Mja, zou je willen iddquote:Op maandag 20 december 2010 01:23 schreef Stuart het volgende:
Iedereen gaat maar slapen tegenwoordig
quote:
dat is waarquote:
nog 41 postsquote:
dat is waarquote:
En dan hoop ik weer eens een pareltje te mogen openenquote:
geen idee, moest iets zeggen...quote:
m'n broer had me opgesloten op de zolder voor de grap, was ik uit het zolderraampje het dak op geklommen, deur opengedaan, naar boven gerend en 'm op z'n schouder getikt, hij schrok zich doodquote:
Dat is waarquote:Op maandag 20 december 2010 01:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, moest iets zeggen...
Ik las gestiktquote:Op maandag 20 december 2010 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n broer had me opgesloten op de zolder voor de grap, was ik uit het zolderraampje het dak op geklommen, deur opengedaan, naar boven gerend en 'm op z'n schouder getikt, hij schrok zich dood
tfmquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n broer had me opgesloten op de zolder voor de grap, was ik uit het zolderraampje het dak op geklommen, deur opengedaan, naar boven gerend en 'm op z'n schouder getikt, hij schrok zich dood
zo diep is het nog nietquote:
bij jouw iig welquote:
quote:
vind ik dus geen reet aanquote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
serious request is verslavend
ik vind het wel gezelligquote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik dus geen reet aan
Geen last vanquote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
serious request is verslavend
daar zijn de meningen over verdeeltquote:
Je houdt van mequote:Op maandag 20 december 2010 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeelt
niet verklappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |