Oh, je snapt hem zelf ook niet.quote:
huh?quote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is al bijna tijd voor trein nummer 1![]()
ik deed laatst een keer een uur over een stukje waar ik normaal een kwartier over doequote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
laatste week was ik toch erg blij met de auto, nooit echt extreem lang erover gereden (1x 2 uur ipv, gemiddeld 1 uur en 10 minuten)
die van je kerstboom ??quote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je snapt hem zelf ook niet.
Denk ik, ik maak je even blij.
Maar neeeee hoor
Nee, dat blijkt maar weerquote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, je kunt niet alles-alles van me weten he
Oh dat kan bestquote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
laatste week was ik toch erg blij met de auto, nooit echt extreem lang erover gereden (1x 2 uur ipv, gemiddeld 1 uur en 10 minuten)
de eerste van de 365quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Koen66 het volgende:
nu zijn we benieuwd wat trein nr 1 is ST
Wolk nummer 9 bevalt me wel trouwensquote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Koen66 het volgende:
nu zijn we benieuwd wat trein nr 1 is ST
maar ik vind de trein juist geweldig, als het voor mij gewerkt had dan had ik die zeker genomenquote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan bestIk ben er al LANG voorbij om die discussie aan te gaan
What works for you, works for you
Ik ga geen mensen de trein in praten die liever met de auto gaan, ik kijk wel uit
Ik snap het volgens mijquote:
Ik las wokquote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wolk nummer 9 bevalt me wel trouwens
ik ben een drama in op tijd komen, dus ik ben ook altijd te laat voor de trein..quote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik vind de trein juist geweldig, als het voor mij gewerkt had dan had ik die zeker genomen
Waar het hart van vol is...quote:
ik niet.. het jaar begint toch niet op 20 december???quote:
hence the bijnaquote:Op maandag 20 december 2010 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik niet.. het jaar begint toch niet op 20 december???
Bijna.... Dat kan ook 'een paar dagen' zijnquote:Op maandag 20 december 2010 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik niet.. het jaar begint toch niet op 20 december???
Ja allemaal leuk en aardig, maar tegen 15 cm sneeuw kan je je helemaal de tering strooien, en dan hou je 7 cm opvriezende ijspap over. Dat schiet niet echt heel erg hard op zeg maar.quote:Overal is gestrooid, maar om het zout echt effectief te laten zijn, moet het door het verkeer worden ingereden.
Daarom eerst schuiven, dan strooien.quote:Op maandag 20 december 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar tegen 15 cm sneeuw kan je je helemaal de tering strooien, en dan hou je 7 cm opvriezende ijspap over. Dat schiet niet echt heel erg hard op zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |