maar dit is geen tip? ik vraag niet of het gezond is ja/nee. Weet zelf ook wel dat het niet supergezond is om snel af te vallen. Maar daarom wil ik het wel.quote:
Als je het echt wilt moet je 3 keer per dag weinig eten en iedere dag sporten. Dat hou je alleen niet vol. Maar als je het echt echt wilt red je het welquote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar dit is geen tip? ik vraag niet of het gezond is ja/nee. Weet zelf ook wel dat het niet supergezond is om snel af te vallen. Maar daarom wil ik het wel.
voor zo'n achterlijk plan ga ik geen tips gevenquote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar dit is geen tip? ik vraag niet of het gezond is ja/nee. Weet zelf ook wel dat het niet supergezond is om snel af te vallen. Maar daarom wil ik het wel.
en hoeveel is weinig? hoeveel kcal? En hoe lang sporten per dag? een uur fietsen? een halfuur hardlopen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef SebasM het volgende:
[..]
Als je het echt wilt moet je 3 keer per dag weinig eten en iedere dag sporten. Dat hou je alleen niet vol. Maar als je het echt echt wilt red je het wel
ik wil in ieder geval 2 kledingmaten slanker zijn, nu ben ik echt mollig en dat maakt me ongelukkig; vroeger was ik slank. En in februari maak ik weer een nieuwe start zegmaar, ook met school.quote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Hpzone het volgende:
Begin eens met je niet scheel te kijken op wat cijfertjes, maar op je lichamelijke verhoudingen. Niemand ziet je gewicht in cijfers behalve jij.
WHUUUT?quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef SebasM het volgende:
Dat hou je alleen niet vol. Maar als je het echt echt wilt red je het wel
En niet 3 keer per dag weinig eten, minimaal 5 keer per dag de juiste dingen eten.quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef SebasM het volgende:
[..]
Als je het echt wilt moet je 3 keer per dag weinig eten en iedere dag sporten. Dat hou je alleen niet vol. Maar als je het echt echt wilt red je het wel
sporten alleen is niet effectief genoeg.... Hoeveel min per dag sporten en welke sporten verbranden veel vet?quote:
omdat ik anders het voor niks getypt hebquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
waarom gooien we dit soort topics eigenlijk niet gewoon op slot?
Dankjewel!quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
- Ik kan gerust zeggen dat je het niet eens haalt als je met zo'n mind wilt afvallen.
- geen planning, bereik je niks mee.
- niet naar getallen kijken.
- ga ook niet naar calorieën kijken, dat hoeft niet veel te zeggen. Eet wat vaker kip (als je geen vegetariër bent) en minder vaak koekjes of andere tussendoortjes. Groente en fruit eten! Probeer dit onbewust te doen.
- Ga 2 keer per week een half uur rondrennen of iets anders sportief doen. Zorg ook hier dat het routine wordt en je jezelf niet hoeft te dwingen.
Als je hele tijd die domme KG's in de gaten gaat houden word je helemaal gebrainwasht en kom je uiteindelijk nog erger uit.
Spieren kweken!quote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
sporten alleen is niet effectief genoeg.... Hoeveel min per dag sporten en welke sporten verbranden veel vet?
Wat kapt-ruigbaard zegt... Regelmatig eten, sowieso niet onder de 1500 kCal gaan zitten. Voornamelijk gezonde dingen eten, veel groenten dus, vezelrijk spul. En om de dag gaan hardlopen, doe Evy - Start to run ofzo. In 10 weken loopt je 5 km aan een stuk.quote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
sporten alleen is niet effectief genoeg.... Hoeveel min per dag sporten en welke sporten verbranden veel vet?
quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Dankjewel!
ben idd vegetarier maar dat maakt niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |