Skypequote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een accent heb?
Oftewel, als jij eens in de zon verschijnt kunnen we allemaal onze zonnebrillen opzetten?quote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben een 15 jarige WoW speler met veel puisten, ben veelste dik en zit naakt voor de computer.
Ik heb 'm gekopieerdquote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh. Je hebt em toch zelf aangepast
Speedreading?quote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef JD_SLR het volgende:
Ik ga deze week zo hard m'n tentamens verneuken door SR. Voor m'n tentamen van morgen heb ik de helft nog niet eens geleerd. Help!
Mensen vinden mijn accent tof.quote:
Wat voor accent dan?quote:Op maandag 20 december 2010 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mensen vinden mijn accent tof.Vooral vrouwen.
HAAR STRAK NAAT ACHTEREN (H)quote:Op maandag 20 december 2010 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oftewel, als jij eens in de zon verschijnt kunnen we allemaal onze zonnebrillen opzetten?
Zeeuws-Vlaams klink ik een beetje.quote:
Ik weet niet eens hoe dat klinktquote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaams klink ik een beetje.
Ja, dan ligt het in ieder geval niet aan mij.quote:Op maandag 20 december 2010 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Speedreading?Heb je het gevoel nog iets gedaan te hebben
Ik versta er serieus helemaal niks vanquote:Op maandag 20 december 2010 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mensen vinden mijn accent tof.Vooral vrouwen.
Vlaams sprekende meisjes klinken welquote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaams klink ik een beetje.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat klinkt
Vind Twents wel wat hebben
Het accent van Ilse deLange.quote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat klinkt
Vind Twents wel wat hebben
Waarom dat?quote:Op maandag 20 december 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik versta er serieus helemaal niks van
OT:
Ik ken dit nummer niet
Accent! Niet dat platte gelul. Je weet wel, die O's en E'squote:
Ik ben geen meisje en ook geen belg.quote:Op maandag 20 december 2010 01:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vlaams sprekende meisjes klinken wel
Da Mook gaf een hele normale Brabantse reactie denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 01:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk lijkt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |