En opquote:
Ons volgende huis wordt allicht weer een huurhuis. Pfff, lekker vaak verhuizenquote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat snap ik wel hoorWij weten vrij zeker dat we hier nog wel een tijd wonen, en als we verhuizen dan zal het een groter huis worden waarschijnlijk en dan past het sowieso. Dat scheelt natuurlijk..
Ik zou dan alleen een grotere eettafel en een andere boekenkast overwegen denk ik![]()
ooh mooi! ik ben het ook van plan een keer te maken. klinkt simpel maar zien er heel lekker uitquote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En opEr liggen nog drie porties deeg in de vriezer
Echt briljant lekker spul dit zeg
Zeven stuks gegeten net
Nog warm
![]()
Zal toch wel meevallen? Kleiner?quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ons volgende huis wordt allicht weer een huurhuis. Pfff, lekker vaak verhuizenMaar ja, met kopen zit je meteen zo vast.
We hebben nu best een ruim appartement, goeie kans dat een volgende kleiner is. Moet ik eigenlijk niet aan denken
Het is dodelijk eenvoudigquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh mooi! ik ben het ook van plan een keer te maken. klinkt simpel maar zien er heel lekker uit
haha ja, kopen is best 'vast'. Zeker in de huidige (Nederlandse) markt.. en zeker hier in Twente. Moervast.. die honkvaste tukkers blijven massaal zitten waar ze zitten lijkt welquote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ons volgende huis wordt allicht weer een huurhuis. Pfff, lekker vaak verhuizenMaar ja, met kopen zit je meteen zo vast.
We hebben nu best een ruim appartement, goeie kans dat een volgende kleiner is. Moet ik eigenlijk niet aan denken
quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja, kopen is best 'vast'. Zeker in de huidige (Nederlandse) markt.. en zeker hier in Twente. Moervast.. die honkvaste tukkers blijven massaal zitten waar ze zitten lijkt wel
mag ik je recept?quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is dodelijk eenvoudigZelfs JIJ kan het
Particulier huren is duur hè Peetjequote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zal toch wel meevallen? Kleiner?Zo ruim vond ik het neit allemaal
Niet abnormaal ruim of zo.
Heb je ook al aan CF gevraagd begin juniquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Google maar op nigella snickerdoodles recipe
Ah jaquote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Particulier huren is duur hè PeetjeWel hebben nu iets van 120 m2, maar een gemiddeld huurappartement in een stad is 70-80m2. Nu boven veel ruimte en de afstand van voor naar achter is gewoon groot. Dat stuk bij de boekenkasten is zo lekker leeg
quote:Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah jaMijn flatje is ook zo groot ongeveer btw. 70-80m2. Dan is 120 wel lekker ruim
jee dat onthou jijquote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je ook al aan CF gevraagd begin juniIk herhaal het antwoord even
[..]
Ik wil pas zo vast als we echt allebei een baan hebben waarmee we zo happy zijn dat we er nog een hele tijd willen blijvenquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
haha ja, kopen is best 'vast'. Zeker in de huidige (Nederlandse) markt.. en zeker hier in Twente. Moervast.. die honkvaste tukkers blijven massaal zitten waar ze zitten lijkt wel
quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
*draait nog een rondje voor Golfer
Verstandig jaquote:Op zondag 19 december 2010 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil pas zo vast als we echt allebei een baan hebben waarmee we zo happy zijn dat we er nog een hele tijd willen blijvenHuren is gewoon makkelijk, wat dat betreft. Jammer dat het zo duur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt het
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Roept : Steeeeeeeeeeeeeeeer, jij had toch nog iets wat je kwijt wildequote:Op zondag 19 december 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, kaasje, neutje voor schoonpa, douchespul van weleda voor schoonma, wat fairtrade dingen van de wereldwinkel, dat soort dingen.. in een mooie schaal of zo..
Nootmuskaatquote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil dat doodles recept in het nederlands! nutmeg... geen idee
dat prachtige dienblad? dat wil ie houden natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Huren is toch prima? Alsof het 'minder' is dan kopenIk huur al mijn hele leven en ik vind het prima zo
[..]
Roept : Steeeeeeeeeeeeeeeer, jij had toch nog iets wat je kwijt wilde![]()
Ja, he? Wil ik later ook hebben.quote:
jaaaaaaaaaaa mag ik dan ook blauwe ogen?quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nootmuskaat
En je kan termen gewoon googlen he"Nutmeg Nederlands". Misschien wordt het toch tijd om je haar blond te verven
quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
BTW DE... mijn playlist van vandaagScarlet's walk heb je nog niet in z'n geheel chronologisch geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt het![]()
Confidence through competence
quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
BTW DE... mijn playlist van vandaagwat saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt het
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Huren is toch prima? Alsof het 'minder' is dan kopenIk huur al mijn hele leven en ik vind het prima zo
Ik weet niet hoe dat moet voelen, maar ik vind het wel lief dat er een aantal mensen aan gedacht hebben en gebeld hebben en natuurlijk dat leuke cadeau dat ik gisteravond (etentje) al kreeg en vanmiddag die mooie fles whisky die ik kreeg en straks even ga proberen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
voel je je toch een beetje jarig?
Kan geregeld worden met contactlenzen volgens mijquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa mag ik dan ook blauwe ogen?hehe
Nee hoorquote:
Wie beweert dat dan??quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van wonen in de stad. Echt welquote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Verstandig jaEn in steden ook handiger.. hier valt niet veel te huren, alleen woningbouwhuur en dat zijn stuk voor stuk kleinere woningen en daar komen we met ons salaris echt niet voor in aanmerking
oohjaa wel uitkijken aangezien dat hoge alcoholpercentagequote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet voelen, maar ik vind het wel lief dat er een aantal mensen aan gedacht hebben en gebeld hebben en natuurlijk dat leuke cadeau dat ik gisteravond (etentje) al kreeg en vanmiddag die mooie fles whisky die ik kreeg en straks even ga proberen.
Dit is een Best Of, prutserquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scarlet's walk heb je nog niet in z'n geheel chronologisch geluisterd![]()
niet alleen! ik moet ook een ooglift!quote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan geregeld worden met contactlenzen volgens mij
En die snickerdoodles zijn ook verradelijk lekkerquote:
Nee, vrije sector.quote:
Klaploperquote:
maar 7 gemaakt? weinig!quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En die snickerdoodles zijn ook verradelijk lekkerIk had er 7 gemaakt
Ze leven niet meer
Daarom: Scarlet's Walk aanslingeren in Spotifyquote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is een Best Of, prutserA Piano - The Collection
Vond ik een mooie begin
Zeg, tante aangevallenquote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie beweert dat dan??![]()
Wij zijn gaan kopen omdat we een groter huis wilden en dat binnen huur niet te vinden is, we weten dat we hier graag nog een tijd wonen en het als langetermijninvestering zien. En uiteindelijk zijn we niet veel meer kwijt per maand terwijl we wel een bak meer ruimte hebben!!
Zouden we minder honkvast zijn of in een grote stad willen wonen dan weet ik idd niet of we voor koop hadden gekozen
Klaploperquote:
De rest van het deeg ligt in de vriezerquote:
Die komt morgen welquote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom: Scarlet's Walk aanslingeren in Spotify
Uhh.. en dan ben ik tante aangevallen??quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, tante aangevallen, zo bedoelde ik het niet, mss las ik het verkeerd, maar ik verdedig me m'n hele leven al tegen het feit dat ik niet wil kopen
Oh en ik heb tot dit huis altijd wel sociaal gehuurd
Ja, zekerquote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en de wereldwinkel heeft ook leuke dingen!!
Binnenkort misschien niet meer maar nu nog wel.quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ja joh? Maar jullie hebben zo'n groot huis, is dat dan een beetje te betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zekerMijn ketting die ik vaak om heb komt er vandaan en mijn ketting die ik omhad toen ik trouwde
Ik vind de term 'tante dit of dat ' die CF in het leven riep zo leuk, dus ik wilde hem ff gebruikenquote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Uhh.. en dan ben ik tante aangevallen??Zo bedoelde ik dat helemaal niet!!
Waarom zou ik me in hemelsnaam aangevallen moeten voelen??
![]()
Zulke uitspraken gaan niet voorbij zonder represaillesquote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en de wereldwinkel heeft ook leuke dingen!!
Tante pijnvoelertquote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oja; mijn buren zijn officieel verhuisd
mn lieve buren, vooral de buurvrouw die altijd voor iedereen klaarstond... niet altijd contact maar ze waren er wel. precies goed en ik woon mn hele leven naast ze.
en nu komt er een jong stel in te wonen... indringers
quote:Op zondag 19 december 2010 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zulke uitspraken gaan niet voorbij zonder represailles
Doe niet zo aanstellerig. Hoort bij het leven hoor...mensen komen en gaan. Shit happens. Learn to live with it!quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oja; mijn buren zijn officieel verhuisd
mn lieve buren, vooral de buurvrouw die altijd voor iedereen klaarstond... niet altijd contact maar ze waren er wel. precies goed en ik woon mn hele leven naast ze.
ome mopper !quote:Op zondag 19 december 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe niet zo aanstellerig. Hoort bij het leven hoor...mensen komen en gaan. Shit happens. Learn to live with it!
Nou moe!! En daar ben ik dan het slachtoffer vanquote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind de term 'tante dit of dat ' die CF in het leven riep zo leuk, dus ik wilde hem ff gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou moe!! En daar ben ik dan het slachtoffer vanlekker is dat!
tante Bluezz!
Je kent me, zo bedoel absofuckingnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt nietquote:
hehe tja ik ben een simpel boerenmeisje hequote:
uhu ik weet van wie het komtquote:Op zondag 19 december 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kent me, zo bedoel absofuckingniet
nou ligt eraan, ik kan niet kopenquote:Op zondag 19 december 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk wel dat als je wil kopen, je dat wel op wat jongere leeftijd moet gaan doen lijkt me
Leuk, een jonge buurman waar je misschien wel bij op schoot mag?quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dramaqueen niet, ik vind het JAMMERquote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietMaar er hoeft niet overal gedramaqueened over te worden
liever niet bij hemquote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk, een jonge buurman waar je misschien wel bij op schoot mag?
Bij haar dan?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe tja ik ben een simpel boerenmeisje heeerste dierbare sterfgeval pas meegemaakt, eerste keer dat woonsituatie toch anders word (aangezien buren weg zijn).
we vinden het allemaal jammer want ze zijn hartstikke lief. buurvrouw was de praatpaal van het dorp
hahaha een roddeltante dus. ik kon mijn grootste geheim bij haar kwijt die niemand behalve mn ouders, zusjes en nu zij ook weet dus dat maakt haar voor mij toch speciaal. en ze vertelt het niet door, en ja dat weet ik heel zeker. tis een schatquote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Ik had ooit het UtrechtsNieuwsblad tegenover me wonen, nou dat wil je echt niet *ril
Ze wilde 'vriendinnen' worden en gezellig 's ochtends 'een bakkie doen' Arrrrggggggghhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks mee hoorquote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gatverdamme doe es normaal
quote:
ben je zwanger?quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
HET moment is daar dames en heren........ *tromgeroffel..................
Heb je de staatsloterij gewonnen?quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
HET moment is daar dames en heren........ *tromgeroffel..................
quote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Het eerste slokje van de mooie whisky is zojuist naar binnen gegleden bij mijn jarige liefhebbert![]()
En is zijn slokdarm al weggebrand met 57%quote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Het eerste slokje van de mooie whisky is zojuist naar binnen gegleden bij mijn jarige liefhebbert![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Het doodt vast alle heliobacters en aanverwante lactoosjesquote:Op zondag 19 december 2010 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
En is zijn slokdarm al weggebrand met 57%
Fruit, druiven, noten, zacht en lekker.quote:Op zondag 19 december 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
We willen een recensie, GolferHop hop
quote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het doodt vast alle heliobacters en aanverwante lactoosjes
Oe. Dat klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Fruit, druiven, noten, zacht en lekker.
Dank je schat, maar dat hoeft de hele sc toch niet te weten van mequote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |