Serieus? Ik krijg namelijk gewoon die new decade te zien.quote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De iPad-layout. Volgens mij krijg ik die automatisch voorgeschoteld?
Vink 'Gebruik op mobiel' uit onder tabje Overig op http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieus? Ik krijg namelijk gewoon die new decade te zien.
Hij doet hetquote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vink 'Gebruik op mobiel' uit onder tabje Overig op http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Jazeker!quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Toch nog een paar vragen.... Hoe kan ik mijn mail instellen? Ik heb een @live mailadres. Kan dat wel?
Ik ga morgen even kijken... ik zit nu weer even achter de laptop...quote:Op maandag 27 december 2010 23:14 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jazeker!via Instellingen > Mail en dan account toevoegen! Mail is het standaard programma/app waarmee je je mail leest.
quote:Op zondag 26 december 2010 01:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bedankt, nadien kon je het aanvinken om het toe te passen op de iPad.
Achteraf wel makkelijk.
Pages is echt een fantastische App, die 8 euro meer dan dubbel waard.
Nu maar eens uitvogelen hoe ik dvd films op de iPad krijg.
Een goede reden om er gewoon 2 te halenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
Beide reacties zijn duidelijk. Dank
Of gewoon samen dezelfde gebruiken.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een goede reden om er gewoon 2 te halen
Dat niet nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef stoeltafel het volgende:
Kut ipad, kan niet eens youtube luisteren en tegelijk surfen of toch wel?
Dat snap ik. Maar ik wil mn hotmail(live) mail instellen als standaard mail, dat lukt me niet. Ik moet POP-gegevens e.d. invoeren.quote:Op maandag 27 december 2010 23:14 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jazeker!via Instellingen > Mail en dan account toevoegen! Mail is het standaard programma/app waarmee je je mail leest.
exchange account instellenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik wil mn hotmail(live) mail instellen als standaard mail, dat lukt me niet. Ik moet POP-gegevens e.d. invoeren.
YT is gelukt inmiddels trouwens!!
Thnx!! Ik ga het vanavond proberen. Ik ben nu op mn werk en mn iPad ligt thuis!!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
exchange account instellen
Server / URL m.hotmail.com
Username Enter full email address, for example: someone@example.com
Domain Leave this blank
SSL Enable this
Certificate Accept the SSL certificate when prompted
Mail, Contacts, Calendar, Tasks All can be enabled (see the Solution Center article for exceptions on some phones)
Aha, ik krijg net de melding dat er weer een gratis download klaarstaat. Klinkt beter dan een nummertje van Alain Clark.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
Fisking Kings (vis game) bij de 12 dagen 12 cadeau's
Ik had binnen 10 seconde een vis gevangen van een meter of 3.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, ik krijg net de melding dat er weer een gratis download klaarstaat. Klinkt beter dan een nummertje van Alain Clark.
Zojuist geinstalleerd, maar nog niet geopend. Hoop dat het iets langer meegaat dan dat Crystal Portal want daar was ik vrij snel mee klaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
Fisking Kings (vis game) bij de 12 dagen 12 cadeau's
Kan niet. Wellicht is er een jailbreak app die het kan. Mis het ook wel wat met een iPhone én een iPad blijf je syncen zeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Is er ook een manier om over WiFi met iTunes te syncen?
Google levert wel een blogje van iemand die iets dergelijks gesubmit heeft, maar die vind ik niet terug in de app-store
Hè, die mystery game gemist. En gemist is volgens mij jammer, maar helaas toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup. En hier kun je vast zien welke cadeaus je krijgt: http://goo.gl/hYMZV
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zoek maar even in de iTunes store naar 12 dagen
Kan dat vandaag ook nog? Of gaan die dagen in vanaf het moment dat je het gedownload hebt?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En hier kun je vast zien welke cadeaus je krijgt: http://goo.gl/hYMZV
Nee, is op de 26ste begonnen, dus dan krijg je die eerste dagen niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Kan dat vandaag ook nog? Of gaan die dagen in vanaf het moment dat je het gedownload hebt?
*newbie is..
Kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè, die mystery game gemist. En gemist is volgens mij jammer, maar helaas toch?
Ik gebruik het keyboard-dock met de iPad. Dat is alquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef men.mulder het volgende:
Zo de magic mouse is binnen. Toetsenbord + magic mouse met de iPad
Jammer, ben niet van de jailbrekelarijquote:Op woensdag 29 december 2010 12:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kan niet. Wellicht is er een jailbreak app die het kan. Mis het ook wel wat met een iPhone én een iPad blijf je syncen zeg.
Okay, dan kan ik vandaag nog wel het visspel krijgen? Die is leuk voor mn oudste..quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, is op de 26ste begonnen, dus dan krijg je die eerste dagen niet meer.
Ikzelf kan heel goed zonder muis maar mijn vrouw die vindt een muis toch wat fijner, vandaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik het keyboard-dock met de iPad. Dat is al. Muis mis ik niet op iPad.
Jahoor, geldt van 0:00 tot 23:59. Gewoon goed in de App Store opletten of het idd gratis isquote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan kan ik vandaag nog wel het visspel krijgen? Die is leuk voor mn oudste..
Iets met een gegeven paard.....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zojuist geinstalleerd, maar nog niet geopend. Hoop dat het iets langer meegaat dan dat Crystal Portal want daar was ik vrij snel mee klaar.
Definieer "ieder wissewasje". Je moet inderdaad elke keer je wachtwoord invoeren als je een app downloadt/koopt (beveiliging). Echter, als je meerdere apps achter elkaar installeert moet je het maar 1x invoeren.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit nu lekker te klooien op mijn nieuwe iPad. Klopt het dat je voor ieder wissewasje opnieuw je AppleID wachtwoord in moet voeren?
Yup, FileBrowser.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Schanulleke het volgende:
Dan zat er kennelijk teveel tijd tussen iedere app, want ik ben al geneigd om mijn veilige paswoord te gaan vervangen voor een simpel wachtwoordje.
Is er een manier om verbinding te maken met netwerkschijven over de wifi?
Het is gelukt!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!! Ik ga het vanavond proberen. Ik ben nu op mn werk en mn iPad ligt thuis!!
Ben een programma tegen gekomen die dit kon (stond paar dagen terug op de homepage van cydia dus wel jailbreak)quote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jammer, ben niet van de jailbrekelarij![]()
Lijkt me een uitermate handige functie, al zou syncen wat langer duren dan met USB...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |