Das snel voor een maandag...quote:
Beste student,quote:Op maandag 20 december 2010 08:58 schreef Stokstaart het volgende:
Stufi schijnt dit jaar pas na het weekend te komen kutzooi
De postzegel van die brief moest ergens van betaald wordenquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef La_Vita het volgende:
ik heb een brief gekregen waarin stond dat ik volgend jaar 70 euro zorgtoeslag krijg. Vandaag voor januari ontvangen en het is 69 euro. Waar is die ene euro gebleven, iemand die dat snapt?
In de brief staat waarschijnlijk dat je 836 euro krijgt over heel 2011. Dat komt neer op vier maanden 69 euro en acht maanden 70 euro. Zo kreeg ik in 2009 de eerste drie maanden 57 euro en de resterende maanden 58 euro.quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef La_Vita het volgende:
ik heb een brief gekregen waarin stond dat ik volgend jaar 70 euro zorgtoeslag krijg. Vandaag voor januari ontvangen en het is 69 euro. Waar is die ene euro gebleven, iemand die dat snapt?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef Bierie het volgende:
[..]
De postzegel van die brief moest ergens van betaald worden
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef Tochjo het volgende:
[..]
In de brief staat waarschijnlijk dat je 836 euro krijgt over heel 2011. Dat komt neer op vier maanden 69 euro en acht maanden 70 euro. Zo kreeg ik in 2009 de eerste drie maanden 57 euro en de resterende maanden 58 euro.
quote:Betaalmomenten
Heb je gekozen voor het betalen van je lesgeld in een keer? Dan krijg je de acceptgiro in oktober. Heb je gekozen voor automatische incasso? Dan schrijven we het bedrag rond 25 oktober van je rekening af. Als je voor termijnen hebt gekozen, dan incasseren we het rond de 25e van de volgende zes maanden:
Alleen nou hebben ze bij mij Oktober niet afgetrokken. Is ging er dus vanuit dat dat een maand opgeschoven was en dat December er dan wel vanaf zou gaan.quote:oktober 2010
¤ 257,75
november 2010
¤ 257,75
januari 2011
¤ 128,88
jup!quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef xericax het volgende:
Rabo ook
Edit. geen zorgrtoeslag, kindertoeslag wel.
Iemand die wel zorgtoeslag bij rabo binnen heeft?
Toen ik dit topic bovenaan zag staan dacht ik dat het alweer tijd wasquote:
Yup, dit jaar stijgt de stufi niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef CompanionCube het volgende:
Waarom eigenlijk in oktober een brief gekregen dat het 96,75 euro werd in 2011, en dan nu een brief dat het ¤95,61 blijft?
Was die 96,75 nog een idee van het oude kabinet?
Beetje domme opmerking, vind je zelf ook niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
Nog 1 week voor zorg/huurtoeslag, en nog 1,5 week voor stufi...
ik vind het altijd wel genaaid dat stufi pas aan het eind wordt uitbetaald, terwijl de huisbaas wel aan het begin van de maand langskomt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
ik vind het altijd wel genaaid dat stufi pas aan het eind wordt uitbetaald, terwijl de huisbaas wel aan het begin van de maand langskomt
Ongelofelijk, hoe dom kan je zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
SNS komt meestal tussen 13 en 14 uur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef spinner1 het volgende:
iemand met een gewone bank de zorgtoeslag al binnen ?
Waarom zou je daarvoor mailen, is toch altijd zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef _Twinkle het volgende:
Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 januari. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Met vriendelijke groet,
Directeur Klantenservice
Dienst Uitvoering Onderwijs
Doet ze niet, standaard krijg je daar gewoon een mail over van DUO.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor mailen, is toch altijd zo
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doet ze niet, standaard krijg je daar gewoon een mail over van DUO.
Krijgt iedereen behalve als je het uit zet.
Hier ook niet, stelletje luie... We hebben wel een belastingding van 2009 opgestuurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef kort het volgende:
Mijn aanvullende is nog steeds niet berekend. Krijg ik dadelijk alleen de basisbeurs?
Yes. DUO kent waarschijnlijk het inkomen van beide ouders in 2009 niet. Die heb ik vorige week opgevraagd bij de belastingdienst en vervolgens ingeleverd (woon in Groningen, dat scheelt)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef kort het volgende:
Mijn aanvullende is nog steeds niet berekend. Krijg ik dadelijk alleen de basisbeurs?
Dacht ik wel, tenzij het inkomen - nog steeds - niet bekend isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef kort het volgende:
Krijg ik het wel met terugwerkende kracht volgende maand?
Weet je of dat ergens staat vermeld?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht ik wel, tenzij het inkomen - nog steeds - niet bekend is
Als het nu nog niet goed is, itt vorig jaar bijvoorbeeld, dan is het NOG niet goed berkeend. Dat heeft 9 out of 10 te maken met het niet hebben van de gegevens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weet je of dat ergens staat vermeld?
Heb het nog evens opgezocht. Diep verborgen op de website vond ik dit:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het nu nog niet goed is, itt vorig jaar bijvoorbeeld, dan is het NOG niet goed berkeend. Dat heeft 9 out of 10 te maken met het niet hebben van de gegevens.
Linkjequote:Vraag
Als mijn aanvullende beurs later in het jaar wordt berekend, worden de maanden die ik niet heb ontvangen dan alsnog uitbetaald?
Antwoord
Soms kunnen we pas later in het jaar je aanvullende beurs berekenen. In dat geval wordt de aanvullende beurs met terugwerkende kracht toegekend.
Een achterstallige aanvullende beurs wordt alsnog uitbetaald of verrekend met eventuele schulden.
Wtf, ik ook! Lees ik net ineens een bericht dat ze nog de inkomsten van mijn vader moeten aanvragen bij de belastingdienst ivb met mijn aanvullende beurs.. Wordt moeilijk rondkomen deze maand als ze niet opschieten daarmee..quote:
Ze zou het moeten hebben. De zorgtoeslag wordt op de 20ste overgemaakt (of de eerst volgende werkdag). Zeker contact opnemen met de Belastingdienst!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef headwind86 het volgende:
ik heb een vraagje tov m'n vriendin
ze heeft in november zorgtoeslag aangevraagd en in december het ontvangen maar in januari is het nog niet overgemaakt.
Overal waar ik lees moet het automatisch doorgaan. Kan het zijn dat het dan ergens verkeerd is gegaan? Ze heeft de RABO en aangezien ik lees dat her en der het al binnen is maken we ons een beetje zorgen
Dus jij geeft een rondje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
M'n aanvullende beurs is nu erbij berekend. Het tekort van januari krijg ik in februari erbij. Yes!
You2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
M'n aanvullende beurs is nu erbij berekend. Het tekort van januari krijg ik in februari erbij. Yes!
Opnieuw aantekenen?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Playeraka het volgende:
Mensen ff een vraagje hier.
1. Is het normaal dat DUO altijd moeilijk doet over het uitbetalen van geld, maar bij het innen staan ze te popelen?
2. Momenteel heb ik zon ''Vader buiten beschouwing latings'' brief opgestuurd, maar nog steeds geen reactie (brief werd half november gestuurd). En keer dat we belde, was het ja er wordt een binnekort een beslissing getroffen of ja uw zaak is nog niet aan de orde gekomen.
3. Daarentegen hebben ze wel mijn vader zijn salaris opgevraagd bij de BD( ik zie me pa niet ter info). ik kreeg dus Januari een extra bedrag van 330 euro over de maanden okt t/m dec niet betaalde aanvullende beurs.
4. Nu hebben ze dus opeen berekend dat mijn vader de volle 220 euro moet betalen terwijl dat in 2010 niet zo was, dus wtf en nee mijn vader heeft niet opeens meer verdiend (ik heb nog steeds contact met me neven en nichten van vader kant).
5. Ze hebben dus nog steeds niet beslist of mijn vader buiten beschouwing word gelaten, is het normaal dat het nu bijna 4 maanden duurt?
En tot slot wat kan ik het beste doen hiertegen?
Ik wacht nog steeds, december aangevraagd. Hoop dat ik net als jij het tekort erbij krijgquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
Hier dus niks, en al gezeik dat laatst dat inschrijving niet in orde wasquote:
Hoi Hans,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
neppe shit hoor als het er vandaag ook niet op staat
als het gisteren overgemaakt is moet het er toch zeker vandaag wel op staan?
Heb het gewoon.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Meerdere mensen die nog niks hebben ontvangen? @ abn
Een gewone bank?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef spinner1 het volgende:
iemand met een gewone bank zijn geld al binnen ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef spinner1 het volgende:
ja niet zo'n bank die met belatinggeld is gered en nu eigendom is van de overheid
ING toch? ^^quote:Op maandag 21 maart 2011 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, ING heeft de zorg- en huurtoeslag al netjes verwerkt!
Ze krijgen miljarden staatssteun, 1,25 miljoen (zoiets) ging naar de topman.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:47 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
[..]
[..]
ING toch? ^^
Die kregen toch een paar miljoen van de overheid waarvan 1 hele miljoen als bonus naar een topman ging? Zo wil ik ook wel miljonair worden.
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef fh101 het volgende:
Heb vorige maand een lening aangevraagd bij de ibgroep, krijg je het geld daarvan op dezelfde dag als je stufi?
Geenquote:
kk slegd ze hebbne al me geldt gestolequote:
hihiquote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
kk slegd ze hebbne al me geldt gestole
Eerste keerquote:Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Nog vier dagen.
Heb je niks meer over dan?
Daar gaat je iPhone 4 abboquote:Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
M'n rekening staat weer op -999,99
Schiet eens op
Ik betaal zorg. De toeslag krijg ik.quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef o.us het volgende:
Goddamnit wanneer willen ze zorg nou eens 's ochtends storten
Natuurlijk heb ik 't over de zorgtoeslag.quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik betaal zorg. De toeslag krijg ik.
Zoto komt woensdag pas!quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef o.us het volgende:
Goddamnit wanneer willen ze zorg nou eens 's ochtends storten
Maar ik wil woensdagochtend kleding kopen.. maar de zorg zal dan vast nog niet gestort zijnquote:
Zorgtoeslag redt me juist elke keer weer. Helemaal aan het stressen omdat stufi op is en dan herinner ik me weer dat de zorgtoeslag gelukkig een paar dagen eerder komt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik wil woensdagochtend kleding kopen.. maar de zorg zal dan vast nog niet gestort zijn.
Al die andere keren boeide het me niet veel itt tot mijn stufi. Dan had ik zoiets van "Oh, zorgtoeslag" als ik het zag.
Ik vergeet die ook altijdquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zorgtoeslag redt me juist elke keer weer. Helemaal aan het stressen omdat stufi op is en dan herinner ik me weer dat de zorgtoeslag gelukkig een paar dagen eerder komt.
Heb jij het nummer van Zalm? Even bellen dat ze op moeten schietenquote:
Kut Rabobankquote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef johnybh het volgende:
geld ik wil. ugh. nog niet Rabobank ontvangen. ugh.
Naar de ING dus, die zijn (met stufi en zoto iig) altijd snel!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef FonZxD het volgende:
als je rabobank hebt heb ze net gebeld want het duurde mij te lang![]()
maar ok ze zeie dus dat ze denken voor 5 uur![]()
maar zei ze kan ook nog LATER!!!! voor 8 uur vanavond staat het er op![]()
dus zit je dan van 8 uur sochens tot 8 uur savonds zonder fucking eten![]()
denk dat ik deze maand van bank ga wisselenkut rabo
ING is niet alleen ''altijd snel'' ze zijn toch gewoon ''het snelst''?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Naar de ING dus, die zijn (met stufi en zoto iig) altijd snel!
ABN app op de iPhonequote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Jwells het volgende:
ABN is idd nog niets
Zal wel moeten F5en tot 6u ofzo
da word w88 tot 5 mischien wel 8 of lopen denk ik =Pquote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef engelien het volgende:
kom op zeg, bezine is op en geld ook...hu de f* kom ik dat thuuss?
yep ga meteen ff lekker hard klagen bij de rabo =Pquote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Naar de ING dus, die zijn (met stufi en zoto iig) altijd snel!
ING is prima, wat ik vooral fijn vind is dat je bij het overmaken naar een andere ING rekening ziet ''Deze rekening staat op naam van Hr J Janssen, is dit correct?''.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Jwells het volgende:
Volgens de consumenten bond is ABN de beste qua internetbankieren.
Ik zat eerst bij de Fortis, maar die bestaat niet meer.. en ben ondergebracht bij ABN Amro. En was er opzicht wel blij mee.
Want bij de Fortis moest je meestal tot 6u wachten voordat er wat op je rekening stond, bij de ABN heb je je geld in de ochtend al.
Maar nu duurt het toch vrij lang.
En dat overmaken naar alle andere banken een dag duurt. Maar daar heb ik zelf nauwelijks last van.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ING is prima, wat ik vooral fijn vind is dat je bij het overmaken naar een andere ING rekening ziet ''Deze rekening staat op naam van Hr J Janssen, is dit correct?''.
Misschien dat ze niet als #1 worden gekozen vanwege het inlogsysteem (wat ik zelf juist waardeer) en dat er best vaak onderhoud is (maar dat is altijd snachts)
Gaat Rabo -> ABN dan wel meteen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En dat overmaken naar alle andere banken een dag duurt. Maar daar heb ik zelf nauwelijks last van.
haha xDquote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef engelien het volgende:
da word w88 tot 5 mischien wel 8 of lopen denk ik =P
met de benenwagen dan maar, en gelukkig is het maar 21 kilometer naar huis..ben ik er waarschijnlijk om 8 uur, en dan kan ik lekker pinnen
volgens mij doe rabo alleen meteen als de bank nog open is als de bank gesloten is staat het er meteen op als de bank opent maar dit weet ik niet 100% zzeker llatste keer dat ik het gebruikte was jaartje terug of zoquote:
nee geen last van en nog altijd niks @ Raboquote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef FonZxD het volgende:
wtf nu heb ik ineens Inhoudcoderingsfout bij de rabointernetbankieren pagina meer mensen dit probleem?
mis
<a><h
denk ik zo
Heb net ook even gebeld met het kantoor, ze zeggen dat het heel druk is ivm het paasweekend en dat er vertragingen zijn met de betaalopdrachten. Weet niet of dit ook voor andere banken geld.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee geen last van en nog altijd niks @ Rabo
ditquote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
Kom op met dat geld, ik moet bier halen ;p
Oh wat zal dat biertje je lekker smaken nuquote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
Kom op met dat geld, ik moet bier halen ;p
Mooi héquote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef engelien het volgende:
benzine, bier, sigaretten hahah van de zorg toeslag..
yes, weet er alles van..same here!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef Baekel het volgende:
[..]
Helaas is het voor veel mensen nodig, begrijplijk dat wel.
Durf je daar geen goed antwoord op te geven, maar een paar kilometer denk nog wel. Niet zeker.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef engelien het volgende:
[..]
yes, weet er alles van..same here!
maare ik begin m nu wel te knijpen..hoe veel km kan je nog rijden wanneer je benzinelampje aanspringt?
Leuk hé een paasweekend voor de deur, zal ik toch maar dichtbij huis eieren moeten zoekenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef spinner1 het volgende:
best wel raar,
de enige die het hebben zijn de ING mensen.
ABN / Rabo , maar ook andere banken zoals Triodos en ASN hebben nog steeds het geld niet bijgeschreven.
Het is centraal geregeld volgens mij, dus jaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef spinner1 het volgende:
ja, zullen alle banken het zelfde betaal systeem gebruiken ?
Hier, ABN, nog nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
ABN hier, net 2 min geleden binnen gekomen.
DAT DIT KAN!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoop dat Alberto Stegeman hier achteraan gaat want dit is natuurlijk gewoon een complot
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
hahaha bij je melding staan..komt er een kruisje en daar op klikken!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
godver ik like dit per ongeluk op facebook.. hoe kan ik dat ongedaan maken
pfffoee dankjequote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef engelien het volgende:
[..]
[..]
hahaha bij je melding staan..komt er een kruisje en daar op klikken!
haha no thx! ik hoop met je mee!!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pfffoee dankjeover 10 minuten check ik mn bank en dan moet het toch al wel gestort zijn hoop ik
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoop dat Alberto Stegeman hier achteraan gaat want dit is natuurlijk gewoon een complot
Volgens mij heb jij gewoon connecties bij ABNquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
Bij mij nog nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
hehequote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
Mensen die het nu nog niet gehad hebben krijgen het na de pasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |