Mja, maar ook ik krijg mijn zin niet, want ik weet bijna zeker dat Man in the Mirror niet hoog zal eindigenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Rnnz het volgende:
Hij zal er bij mij wel opstaan, maar ook niet bijster hoog.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Rnnz het volgende:
Die komt bij mij wel hoog hoor.
Valt me op dat veel oudere, wat meer soulnummers niet echt hoog staan bij jullie. I'll Be There, I Want You Back, Never Can Say Goodbye... Rock With You, Off The Wall..? Allemaal mijlpalen en vocaal z'n betere nummers.
Hmm, dubbele 'What Will It Take'.. nog een kleine aanpassing please?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef piepie het volgende:
64. What will it take
81. What will it take
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan er niet echt op dansen, bij die andere tracks swing ik de pan uit natuurlijk maar bij Little Susie niet. Wat mij dan weer tegenstaat aan jouw lijstje is de haat die je tentoonspreidt tegen het Bad-album.. de titeltrack laat je volledig links liggen dus Smooth Criminal moet eigenlijk nog blij zijn met die 94ste plaats.. de lean man..
"ik kan er niet op dansen" is natuurlijk geen reden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan er niet echt op dansen, bij die andere tracks swing ik de pan uit natuurlijk maar bij Little Susie niet. Wat mij dan weer tegenstaat aan jouw lijstje is de haat die je tentoonspreidt tegen het Bad-album.. de titeltrack laat je volledig links liggen dus Smooth Criminal moet eigenlijk nog blij zijn met die 94ste plaats.. de lean man..
QFTquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"ik kan er niet op dansen" is natuurlijk geen reden.
Anders stond Stranger in Moscow bij jou ook niet op plaats 2.![]()
Je vind Little Susie gewoon geen mooi nummer, dat is het
Dus je top 100 is gebaseerd op dansbaarheid, maar je kan eigenlijk helemaal niet dansen?! Schande! Opnieuw maken die lijst en zet Little Susie hogerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan eigenlijk sowieso niet dansen idd.
Shit, een quote voordat ik de enorme spelfout eruit kon halen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je top 100 is gebaseerd op dansbaarheid, maar je kan eigenlijk helemaal niet dansen?! Schande! Opnieuw maken die lijst en zet Little Susie hoger
Pardon?!quote:
En terechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef gifkwal het volgende:
En ook doodsbang om bedreigd te worden als ze Little Susie niet op 1 zetten
Of ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef gifkwal het volgende:
Beter een titel verkeerd spellen dan tachtig keer een dubbele nominatie maken, zoals ik
Ja maar dat krijg je snel denk ik, met een top 100quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef gifkwal het volgende:
Beter een titel verkeerd spellen dan tachtig keer een dubbele nominatie maken, zoals ik
Maar dat verwacht ik dan ook van de initiatiefnemerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Tot nu toe ben ik de enige die z'n lijstje van 100 titels zonder dubbele postte.![]()
Bedankt voor het idee! Ik zag het in jouw sig en wilde het meteen jattenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Hey goed dat je een beetje reclame in je sig maakt gifkwal. Ik hoop dat er ook wat 'gewone' luisteraars lijstjes komen posten met Billie Jean, Beat It enzo bovenaan. Anders wordt de ultieme MJ-lijst zo doorspekt met obscure 'fan-favourites' als Little Susie.
Ik...probeer....er...niet...op...te...reageren...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Hey goed dat je een beetje reclame in je sig maakt gifkwal. Ik hoop dat er ook wat 'gewone' luisteraars lijstjes komen posten met Billie Jean, Beat It enzo bovenaan. Anders wordt de ultieme MJ-lijst zo doorspekt met obscure 'fan-favourites' als Little Susie.
Staat deze over een half jaar ook nog in je top 5?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef cafca het volgende:
Top 5 van een niet-fan:
4.Santa Claus Is Coming to Town.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Staat deze over een half jaar ook nog in je top 5?
Leuk dat je even gereageerd hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goeie vraag
Maar waarschijnlijk wel. Zoals ik al aangaf, ik ben zeker geen fan, maar dit zijn 5 nummers die ik echt kan waarderen. Zoveel meer zijn er niet, al staan er vast wel mooie nummers in die ik niet ken.
Tip: Little Susiequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goeie vraag
Maar waarschijnlijk wel. Zoals ik al aangaf, ik ben zeker geen fan, maar dit zijn 5 nummers die ik echt kan waarderen. Zoveel meer zijn er niet, al staan er vast wel mooie nummers in die ik niet ken.
Cool! Die video had ik nog nooit gezien! Het nummer ooit eens gedownload, met alle effecten erbij uit de film, dus die herken ik precies, hehehe. Vreemd dat ik nooit op het idee ben gekomen om dit op Youtube eens op te zoeken. Altijd in mijn hoofd gehad dat ik daarvoor toch echt naar Disneyland zou moeten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Ben ook nog de enige met We Are Here to Change the World.
Dat blijf je niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk meer erkenning voor Shake Your Body, was tot nu toe de enige. (verwacht wel steun van Rnnz, de 'soul man'.)
Ben ook nog de enige met We Are Here to Change the World.
Bij mijn nummer 1 krijg ik altijd nog die brok in mijn keel, dus vandaar ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:54 schreef gifkwal het volgende:
Michael had op LIttle Susie waarschijnlijk ook nog badass kunnen dansen!
Whene piepie jij bent echt van de ballads zo te zien! Mooie keuze voor de eerste plaats, ik vind dat echt zo'n vergeten pareltje.
Huh, ok, dat is op z'n minst vreemd te noemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef DrDentz het volgende:
R4m0n, dat is een top 104, je hebt 4 nummer 32's en 2 nummer 79's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |