Das snel voor een maandag...quote:
Beste student,quote:Op maandag 20 december 2010 08:58 schreef Stokstaart het volgende:
Stufi schijnt dit jaar pas na het weekend te komen kutzooi
De postzegel van die brief moest ergens van betaald wordenquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef La_Vita het volgende:
ik heb een brief gekregen waarin stond dat ik volgend jaar 70 euro zorgtoeslag krijg. Vandaag voor januari ontvangen en het is 69 euro. Waar is die ene euro gebleven, iemand die dat snapt?
In de brief staat waarschijnlijk dat je 836 euro krijgt over heel 2011. Dat komt neer op vier maanden 69 euro en acht maanden 70 euro. Zo kreeg ik in 2009 de eerste drie maanden 57 euro en de resterende maanden 58 euro.quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef La_Vita het volgende:
ik heb een brief gekregen waarin stond dat ik volgend jaar 70 euro zorgtoeslag krijg. Vandaag voor januari ontvangen en het is 69 euro. Waar is die ene euro gebleven, iemand die dat snapt?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef Bierie het volgende:
[..]
De postzegel van die brief moest ergens van betaald worden
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef Tochjo het volgende:
[..]
In de brief staat waarschijnlijk dat je 836 euro krijgt over heel 2011. Dat komt neer op vier maanden 69 euro en acht maanden 70 euro. Zo kreeg ik in 2009 de eerste drie maanden 57 euro en de resterende maanden 58 euro.
quote:Betaalmomenten
Heb je gekozen voor het betalen van je lesgeld in een keer? Dan krijg je de acceptgiro in oktober. Heb je gekozen voor automatische incasso? Dan schrijven we het bedrag rond 25 oktober van je rekening af. Als je voor termijnen hebt gekozen, dan incasseren we het rond de 25e van de volgende zes maanden:
Alleen nou hebben ze bij mij Oktober niet afgetrokken. Is ging er dus vanuit dat dat een maand opgeschoven was en dat December er dan wel vanaf zou gaan.quote:oktober 2010
¤ 257,75
november 2010
¤ 257,75
januari 2011
¤ 128,88
jup!quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef xericax het volgende:
Rabo ook
Edit. geen zorgrtoeslag, kindertoeslag wel.
Iemand die wel zorgtoeslag bij rabo binnen heeft?
Toen ik dit topic bovenaan zag staan dacht ik dat het alweer tijd wasquote:
Yup, dit jaar stijgt de stufi niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef CompanionCube het volgende:
Waarom eigenlijk in oktober een brief gekregen dat het 96,75 euro werd in 2011, en dan nu een brief dat het ¤95,61 blijft?
Was die 96,75 nog een idee van het oude kabinet?
Beetje domme opmerking, vind je zelf ook niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
Nog 1 week voor zorg/huurtoeslag, en nog 1,5 week voor stufi...
ik vind het altijd wel genaaid dat stufi pas aan het eind wordt uitbetaald, terwijl de huisbaas wel aan het begin van de maand langskomt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
ik vind het altijd wel genaaid dat stufi pas aan het eind wordt uitbetaald, terwijl de huisbaas wel aan het begin van de maand langskomt
Ongelofelijk, hoe dom kan je zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef christiman het volgende:
SNS komt meestal tussen 13 en 14 uur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef spinner1 het volgende:
iemand met een gewone bank de zorgtoeslag al binnen ?
Waarom zou je daarvoor mailen, is toch altijd zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef _Twinkle het volgende:
Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 januari. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Met vriendelijke groet,
Directeur Klantenservice
Dienst Uitvoering Onderwijs
Doet ze niet, standaard krijg je daar gewoon een mail over van DUO.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor mailen, is toch altijd zo
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doet ze niet, standaard krijg je daar gewoon een mail over van DUO.
Krijgt iedereen behalve als je het uit zet.
Hier ook niet, stelletje luie... We hebben wel een belastingding van 2009 opgestuurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef kort het volgende:
Mijn aanvullende is nog steeds niet berekend. Krijg ik dadelijk alleen de basisbeurs?
Yes. DUO kent waarschijnlijk het inkomen van beide ouders in 2009 niet. Die heb ik vorige week opgevraagd bij de belastingdienst en vervolgens ingeleverd (woon in Groningen, dat scheelt)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef kort het volgende:
Mijn aanvullende is nog steeds niet berekend. Krijg ik dadelijk alleen de basisbeurs?
Dacht ik wel, tenzij het inkomen - nog steeds - niet bekend isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef kort het volgende:
Krijg ik het wel met terugwerkende kracht volgende maand?
Weet je of dat ergens staat vermeld?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht ik wel, tenzij het inkomen - nog steeds - niet bekend is
Als het nu nog niet goed is, itt vorig jaar bijvoorbeeld, dan is het NOG niet goed berkeend. Dat heeft 9 out of 10 te maken met het niet hebben van de gegevens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weet je of dat ergens staat vermeld?
Heb het nog evens opgezocht. Diep verborgen op de website vond ik dit:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het nu nog niet goed is, itt vorig jaar bijvoorbeeld, dan is het NOG niet goed berkeend. Dat heeft 9 out of 10 te maken met het niet hebben van de gegevens.
Linkjequote:Vraag
Als mijn aanvullende beurs later in het jaar wordt berekend, worden de maanden die ik niet heb ontvangen dan alsnog uitbetaald?
Antwoord
Soms kunnen we pas later in het jaar je aanvullende beurs berekenen. In dat geval wordt de aanvullende beurs met terugwerkende kracht toegekend.
Een achterstallige aanvullende beurs wordt alsnog uitbetaald of verrekend met eventuele schulden.
Wtf, ik ook! Lees ik net ineens een bericht dat ze nog de inkomsten van mijn vader moeten aanvragen bij de belastingdienst ivb met mijn aanvullende beurs.. Wordt moeilijk rondkomen deze maand als ze niet opschieten daarmee..quote:
Ze zou het moeten hebben. De zorgtoeslag wordt op de 20ste overgemaakt (of de eerst volgende werkdag). Zeker contact opnemen met de Belastingdienst!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef headwind86 het volgende:
ik heb een vraagje tov m'n vriendin
ze heeft in november zorgtoeslag aangevraagd en in december het ontvangen maar in januari is het nog niet overgemaakt.
Overal waar ik lees moet het automatisch doorgaan. Kan het zijn dat het dan ergens verkeerd is gegaan? Ze heeft de RABO en aangezien ik lees dat her en der het al binnen is maken we ons een beetje zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |