En opquote:
Ons volgende huis wordt allicht weer een huurhuis. Pfff, lekker vaak verhuizenquote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat snap ik wel hoorWij weten vrij zeker dat we hier nog wel een tijd wonen, en als we verhuizen dan zal het een groter huis worden waarschijnlijk en dan past het sowieso. Dat scheelt natuurlijk..
Ik zou dan alleen een grotere eettafel en een andere boekenkast overwegen denk ik![]()
ooh mooi! ik ben het ook van plan een keer te maken. klinkt simpel maar zien er heel lekker uitquote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En opEr liggen nog drie porties deeg in de vriezer
Echt briljant lekker spul dit zeg
Zeven stuks gegeten net
Nog warm
![]()
Zal toch wel meevallen? Kleiner?quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ons volgende huis wordt allicht weer een huurhuis. Pfff, lekker vaak verhuizenMaar ja, met kopen zit je meteen zo vast.
We hebben nu best een ruim appartement, goeie kans dat een volgende kleiner is. Moet ik eigenlijk niet aan denken
Het is dodelijk eenvoudigquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh mooi! ik ben het ook van plan een keer te maken. klinkt simpel maar zien er heel lekker uit
haha ja, kopen is best 'vast'. Zeker in de huidige (Nederlandse) markt.. en zeker hier in Twente. Moervast.. die honkvaste tukkers blijven massaal zitten waar ze zitten lijkt welquote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ons volgende huis wordt allicht weer een huurhuis. Pfff, lekker vaak verhuizenMaar ja, met kopen zit je meteen zo vast.
We hebben nu best een ruim appartement, goeie kans dat een volgende kleiner is. Moet ik eigenlijk niet aan denken
quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja, kopen is best 'vast'. Zeker in de huidige (Nederlandse) markt.. en zeker hier in Twente. Moervast.. die honkvaste tukkers blijven massaal zitten waar ze zitten lijkt wel
mag ik je recept?quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is dodelijk eenvoudigZelfs JIJ kan het
Particulier huren is duur hè Peetjequote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zal toch wel meevallen? Kleiner?Zo ruim vond ik het neit allemaal
Niet abnormaal ruim of zo.
Heb je ook al aan CF gevraagd begin juniquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Google maar op nigella snickerdoodles recipe
Ah jaquote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Particulier huren is duur hè PeetjeWel hebben nu iets van 120 m2, maar een gemiddeld huurappartement in een stad is 70-80m2. Nu boven veel ruimte en de afstand van voor naar achter is gewoon groot. Dat stuk bij de boekenkasten is zo lekker leeg
quote:Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah jaMijn flatje is ook zo groot ongeveer btw. 70-80m2. Dan is 120 wel lekker ruim
jee dat onthou jijquote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je ook al aan CF gevraagd begin juniIk herhaal het antwoord even
[..]
Ik wil pas zo vast als we echt allebei een baan hebben waarmee we zo happy zijn dat we er nog een hele tijd willen blijvenquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
haha ja, kopen is best 'vast'. Zeker in de huidige (Nederlandse) markt.. en zeker hier in Twente. Moervast.. die honkvaste tukkers blijven massaal zitten waar ze zitten lijkt wel
quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
*draait nog een rondje voor Golfer
Verstandig jaquote:Op zondag 19 december 2010 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil pas zo vast als we echt allebei een baan hebben waarmee we zo happy zijn dat we er nog een hele tijd willen blijvenHuren is gewoon makkelijk, wat dat betreft. Jammer dat het zo duur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |