()
Ik vermoed het wel, nu die vakantie, en sneeuw!quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
zal straks wel weer druk worden in de sc..
ow... dan zal ik proberen goed op te letten..quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
zal straks wel weer druk worden in de sc..
was het maar zo, dan was het al 17:15 uur geweest.quote:
Hoe kan het nou druk zijn daar?!quote:Op maandag 20 december 2010 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... dan zal ik proberen goed op te letten..
zal hier niet continue zijn denk ik.
quote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was het maar zo, dan was het al 17:15 uur geweest.
Ik ging gisteren toch vroeg slapen? Zei ik
Ik heb nog een film gekeken, en ik sliep pas om 1 uur.... 06:45 uur de wekker... en nu zit ik suf op me werk.
We zitten maar met z'n tweetjes, dus ik hoop dat het druk word...
En anders, val je dan in slaap?quote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was het maar zo, dan was het al 17:15 uur geweest.
Ik ging gisteren toch vroeg slapen? Zei ik
Ik heb nog een film gekeken, en ik sliep pas om 1 uur.... 06:45 uur de wekker... en nu zit ik suf op me werk.
We zitten maar met z'n tweetjes, dus ik hoop dat het druk word...
Knuffel terugquote:Op maandag 20 december 2010 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]eens... Knuffel voor mn wederhelft
![]()
OR gedoe... plus werk dat hier gewoon 24/7 doorgaat...quote:
Hmmmm, sterkte dan!quote:Op maandag 20 december 2010 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OR gedoe... plus werk dat hier gewoon 24/7 doorgaat...
Ah, de derde helft!quote:
Hebben we een derde helft ja?quote:
Komt wel goed, gewoon rustig doorgaan..quote:
De derde helft is toch altijd zuipen?quote:
Ik ben zuipenquote:Op maandag 20 december 2010 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De derde helft is toch altijd zuipen?
Daaromquote:
Gaan we eNGine10 opzuipen?quote:
Waag het eensquote:
Hey icetea droonquote:
lipjesquote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef lipjes het volgende:
nou ik ben ook op kantoor hoor
goedemorgen iedereen
ja ik voel me nu ook superbrakquote:Op maandag 20 december 2010 09:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
handig
dan heb je savonds zoiets van dat moet kunnen maar 's morgens denk je van kut het is vroeg
Als het niet druk word, ga ik me vervelen en dan val ik in slaapquote:Op maandag 20 december 2010 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En anders, val je dan in slaap?
Welke film heb je gezien?
Dan moet je gewoon lekker veel Fokkenquote:Op maandag 20 december 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik voel me nu ook superbrak
[..]
Als het niet druk word, ga ik me vervelen en dan val ik in slaap
Ik heb triangle gekeken...
http://www.imdb.com/title/tt1187064/
is die ondertussen op dvd? want lijkt me geen film die je perse in de bioscoop wil zienquote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker veel Fokken
Was het wat? die film? Ik heb gister the Social Network gekeken, opzich wel grappig, maar niet super ofzo...
Ik werd gek met die filmquote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker veel Fokken
Was het wat? die film? Ik heb gister the Social Network gekeken, opzich wel grappig, maar niet super ofzo...
Denk nog niet op dvd want volgens mij loopt het gewoon nog in de bios. Ik vond het een erg leuke film om te zien, maar zoals je al zegt zou ik er niet voor naar de bios gaan.quote:Op maandag 20 december 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
is die ondertussen op dvd? want lijkt me geen film die je perse in de bioscoop wil zien
Nee, volgens mij niet, niet echt iets om in de bios te zien nee. Het heeft wel een paar leuke dialogen en nerdtaal, wat het wel realistisch maakt.quote:Op maandag 20 december 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
is die ondertussen op dvd? want lijkt me geen film die je perse in de bioscoop wil zien
En het verhaal is ook wel interessant.quote:Op maandag 20 december 2010 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, niet echt iets om in de bios te zien nee. Het heeft wel een paar leuke dialogen en nerdtaal, wat het wel realistisch maakt.
ik heb hem na 10 minuten uitgezet.....quote:Op maandag 20 december 2010 09:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En het verhaal is ook wel interessant.
en waarom belde ze dan overstuur? toch geen ongeluk?quote:Op maandag 20 december 2010 09:46 schreef lipjes het volgende:
nou, kreeg net een belletje van mn vriendin die helemaal overstuur was.
die heeft nog nooit met winter gereden dus was helemaal bang van alle auto's die alle kanten opgleden
en had dr gisteren al gewaarschuwd: ga morgen niet naar je werk.
quote:Op maandag 20 december 2010 09:46 schreef lipjes het volgende:
nou, kreeg net een belletje van mn vriendin die helemaal overstuur was.
die heeft nog nooit met winter gereden dus was helemaal bang van alle auto's die alle kanten opgleden
en had dr gisteren al gewaarschuwd: ga morgen niet naar je werk.
nee maar was wel helemaal bang enzo, is een paar weken terug al in de berm beland toen het zo sneeuwde.quote:Op maandag 20 december 2010 09:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
en waarom belde ze dan overstuur? toch geen ongeluk?
Nou bij ons in moerdijk richting etten-leur was het echt niet sneeuwvrij, lag nog minstens 2-3 cm op de weg.quote:Op maandag 20 december 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen inderdaad niet de weg op met dit weer
Rete irritant voor de mensen die wel durven en kunnen rijden
Vandaag op de N57, sneeuwvrij en zeker niet glad... een muts die 30 km p/u ging rijden (normaal mag je daar 100) Gelukkig kon ik er bij de rotonde langs, en kon ik met 90 km p/u doorrijden
Tja, die eerste 10 minuten is echt vaag idd, vooral de eerste scene... wow wat een dialoog... maar hij word wel steeds concreter hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem na 10 minuten uitgezet.....
Of moet ik hem wat langer kijken? Het verhaal pakte mij niet echt
anders moet ze eens een slipcursus doen (is leuk en leerzaam) zal ze deze winter maar even door moeten komenquote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee maar was wel helemaal bang enzo, is een paar weken terug al in de berm beland toen het zo sneeuwde.
heb ik dr ook al aangeraden.quote:Op maandag 20 december 2010 09:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
anders moet ze eens een slipcursus doen (is leuk en leerzaam) zal ze deze winter maar even door moeten komen
Gewoon doen, je bent altijd welkom hoor dromer!quote:Op maandag 20 december 2010 09:53 schreef DR34M3R het volgende:
Wat als ik wel wat te doen heb maar toch wil knuffelen?
Tnx!quote:Op maandag 20 december 2010 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon doen, je bent altijd welkom hoor dromer!
quote:
Astuquote:
Tie-drone!quote:
Misschien moet ze eens zo cursus doen, heb ik ook in het verleden wel eens gehad.quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee maar was wel helemaal bang enzo, is een paar weken terug al in de berm beland toen het zo sneeuwde.
[..]
Nou bij ons in moerdijk richting etten-leur was het echt niet sneeuwvrij, lag nog minstens 2-3 cm op de weg.
en denk dat de snelwegen niet veel anders waren.
Hmmzz hij staat nog op mijn harde schijf, zal van de week weer een poging doenquote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, die eerste 10 minuten is echt vaag idd, vooral de eerste scene... wow wat een dialoog... maar hij word wel steeds concreter hoor!
Ja wat MaleDuck zegt inderdaad. Maar het onderwerp moet je denk ik ook wel een beetje interesseren want ik merkte dat mijn vriendin het een stuk minder interessant vond als mijquote:Op maandag 20 december 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzz hij staat nog op mijn harde schijf, zal van de week weer een poging doen
arme lutte als SWJ haar leraar isquote:Op maandag 20 december 2010 10:04 schreef Graseter het volgende:
lutte vraag of je natuurkunde leraar op FOK! zit. Misschien is het SWJ.
valt wel mee.. je kijkt gewoon te weinigquote:
en ik ben de topic killerquote:Op maandag 20 december 2010 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
valt wel mee.. je kijkt gewoon te weinig
nee hoor, dat was ikquote:
Geen idee, hier staat 3fm op?quote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef tdrone het volgende:
zijn jullie ook serious request aan het luisteren?
Hier denk ik ook. Dus zal wel serieus request zijn, kan het van mijn positie nooit echt verstaan.quote:
Ja dan luister je SRquote:
Hier is het ook onverstaanbaar te horen, alleen de muziek zacht op de achtergrond hoor ik welquote:Op maandag 20 december 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier denk ik ook. Dus zal wel serieus request zijn, kan het van mijn positie nooit echt verstaan.
Ja ik dus ook. En soms zet ik wel mijn eigen muziek op.quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier is het ook onverstaanbaar te horen, alleen de muziek zacht op de achtergrond hoor ik wel
quote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef tdrone het volgende:
zijn jullie ook serious request aan het luisteren?
Eerst lekker koffie leuten bij mama dusquote:Op maandag 20 december 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
Thuiswerken omdat levensgevaarlijke omstandigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |