Ik vond een blogquote:
En intussen treurige liedjes luisteren.quote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dromerig naar de sneeuw kijken.
Oh ja mooi is die. En ik vind het niks voor jouquote:Op maandag 20 december 2010 01:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En intussen treurige liedjes luisteren.
Graag gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
OMG
* Bartjebart komt onder z'n steen vandaan
Dat vind ie het enige nogwat te pruimen nr van Kate Nash, lekker melancholiek. Dat weet ik dan toevallig van ons Gee-eetjequote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja mooi is die. En ik vind het niks voor jou.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen even checken hoe veel geld ik heb en als het voldoende is koop ik een kaartje voor het neon-glitter-kerstbal. Ik heb besloten.
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 20 december 2010 07:54 schreef Ang3l het volgende:
Ow en Wondy, heb de foto's gezienMORE!
oeh vertelquote:Op maandag 20 december 2010 08:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga deze ochtend maar even thuiswerken.
Vanavond een 'date'
Gewoon uit de stad. Ik weiger nog langer lange reizen te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 08:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
oeh vertel
waar heb je hem vandaan?
ja, dat maakt een hoop duidelijkquote:Op maandag 20 december 2010 08:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon uit de stad. Ik weiger nog langer lange reizen te maken.
Mijn psycholoog zegt dat ik vaag moet blijven, dan lijk ik nog een beetje boeiend.quote:Op maandag 20 december 2010 08:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, dat maakt een hoop duidelijk
Dat is voor je date vanavond mss leuk maar ik wil gewoon alles wetenquote:Op maandag 20 december 2010 08:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn psycholoog zegt dat ik vaag moet blijven, dan lijk ik nog een beetje boeiend.
En terecht.quote:Op maandag 20 december 2010 08:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
dus we gaan je dan voorlopig ook niet meer terugzien op Friso ?quote:Op maandag 20 december 2010 08:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Getver. Je hebt heet amsterdamvirus te pakken.quote:Op maandag 20 december 2010 08:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
een heupflacon met cognac meenemen om onderweg warm te blijven ?quote:Op maandag 20 december 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt natuurlijk wel ijs- en ijskoud (en glad) als ik op de fiets naar de stad moet en 's nachts weer terug.
Mijn bank is al bezet denk ik.... of wil je op het matrasje?quote:Op maandag 20 december 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt natuurlijk wel ijs- en ijskoud (en glad) als ik op de fiets naar de stad moet en 's nachts weer terug.
Neuh, ga liever gewoon naar huis, kerstontbijt hequote:Op maandag 20 december 2010 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn bank is al bezet denk ik.... of wil je op het matrasje?
Da's wel vaker een Randstadkwaaltjequote:Op maandag 20 december 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getver. Je hebt heet amsterdamvirus te pakken.
Die denken altijd dat de wereld eindigt aan de stadsgrens.
Sterker nog, alles buiten de ring is geen Amsterdam meer.quote:Op maandag 20 december 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getver. Je hebt heet amsterdamvirus te pakken.
Die denken altijd dat de wereld eindigt aan de stadsgrens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |